12 Maja 2024 11:18:34
Zdjęcia użytkowników
kullosiu seba2ts
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dochodzenie do prawdy czyli próba przywrócenia F7P do stanu używalności 
maestro
Dodany dnia 13-12-2010 19:49
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie lubie takich nierozwiązanych spraw Grin


Treść dodana dnia 17-12-2010 22:24:

Jest poprawa widoczna:
YouTube Video


Ale to nie jest to Frown Nadal co widac na samym poczatku gaśnie (odcina pompe) po kilku sekundach. Pompa na osobny przełącznik.


Treść dodana dnia 24-02-2011 15:21:

No i żeby pracowało na benzynie zrobiłem pompe dodatkowo przez jakis + zapłon na przełącznik. Na gazie nie istotne, ale na benzynie zgasnie.

TPS niby poustawiany (ale nie sprawdzany aktualnie), niby oke. Na gazie fajnie, na benzynie mniej fajnie (800obr). No i jak zimny to wiadomo - krokowego nie ma i gaśnie po wciśnieciu sprzęgła.


Sprawe niejako podgrzałem z racji "niezłej" pogody i codziennego użytkowania.

Brak wolnych obrotów to wynik zniszczenia tego tranzystora, spostrzeżenia w innym temacie, ale główne podsumowanie:
Jako że od zakupu miałem problem z brakiem wolnych obrotów, zacząłem od pierdół, potem TPS (także martwy) i na koncu krokowy. Sprawny ale brak mu sterowania przez komputer.
Po rozebraniu komputera ukazał sie taki obraz:

[img]http://images39.fotosik.pl/636/fc187045e2fd78be.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://images39.fotosik.pl/635/701f3b539181a8ff.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://images41.fotosik.pl/635/3803aa3e7ac9edc9.jpg[/img] is not a valid Image.

Mój był zniszczony jak widać, ale symbol tego elementu to S452-2. Google mówią że dostępny zamiennik to TDA2004.
Moja płytka w obrębie tego elementu jest już niestety zwęglona bardzo więc reanimacja nie pomoże, ale może ktoś spróbuje Wink

Oczywiście to wszystko po wykluczeniu sprawności krokowego, tpsu i innych pierdół.

Brak sterowania krokowym, brak wolnych obrotów 16V

Komp wymieniony - jest poprawa, inaczej zachowuje sie, obroty tez spokojniejsze. Zobaczymy co bedzie wieczorem i o 6 rano jak bede wracał z roboty. Odpalał do tej pory normalnie przy -18 za pierwszym razem zawsze, ale noga lekko na gazie bo gasł.

No i niestety nadal problem z gaśnieciem Frown

Co jeszcze może być trafione że znika nagle +zapłon (najprawdopodobniej, bo gdy go podaje innym źrodłem to nie gaśnie) z komputera, albo cewki? Bo mi już pomysły sie skończyły.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-12-2010 19:49
Awatar
michor
Dodany dnia 24-02-2011 15:43
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pany Pany.

Bo ja tak patrze na schemat ni?

images28.fotosik.pl/195/a447a266b5639b88.jpg

I jak wół mi wychodzi że ten sam plus (stały) jest na przekaźniku dla krokowca, wtrysków i pompy paliwowej.

Sprawdź ten przekaźnik - bo może jak dasz + na pompę to zasilasz resztę z drugiej strony i chodzi?


Spr może stałego + i + z zapłony na tym przekaźniku?
Moze masz jakis spadek na + od zapłonu i Ci zamyka przekaźnik? albo gdzieś prędzej gubisz stałego + bo mówisz że iskra jest - czyli cekwa hula?


Tzn napisałbym to ale nie napisze bo sie gniewamy Pfft



Treść dodana dnia 24-02-2011 15:46:

w sumie to bym szukał gdzieś na stałym plusie.

cewka jest z + po zapłonie zasilana i mówisz że ona hajda banana gaz czy pb- czyli to jest raczej oka.

Zobacz może Ci się to oczko przy aku coś ten teges ułamało - albo nie wiem gdzie - może kabel nie ma przejscia (albo ma słabe) i jak odpali pompe to ma taki spadek napięcia że się gubi?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 15:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No ta ale jak sie ma 1,8 8V co 1,8 16V?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 15:50
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

rwa. nie ten schemat :/

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 15:51
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Bo ten od multi to mam wydrukowany bo musze dojść też w F3Rze czy komp czy ginie gdzie sygnał miedzy kompem a przekaźnikami Grin Ale do F7P nie ma tego w tej formie Frown

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 15:52
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

czeka. ze schematu F7P wynika że pompa ma podwojne zasilanie - 1 tor tak jak f3p , przechodzi przez jakis tam kwadracik nieopisany,

a drugi tor na przekaźniku spinanym sygnalem z rozrusznika.


Treść dodana dnia 24-02-2011 15:52:

jak nie ma? a to to co? Smile

Edytowane przez michor dnia 24-02-2011 15:53
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 15:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No ja nie widze.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 15:53
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dodałem Ci załącznik w poprzednim poście Wink

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 16:01
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie wiem czemu nigdzie nie mogłem tego znaleźć. sporo ukazuje, badania beda w toku Wink


Treść dodana dnia 24-02-2011 16:09:

Nie masz dziwnego wrażenia że są trzy przekaźniki a w skrzynce zawsze dwa od silnika?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 16:13
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Ty Pany.
a dlaczego jest dodatkowy plus z tego samego toru zapinany przekaźnikiem sterowanym przez sygnał z rozrusznika?

Nie pytaj się mnieSmile

A ten prostokąt nieopisany to pewnie bezpiecznik.



Treść dodana dnia 24-02-2011 16:13:

no wlasnie.

W sumie to 3 ale 1 niezależny.

1 od "wtrysku", 1 od pompy i 3 od wiatraka (w zależności od roku wiązki itp)

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 16:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w wielopunktach i dieslu zawsze był przekaźnik od wentylatora niezależnie od roku.

powiedzmy że w aucie mamy 91 i 92. a co z 90?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 16:33
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

chyba miałeś na myśli zę masz 91 i 90 a 92 nie ma? Smile

W każdym razie - może gdzieś masz slaby kabel i jak pompa się załącza to gubi napięcie na tyle że wariuje krokowy i pompa traci wydajność albo się wyłącza...

Miernik w łape i atak na spadki.

A jak dasz plusa dobrego gdzieś z zewnątrz to Ci zasila całość dodatkowo i jest oka.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 16:39
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

krokowy to działa od dzisiaj od kilku godzin dopiero Grin bo takto go wcale nie było. kurna. jak to ugryźć pieprzone.

wychodzi na to że problem (komputer jest oke już) musi być gdzieś na linii przekaźnik 91 styk 3 i 5 (stały plus) albo styk 1 - i ginie zapłon. Kurde no. Hmmm. Stacyjka odpada, bo na gazie nie ma problemu, a tak by nie działało wiecej rzeczy niż tylko pompa. Nadal zastanawia mnie tez fakt że czasem stoi dlugo i nic, a czasem odpali i pare sekund i koniec, albo jak sie troche na obroty wkreci to nagle buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i zgasł.
A może pin 6 z kompa daje ciała?

Nie moge sie doszukać logiki.

Ostatnie co mi akurat przyjjjszło do głowy to to, że jest jakiś alarm. Nie rozkrecałem jeszcze deski i nie wiem gdzie jest pudełko ale może coś odcina... kij wie, tylko że zawsze by odcinalo tak samo, a tu nie ma reguły z czasem.

Wiąche silnika bym zmienił, ale za zimno.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szulgus
Dodany dnia 24-02-2011 16:41
Awatar


Postów: 1505

Data rejestracji: 23.03.2009 14:51
Skąd: łódzkie
Łódź

Taaa a u mnie odcinało i to nie regularnie ... może masz coś w podobie ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 16:51
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Ba.
W sumie alarm to nie gupi pomysł.

Może jest jakieś coś ten teges.
No przynajmniej wiadomo gdzie szukac - w sensie na tym plusie od wtrysków, krokowego i pompy bo mase dla wtrysków i krokowego masz w kompie,
a masa pompy oddzielna i działa na zewnętrznym plusie więc raczej bym to skreślił.


Nie powiem Ci - ALE! może krokowiec wcześniej miał jakieś przebicia alboco - spalił wzmaka (albo jakaś zwara była)

I teraz masz cyrki. Caly tor niestety do prześledzenia po wiązce.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 16:53
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No dobra, ale krokowy już działa (otwiera sie i przymyka w zaleznosci od obrotow) - wpiety w układ jak powinien i o. Dalej gasnie a myślałem że to wina kompa tez.


Treść dodana dnia 24-02-2011 16:57:

Sprawdze jeszcze za moment TPS bo mnie to nurtuje a póki troche słońca jest to nie zamarzne. Druga sprawa to to, że przy odpalaniu wskakuje lekko wyżej niż 2000obr bo mi na gaz przełącza od razu Frown Chyba za wysoko.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 24-02-2011 16:57
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Tylko pytanie czy ta "magistrala" zasilająca to jest normalnie kabel jakiś czy to z kompa wychodzą cuda?

rwa. może ten schemat pokazuje że zasilane z + po zapłonie ale to nie jest "wspólne" zasilanie, tylko z tego samego źródła.

Kumisz?

Mówie - skoro wtryski hajda banana i krokowy hajda banana to szukać w stałym + na pompie palywowej ew. w układzie zapinającym przekaźnik pompy.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 24-02-2011 16:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

mam pomysł. zrobie to co mam zrobione w F3Rze. zewre przekaźnik.

tylko że w F3Rze to nie mam wtedy iskry pompy i wtryskow, a tu iskra idzie oddzielnie, bo i auto nie gaśnie.


Treść dodana dnia 24-02-2011 18:29:

dobra. szybko sie sciemnilo. tps oczywiscie 0,36
ustawiłem na 0,19-0,20 bo nie dało rady inaczej, jednak jest inny problem. pokazuje mi ile ile, dokrecam powolutku i nagle pokazuje 0,00. nosz kurna. no ale ustawiło sie jakos. zmiana odczuwalna, mocy jakby cos dojszło jeszcze, bo było wczesniej czuć że słabo idzie do tych 3000obr, teraz lepiej to idzie, no i wreszcie wciskam sprzeglo i auto nie gasnie. srednio poki sie nie zatrzymam jest +500obr niż normalnie, zatrzymam sie i spada o 500. podoba sie.

zauwazylem jeszcze jedną rzecz. odpala fajnie wszystko fajnie, jest 1000obr, i nagle jest ten moment kiedy normalnie by zgasł ale zasilam pompe. i efekt jakby chodzenia na trzy gary.


Treść dodana dnia 25-02-2011 06:46:

dzis rano test.

godzina 5.55
temp otoczenia -14,9st
próba odpalenia - zakończona powodzeniem Grin bez dodawania gazu, kilka obrotów i chodzi. obroty sie trzymaja na gazie i na benzynie na lodowatym silniku, około 1100-1200. nie wiem czy prawidłowo ale ciesze sie jak dziecko że nie musze trzymać i pilnować gazu, tymbardziej że odpalam sobie auto jak ide sie przebrac, a gdy wracam to już troche cieplej no i silnik przesmarowany Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michor
Dodany dnia 25-02-2011 08:53
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

norma.

U mnie dzisiaj rano 1300?

fakt zachechłał ze 3 obroty - łuuuułu łułu olej przegonil gęsty i kita Grin

Zachowanie z poprawionym tps'em - jak najbardziej ok. Przy jechaniu i sprzęgle ok 1300 potem ok. 900.


A i z tym gównem tak jest Smile odkręcasz ustawiasz, dokręcasz a to sie paskudztwo przestawia Pfft też walczyłem z pół h z tymPfft

Majster- pamiętaj bo chyba mi się wydaje (po ostatnim ustawianiu jak mi się obroty po palowaniu zawieszały) że chyba jednak najlepiej ustawiać na rozgrzanym i jak sie da odpalonym silnku.

5v spadki z kompa na zapłonie a na odpalonym pewnie jakieś są - + do tego pewnie ten G** tps się nagrzewa i mu się rezystancja zmienia.

A różnica pomiędzy 0,20 a 0,25 v to już niewielkie napięcia są ;P

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
ttimon
Dodany dnia 25-02-2011 12:36
Moderator Awatar


Postów: 3415

Data rejestracji: 25.03.2007 22:17
Skąd: dolnośląskie
Jawor

najlepiej sobie dokręcić tak prawie na sztywno i delikatnie pukać w TPS gumową częścią śrubokręta albo czymś takim

Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: