12 Maja 2024 14:14:04
Zdjęcia użytkowników
SILVER andrzej81
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dochodzenie do prawdy czyli próba przywrócenia F7P do stanu używalności 
maestro
Dodany dnia 25-02-2011 12:40
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

najpierw to te pieprzone śrubki musze wymienic bo kombinerkami sie nie wygodnie kreci Wink

@ttimon: tak wlasnie robiłem, tylko że czasem V znikało na 0,00 Frown A na maxa lekko ponad 4V. Jakaś lipa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 25-02-2011 12:40
Awatar
rav00000
Dodany dnia 25-02-2011 14:28
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

no coś z te TPSy jakieś lipne są mój też czasami łapał zero zanim całkiem umarł

dzisiaj pokombinowałem z TPS modem Smile potencjometr B 4,7kohma, niby na stole wszystko ładnie wygląda ale problem jak to na aucie zamontować, jakiś magik może by to ogarnął Smile

foto:

images40.fotosik.pl/645/5e2caef8572b2174m.jpg

Edytowane przez rav00000 dnia 25-02-2011 14:36
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
michor
Dodany dnia 25-02-2011 14:40
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

wykorzystaj jakoś ośkę i obudowę starą Smile myślę że to jest rozwiązanie

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
rav00000
Dodany dnia 25-02-2011 14:41
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

no rozwiązanie to jest pozostaje jeszcze zakres obrotu, potencjometr ma 300 stopni a nasz TPS jakieś 120 na oko Smile


Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
michor
Dodany dnia 25-02-2011 15:19
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa


no to weź taki potencjometr żeby przy 300 stopniach mial 2x tyle oporu;P - w sensie żeby od 0 do 120 stopni miał taki opór jak TPS. Reszta skali Cię nie boli.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
rav00000
Dodany dnia 25-02-2011 16:58
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

to nie takie proste jak się wydaje


Treść dodana dnia 25-02-2011 17:00:

jak możesz michor to zmierz na Twoim TPSie opory na skrajnych kablach, moj ma podobne jak maestra 270ohm/maks 4800ohm


Treść dodana dnia 25-02-2011 17:01:

misiek ma tpsa i on mierzył go 1900/6100 ohmow i tutaj już jest duża rozbieżność

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
michor
Dodany dnia 25-02-2011 17:13
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

oka.
Dzisiaj wieczór postaram się go zmierzyć.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
Dodany dnia 25-02-2011 17:49
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ja mierzyłem swojego i gdzies w temacie pisałem ile ma.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
Dodany dnia 25-02-2011 17:51
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

@maestor Twój ma 290 i 4500 czyli podobnie jak mój

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
k_ma86
Dodany dnia 25-02-2011 17:52
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

@rav00000: ja bym proponował suwakowy potencjometr gdzie suwak spinasz z linką i po problemie..Smile
ALE....
zwykłe potencjometry to raczej długo nie pożyją w takiej aplikacji gdyż nie są przewidziane do takich szybkich "przesuwań"..
a wiem bo ten problem zauważyłem przy zamontowaniu "zwykłego" potencjometru w miejsce crosfadera w mikserze audio.. nie dość że trzaski niesamowite to pożył z miesiąc przy umiarkowanym użytkowaniu..

klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
rav00000
Dodany dnia 25-02-2011 17:57
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

za mało precyzyjna regulacja na suwakowym linka ma luz itd


Treść dodana dnia 25-02-2011 17:57:

na tym potencjometrze 4,7kohma mam około 1V na jałowym więc jest za mały

Edytowane przez rav00000 dnia 25-02-2011 17:58
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
Dodany dnia 21-03-2011 12:38
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

sprawa odżywa. auto zaczeło chodzić na obu paliwach po przełączniu na LPG, emulator nie odcina wtryskiwaczy. i teraz pytanie. co sie stanie jak zrobie wtryskiwacze na przekaźniku zwykłym? i tak są równoległe wszystkie, kwestia tylko czy komp sobie z tym poradzi? to ważne i na gwałt potrzebne bo chwilowo odpalam i jeżdze tylko na LPG Frown

po za tym już wiem czemu był upalony układ w komputerze. jednak musi coś w tym być że emulator wbudowany w bingo S4 nie radzi sobie z niskoomowymi, renixowymi wtryskiwaczami, i po prostu spaliło część komputera.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
robbo_73
Dodany dnia 21-03-2011 15:10
Awatar


Postów: 76

Data rejestracji: 13.12.2009 20:54
Skąd: -

ja mam założony zwykły przekaźnik zamiast renixa.na renixowym emulatorze przejście z pb na lpg było nieodczuwalne,natomiast na zwyklaku jest szarpnięcie.a poza tym smiga i jak na razie nic się nie dzieje.Smile
 
maestro
Dodany dnia 21-03-2011 19:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

i nic z tego. nie wiem gdzie jest problem, ale juz rozbebeszyłem wiazke, no emulator byl poprawnie wpiety, jednak oddał życie już bo mimo że włączam gaz to nie odcina wtryskiwaczy, ale z tym sobie poradziłem patentem chwilowym na zwore Pfft

tak czy owak. dałem przekaźnik. najprostsze rozwiazanie - zwarte wtryskiwacze bez cewki, z cewką przerwa (czyli na LPG) - efekt jest taki że na PB pieknie chodzi, a na LPG na dwa gary Grin probowałem to w czasie przerwy w pracy wiec nie mialem nerwow zeby kombinowac. wroce do domu na benzynie i juz Wink jutro do 14 mam wolny czas to bede myslal jak to zrobic cholerstwo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
robbo_73
Dodany dnia 21-03-2011 22:13
Awatar


Postów: 76

Data rejestracji: 13.12.2009 20:54
Skąd: -

nie pomoge.elektryka dla mnie to black magicGrin
 
maestro
Dodany dnia 21-03-2011 23:28
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jedyne co moze być "źle" to to, że przeciety jest obwód wtryskiwaczy zaraz przy samym kompie, ale niby nie ma to znaczenia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
Dodany dnia 22-03-2011 08:44
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Co do kiepskiej pracy na pb , u mnie juz drugi czy trzeci raz jest tak że jak zapali się rezerwa i trochę pojeżdżę to właśnie są problemy z obrotami , dajmy na to jadę z prędkością x obroty 2.5 rpm i trzymając równo gaz powoli tak jakby tracił paliwo , wciasne mocno gaz to pojedzie. Na wolnych też dość dziwnie.
Wystarczy że zaleje i chodzi ładnie Smile

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
Dodany dnia 22-03-2011 12:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie no. rezerwa sie nie pali, mam w razie czego zabezpieczenie jakby na gazie przestało chodzic albo sie zwyczajnie skonczyl. mialem dzisiaj sie za to wziac ale budzik nie zadzwonił... a na 14 do roboty. i tyle se porobiłem


Treść dodana dnia 22-03-2011 17:17:

dałem mu dzisiaj przekaźnik no i chodzi okey. dalej jednak jest problem typu że znika sterowanie na krokowy, a co za tym idzie i na pompe paliwa. ale chodzi prawidłowo.


Treść dodana dnia 22-03-2011 17:21:

musze wydłubać alarm i sprawdzic czy sie gdzies po drodze nie wpina w pompe.


Treść dodana dnia 27-06-2011 18:20:

No i nadeszła ta chwila kiedy moge zakończyć moje dochodzenie do prawdy.

Winna była listwa, a właściwie inne wtryskiwacze na 2 i 3 garze. Po wymianie na normalne wszystko chodzi jak w zegarku Smile

[img]http://images40.fotosik.pl/936/abf4f7970f902289.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://images49.fotosik.pl/933/c3c108673850abf9.jpg[/img] is not a valid Image.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: