Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 25-02-2011 12:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
najpierw to te pieprzone śrubki musze wymienic bo kombinerkami sie nie wygodnie kreci
@ttimon: tak wlasnie robiłem, tylko że czasem V znikało na 0,00 A na maxa lekko ponad 4V. Jakaś lipa. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 25-02-2011 12:40 |
rav00000 |
Dodany dnia 25-02-2011 14:28 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
no coś z te TPSy jakieś lipne są mój też czasami łapał zero zanim całkiem umarł
dzisiaj pokombinowałem z TPS modem potencjometr B 4,7kohma, niby na stole wszystko ładnie wygląda ale problem jak to na aucie zamontować, jakiś magik może by to ogarnął foto: Edytowane przez rav00000 dnia 25-02-2011 14:36 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 25-02-2011 14:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
wykorzystaj jakoś ośkę i obudowę starą myślę że to jest rozwiązanie
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 25-02-2011 14:41 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
no rozwiązanie to jest pozostaje jeszcze zakres obrotu, potencjometr ma 300 stopni a nasz TPS jakieś 120 na oko Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 25-02-2011 15:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to weź taki potencjometr żeby przy 300 stopniach mial 2x tyle oporu;P - w sensie żeby od 0 do 120 stopni miał taki opór jak TPS. Reszta skali Cię nie boli. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 25-02-2011 16:58 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
to nie takie proste jak się wydaje Treść dodana dnia 25-02-2011 17:00: jak możesz michor to zmierz na Twoim TPSie opory na skrajnych kablach, moj ma podobne jak maestra 270ohm/maks 4800ohm Treść dodana dnia 25-02-2011 17:01: misiek ma tpsa i on mierzył go 1900/6100 ohmow i tutaj już jest duża rozbieżność Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 25-02-2011 17:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
oka.
Dzisiaj wieczór postaram się go zmierzyć. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-02-2011 17:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja mierzyłem swojego i gdzies w temacie pisałem ile ma.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 25-02-2011 17:51 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
@maestor Twój ma 290 i 4500 czyli podobnie jak mój Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 25-02-2011 17:52 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
@rav00000: ja bym proponował suwakowy potencjometr gdzie suwak spinasz z linką i po problemie..
ALE.... zwykłe potencjometry to raczej długo nie pożyją w takiej aplikacji gdyż nie są przewidziane do takich szybkich "przesuwań".. a wiem bo ten problem zauważyłem przy zamontowaniu "zwykłego" potencjometru w miejsce crosfadera w mikserze audio.. nie dość że trzaski niesamowite to pożył z miesiąc przy umiarkowanym użytkowaniu.. klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 25-02-2011 17:57 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
za mało precyzyjna regulacja na suwakowym linka ma luz itd
Treść dodana dnia 25-02-2011 17:57: na tym potencjometrze 4,7kohma mam około 1V na jałowym więc jest za mały Edytowane przez rav00000 dnia 25-02-2011 17:58 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-03-2011 12:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sprawa odżywa. auto zaczeło chodzić na obu paliwach po przełączniu na LPG, emulator nie odcina wtryskiwaczy. i teraz pytanie. co sie stanie jak zrobie wtryskiwacze na przekaźniku zwykłym? i tak są równoległe wszystkie, kwestia tylko czy komp sobie z tym poradzi? to ważne i na gwałt potrzebne bo chwilowo odpalam i jeżdze tylko na LPG
po za tym już wiem czemu był upalony układ w komputerze. jednak musi coś w tym być że emulator wbudowany w bingo S4 nie radzi sobie z niskoomowymi, renixowymi wtryskiwaczami, i po prostu spaliło część komputera. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
robbo_73 |
Dodany dnia 21-03-2011 15:10 |
Postów: 76 Data rejestracji: 13.12.2009 20:54 Skąd: - |
ja mam założony zwykły przekaźnik zamiast renixa.na renixowym emulatorze przejście z pb na lpg było nieodczuwalne,natomiast na zwyklaku jest szarpnięcie.a poza tym smiga i jak na razie nic się nie dzieje. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-03-2011 19:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
i nic z tego. nie wiem gdzie jest problem, ale juz rozbebeszyłem wiazke, no emulator byl poprawnie wpiety, jednak oddał życie już bo mimo że włączam gaz to nie odcina wtryskiwaczy, ale z tym sobie poradziłem patentem chwilowym na zwore
tak czy owak. dałem przekaźnik. najprostsze rozwiazanie - zwarte wtryskiwacze bez cewki, z cewką przerwa (czyli na LPG) - efekt jest taki że na PB pieknie chodzi, a na LPG na dwa gary probowałem to w czasie przerwy w pracy wiec nie mialem nerwow zeby kombinowac. wroce do domu na benzynie i juz jutro do 14 mam wolny czas to bede myslal jak to zrobic cholerstwo. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
robbo_73 |
Dodany dnia 21-03-2011 22:13 |
Postów: 76 Data rejestracji: 13.12.2009 20:54 Skąd: - |
nie pomoge.elektryka dla mnie to black magic |
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-03-2011 23:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jedyne co moze być "źle" to to, że przeciety jest obwód wtryskiwaczy zaraz przy samym kompie, ale niby nie ma to znaczenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 22-03-2011 08:44 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Co do kiepskiej pracy na pb , u mnie juz drugi czy trzeci raz jest tak że jak zapali się rezerwa i trochę pojeżdżę to właśnie są problemy z obrotami , dajmy na to jadę z prędkością x obroty 2.5 rpm i trzymając równo gaz powoli tak jakby tracił paliwo , wciasne mocno gaz to pojedzie. Na wolnych też dość dziwnie. Wystarczy że zaleje i chodzi ładnie Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 22-03-2011 12:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie no. rezerwa sie nie pali, mam w razie czego zabezpieczenie jakby na gazie przestało chodzic albo sie zwyczajnie skonczyl. mialem dzisiaj sie za to wziac ale budzik nie zadzwonił... a na 14 do roboty. i tyle se porobiłem
Treść dodana dnia 22-03-2011 17:17: dałem mu dzisiaj przekaźnik no i chodzi okey. dalej jednak jest problem typu że znika sterowanie na krokowy, a co za tym idzie i na pompe paliwa. ale chodzi prawidłowo. Treść dodana dnia 22-03-2011 17:21: musze wydłubać alarm i sprawdzic czy sie gdzies po drodze nie wpina w pompe. Treść dodana dnia 27-06-2011 18:20: No i nadeszła ta chwila kiedy moge zakończyć moje dochodzenie do prawdy. Winna była listwa, a właściwie inne wtryskiwacze na 2 i 3 garze. Po wymianie na normalne wszystko chodzi jak w zegarku [img]http://images40.fotosik.pl/936/abf4f7970f902289.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images49.fotosik.pl/933/c3c108673850abf9.jpg[/img] is not a valid Image. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |