Menu główne
Forum
Klubowicze
krzysztof57 |
Dodany dnia 25-08-2010 11:41 |
Postów: 3 Data rejestracji: 24.08.2010 12:01 Skąd: - |
Witam.
Niestety nie udało mi się znależć w postach takiego tematu. Z pewnością wiecie dużo więcej niż ja.Pytanie:czy jest w układzie elektrycznym element odpowiadający za przesłanie impulsu na elektromag.rozrusznka?Jeśli tak,to gdzie się on znajduje i jak wygląda? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. "Renia"19 1,4 z wtryskiem. [img][/img]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 156000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-08-2010 11:41 |
maestro |
Dodany dnia 25-08-2010 20:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sygnal ze stacyjki biegnie bezposrednio do rozrusznika. Po drodze nie ma żadnego elementu po za dużą kostką która łączy instalacje deski z instalacją silnika.
Chyba że masz automat. Edytowane przez maestro dnia 25-08-2010 20:44 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 25-08-2010 23:18 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Praktycznie jest to samo http://www.fotosi...1f8aa.html Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
krzysztof57 |
Dodany dnia 26-08-2010 08:57 |
Postów: 3 Data rejestracji: 24.08.2010 12:01 Skąd: - |
maestro napisał/a: Sygnal ze stacyjki biegnie bezposrednio do rozrusznika. Po drodze nie ma żadnego elementu po za dużą kostką która łączy instalacje deski z instalacją silnika. Chyba że masz automat. Treść dodana dnia 26-08-2010 09:01: Bardzo dziękuję za szybką odpowiedż. Niestety problem jest w tym iż właśnie nie dociera sygnał na sam elktromag. Miałbym więc prośbę o to abyś podpowiedział gdzie jest ta kostka.Jeśli jest to jakiś rodzaj przakażnika to sprawa szybko się wyjaśni. Dzięki,pozdrawiam. [img][/img]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 156000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-08-2010 09:21 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Sprawdź konektor przy wsuwce,bo może być tak że jest zaciśnięty na izolacji a żyła przerwana.Kostkę na razie zostaw w spokoju bo tam prawdopodobnie wszystko jest dobrze.Sprawdź czy po przekręceniu na rozruch pojawia się napięcie za stacyjką,styk jest opisany.Jak nie to stacyjka padła.Jeśli tak to ja bym szukał przerwy od strony rozrusznika-metod jest kilka ale najszybciej będzie wbijać się co kawałek igłą i sprawdzać czy jest napięcie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
krzysztof57 |
Dodany dnia 26-08-2010 09:24 |
Postów: 3 Data rejestracji: 24.08.2010 12:01 Skąd: - |
Ok.,dzięki,tak zrobię.
Dam znać o efekcie. Treść dodana dnia 01-09-2010 11:02: Witam. Wiedziałem że mogę liczyć na Waszą fachowość.Wielkie dzięki.Mieliście rację,problem tkwił w przewodzie który na zgięciu nieco się podłamał.Dostęp do niego jest okrutny więc bardzo trudno to zauważyć.A po za tym kto mógłby przypuszczać że tak może być?W końcu ten przewód nie jest aż tak bardzo narażony na poruszanie.Ale co fachowcy to fachowcy,ja jestem niestety totalnym nowicjuszem jeśli chodzi o "RENIĘ". Serdecznie Was pozdrawiam. [img][/img]
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 156000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |