Menu główne
Forum
Klubowicze
mixer43 |
Dodany dnia 25-09-2010 20:58 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
niestety element to element, wszędzie teraz tak liczą
Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres
Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-09-2010 20:58 |
maestro |
Dodany dnia 25-09-2010 21:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie wszedzie |
mixer43 |
Dodany dnia 25-09-2010 21:08 |
Postów: 386 Data rejestracji: 07.07.2007 14:05 Skąd: śląskie Częstochowa |
no sory ja tak nie licze
Moje auta:BMW e36 2.5 Coupe 192KM, BMW e36 m60b44 in progres
Moje auto: BMW e36 330 v8 sedan, benzyna, 192000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-09-2010 08:01 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Hejas. Spojlerek właśnie sobie wysycha po podkładowaniu. Powiem szczerze, że całkiem ładnie i równiutko wyszło. Dzisiaj wieczorkiem jeszcze drobne przeszlifowanko, finalizacja podkładu i zabawa z kolorkiem :> A powracając do tematu kosztów u lakiernika, to moim zdaniem przesadzają z cenami jak cholera bo za chwilę pracy 200 stówy? Heloł Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 27-09-2010 11:05 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
chcesz miec cos dobrze i tanio zrobione zrob to sam .He pol meganki sam pomalowalem po konsultacjach ze znajomymi i jak dla mnie jakosc jest wystarczajaca jak bedzie cos odlazic to pomaluje sie 2 raz za jakis czas
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
kimada |
Dodany dnia 27-09-2010 20:17 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Dokładnie tak jest i u mnie. Poza tym to tylko sojler, a na czymś doświadczenie w lakierowaniu zdobyć trzeba. Już jest ogarnięty i przygotowany do polożenia kolorku, kto wie, może nawet i jutro. Trzymajta kciuki :> Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 27-09-2010 23:50 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
he eh bys blizej mieszkal to bym ci jeszcze sprzeta uzyczyl -300 za element to troche przesada ze strony lakiernikow -i przewaznie i tak kiche odwalaja .Nie zycze powodzenia bo sie nie uda -zrabiesz wyszlifujesz i powtorka az do stanu bdb
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 07:50 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@kosiarz79: Miło z Twojej strony, ale ja patrzę na to z innej strony, pucha bazy 15 zyli, to niewielka strata jak coś spratolę i trzeba będzie przeszlifować. Teraz pytanie, jaką gradację papieru wybrać do przetarcia podkładu przed położeniem kolorku, bo mam kilka rozbieżnych wersji, jedni mówią żeby delikatnym np.800, a drudzy, że jak będzie za gładziutko to może baza później pękać i odchodzić i dali mi zagwozdkę. Pomożecie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 28-09-2010 08:30 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Gładko to pojęcie względne,papier 800 zostawi mikro rysy i baza bedzie trzymać.A powierzchnia musi być równa bo jak położysz lakier wszystkie wady wyjdą. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 10:40 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@grzes70: tenks wielki, potwierdziłeś to czego ja się trzymałem w dyskusji z peudolakiernikami. Dzisiaj go zjadę na mokro, umyję i zostawię na dobę do przeschnięcia, a potem hajdabędzie z pierwszą warstwą bazy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-09-2010 11:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Cienko i równomiernie, mimo że to szpray Pamietaj że lakier "rozłazi" sie po chwili.
No i temperatura najlepiej żeby była pokojowa, a spray postał dobrą chwile przy piecu albo kaloryferze. Edytowane przez maestro dnia 28-09-2010 11:56 |
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 20:34 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
No mam już dobrą instrukcję z netu ściągnietą. Poczytałem trochę, ale nikt nie napisał, czy trzeba cokolwiek delikatnie matowić każdą położoną warstwę bazy i lakieru przed napryskaniem kolejnej. Poza tym, podkład właśnie kończy sezonowanie, jutro mokre szlifowanko, suszenie, odtłuszczenie i do dzieła. Powiem wam, że mam do sprawdzenia patent związany z przykreceniem, ale o tym napiszę jak to sprawdzę, a teoretycznie zapowiada się perfekt Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-09-2010 20:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Baze malujesz w czasie 10-15minut powiedzmy miedzy warstwami, nie wolno dotknac niczym wtedy. Nie mozna dopuscic żeby poszczegolne warstwy pozasychały przed nałożeniem kolejnych, to ma tworzyć całość, wiec musze sie połaczyć. Podobnie z bezbarwnym. Dobrze jeżeli bedzie pryskany niedlugo po ostatniej warstwie bazy, ale to juz podobno nie ma znaczenia. |
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 21:05 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
no i git, fachurę dobrze mieć pod ręką. Szkoda, że w poradniku nic o tym nie było, ale tak na zdrowy rozum, to masz absolutną rację, bo w przeciwnym wypadku groziłoby rozwarstwieniem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-09-2010 21:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wielu "malarzy" czeka aż baza wyschnie i dopiero klarem walą.
Dla mnie tak nie powinno być, potem są takie kwiatki że zaczynają całe płaty bezbarwnego odłazić po czasie, w moim mniemaniu przez to że klar nie był kładziony na jeszcze w miare świeżą baze. Ale to moze koledzy którzy w tym siedzą sie wypowiedzą. Edytowane przez maestro dnia 28-09-2010 21:09 |
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 21:16 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: Chyba masz rację. takie auta stoją u mnie pod blokiem i faktycznie, płatami złazi lakier jak cholerka. Czyli jest to dowodem na to, że klar nie połączył się z bazą, jak przynajmniej tak to kminię. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-09-2010 21:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pare rzeczy w tym swoją już ŚP fioletową lakierowałem i przez 5 lat nic sie nie działo z klarem czy samym lakierem. |
kimada |
Dodany dnia 28-09-2010 21:30 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: no i widzisz, o takie sprawdzone patenty mi chodzi, bo tego żaden poradnik nie zastąpi. Treść dodana dnia 28-09-2010 21:52: jak jutro zabiorę się za robotę, to zacznę wszystko dokumentować fotograficznie, a potem wybierzez się co trza i zrobi się na FAQ, tak dla potomności. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 28-09-2010 23:09 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Dość często na bezbarwnym pisze żeby kłaść 30 minut po położeniu bazy.W większości przypadków maluje się na "mokrą" warstwę poprzednią,bardziej to wymaga wyczucia niż patrzenia na zegarek.Chyba że producent lakieru podaje inną technologię malowania. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 30-09-2010 14:10 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@grzes70: Tak, masz rację, tak też piszę i moim pojemniku z klarem. Wczoraj malowałem i lakierowałem kratki nawiewu i takie tam pierdółki od drzwi i kurka, jak na pierwszy raz chyba poszło nieźle, tylko łatwe nie było jak się nigdy tego nie robiło. Jak uda to zamontuję dzisiaj w Renacie i pstryknę fotę. Nara :> Treść dodana dnia 30-09-2010 20:05: Witam. Właśnie zamontowałem do Reni kratki i dodatki. Sorki za marną jakość zdjęć, ale robione przezd chwilą i fonem, wiec światełka mało było i trochę ostrość kulała. Tak na 100% to sam dopiero jutro zobaczę jak to w dziennym światle się produkuje, ale na piwrwszy rzut oka mi się podoba. http://www.fotosi...ba196.html http://www.fotosi...6921c.html http://www.fotosi...2f453.html http://www.fotosi...628ae.html Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |