Menu główne
Forum
Klubowicze
oca69 |
Dodany dnia 22-09-2010 21:56 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
Witam mam takie pytanie czy pompa paliwa u moim aucie znajduje się w baku ta duża czy tylko ta mała co jest zamontowana w głowicy? Silnik E6J. Odpalam Auto na benzynie dopóki trzymam gaz będzie chodził jak zdejmę nogę z pedału umiera ;/ na gazie chodzi idealnie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-09-2010 21:56 |
maestro |
Dodany dnia 22-09-2010 22:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Skoro masz gaźnik to w baku masz tylko pływak. |
WoZnY |
Dodany dnia 22-09-2010 23:05 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Za dużo jeździłeś na LPG. Gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji. Skoro trzymasz gaz i silnik pracuje to pompa paliwowa chyba ok? Albo jakiś gaziarz skręcił wolne obroty tak żeby na lpg było ok, a na paliwie to już za mało. Z ciekawości ile Tobie gazu łyka?
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
MinistryofSound90 |
Dodany dnia 22-09-2010 23:26 |
Postów: 195 Data rejestracji: 16.10.2009 11:15 Skąd: - |
mi e6j na trasie potrafi 6-7 litrow gazu lyknac a miasto do 10
Trance Family
Moje auto: Renault Laguna 2.0, benzyna+LPG, 140000km
|
|
|
oca69 |
Dodany dnia 23-09-2010 07:56 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
ale on chodził na pb tylko jak ogladal kupiec to nie mialem benzyny w baku i on w trakcie jazdy prelaczyl na benzyne i od tamtej pory nie hula . moj duzo pali xD lewe powietrze zaciaga trasa 9-10l miasto nawet z 12l ale ja tez nie jezdze zbyt przepisowo (predkosc) xD Treść dodana dnia 23-09-2010 07:58: a iaj k bylem na regulacji gazu to skrecal tylko w parowniku i rurce przy gazniku nic nie grzebal zatłukł bym go xD Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 23-09-2010 15:23 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Albo masz układ paliwowy,dysze w gaźniku przytkane.Bo czasem brud w baku się jednak trafia i pompa mogła go pociągnąć z resztką paliwa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
oca69 |
Dodany dnia 24-09-2010 08:10 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
Wyczyscilem gaznik i dalej to samo moze troche lepiej pali ale jak zdejem noge z gazu to gasnie a na lpg pali jak by mial caly czas wode w tlumiku ;/ Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-09-2010 08:44 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
A filtr paliwa?Może jednak trzeba wyregulować gaźnik? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
oca69 |
Dodany dnia 24-09-2010 17:43 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
ale nie mam filtra w aucie xD patrzylem pod spodem pod prawym progiem przed tylnum kolem i nie mam tam nic ;/ taki juz kupilem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
MinistryofSound90 |
Dodany dnia 24-09-2010 18:04 |
Postów: 195 Data rejestracji: 16.10.2009 11:15 Skąd: - |
filtr paliwa nie jest pod spodem w E6J jeśli dobrze cie zrozumiałem jest przy silniku obok pompy paliwa po prawej stronie.
Trance Family
Moje auto: Renault Laguna 2.0, benzyna+LPG, 140000km
|
|
|
oca69 |
Dodany dnia 24-09-2010 20:07 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
to tez nic nie mam xD Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-09-2010 20:17 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Skoro nadal wolnych obrotów nie trzyma, to zagrzej gada do temperatury pracy i podkręć sobie wolne obroty.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
oca69 |
Dodany dnia 24-09-2010 20:22 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
ale po tym czyszczeniu nawet lpg do dup.. smiga ;/ raz ma 1/5 tyś. obr. a raz gasnie ;/ mam juz dosc jade jutro do gazownika niech robi. dam mu mixer nad gaznik niech mi przerobi instalacje i odrazu mu powiem ze chce jakas gwarancje rozruchowa zeby nie bylo wszystko pieknie jak odjade to kaplica ;/ Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-09-2010 20:30 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
W E6J wystarczy mikser tzw. rurkowy. Najpierw doprowadź PB do porządku, a dopiero później gaz reguluj!
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-09-2010 20:34 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja bym proponował najpierw zrobić benzynę a potem gaz. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
oca69 |
Dodany dnia 25-09-2010 20:24 |
Postów: 80 Data rejestracji: 02.07.2009 16:14 Skąd: - |
pojechlem dzisiaj do mechanika (dobry znajomy) powiedział mi Gaźnik do regeneracji ale po znajomosci czyszczenie przedmuchiwanie mycie wymiana wszystkich uszczelek membran + regulacja gaźnika i lpg na analizatorze spalin za 60-80 zł xD w pon odbieram auto i napisze czy chula pzdr Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |