Menu główne
Forum
Klubowicze
kajzer |
Dodany dnia 27-11-2005 09:27 |
Postów: 217 Data rejestracji: 04.03.2005 20:31 Skąd: - |
Witam proponuje wymienić sprzęgło kompletne oraz olej w skrzyni na rzadszy niż ten który teraz masz no tylko beż przesady nie lej wody co do dalszych problemów to jaki masz stan poduszek od skrzyni i silnika może są za bardzo wybite i wodzik szuka biegu wiadomo podczas jazdy silnik po dodaniu gazu lub zwolnienia ma zbyt duże przechyły na poduszkach przez co wodzik nie pracuje jak trzeba |
renault19.pl | Dodany dnia 27-11-2005 09:27 |
darioosh |
Dodany dnia 27-11-2005 14:11 |
Postów: 11 Data rejestracji: 29.10.2005 21:16 Skąd: - |
Maciej R21N R19 F126 napisał(a): Istnieje szansa odsunięcia skrzyni od silnika ,ale trzeba to robic na kanale .trzeba tez opuścic troche silnik wiec trzeba to robic ostroznie zeby sie nie spitolił na głowe .Ja bym Ci to radził zrobićjak najszybciej bo rozpieprzysz sobie synchronizatory w szkrzyni . To troszkę wygląda jak zegarmistrzowska robota, i chyba bardziej się trzeba namęczyć. Prościej i wygodniej będzie jednak wyciągnąć całość. To chyba najprostszy chociaż trochę czsochłonny sposób. Tym bardziej , że zauważyłem od kilku dni wyciek oleju w miejscu gdzie łączy się silnik ze skrzynią, więc pewnie będzie jeszcze uszczelniacz do wymiany. Żeby tylko olej nie poszedł na sprzęgło bo wtedy koniec.... Ale i tak kocham Renatkę.... |
|
|
kajzer |
Dodany dnia 27-11-2005 15:48 |
Postów: 217 Data rejestracji: 04.03.2005 20:31 Skąd: - |
Witam no bez przesady darioosh żeby wymienić sprzęgło to twoim sposobem potrzebny jest dzień roboty ,wystarczy trochę chęci i kanał jak pisał Maciej R21N R19 F126 zdemontować zawieszenie z lewej strony skrzyni z drugiej strony wypiąć przegub no oczywiście podwiesić go i w cale nie trzeba demontować prawego koła itd.itp.popuścić poduszkę silnika ,można by było odkręcić rurę wydechową na łączeniu z kolektorem wydechowym aby zlikwidować niepotrzebne naprężenia podlewarować lewą stronę najwyżej jak sie da i wyciągać skrzynie w pracy zajmuje mi to z kolegą godz. i sprzęgło wymienione sam klientowi u siebie w garażu wymieniam w 3do3,godz.. |
darioosh |
Dodany dnia 27-11-2005 15:57 |
Postów: 11 Data rejestracji: 29.10.2005 21:16 Skąd: - |
Które elementy zawieszenia masz na myśli pisząc "... zdemontować zawieszenie z lewej strony skrzyni..." A co z uszczelniaczem wału korbowego bo prawdopodobnie też będzie do wymiany...? |
|
|
kajzer |
Dodany dnia 27-11-2005 16:22 |
Postów: 217 Data rejestracji: 04.03.2005 20:31 Skąd: - |
Witam ponownie jak zdemontujesz skrzynie to będziesz widział czy z niego leci |
banan |
Dodany dnia 27-11-2005 22:41 |
Postów: 92 Data rejestracji: 14.03.2005 16:34 Skąd: - |
Raczej to lozysko oporowe, podobnie mialem w firmowym oplu, nikt nie zareagowal i koszt naprawy jak juz sie syplo ok 1000pln...
____________________________
Renault 19 1.4 90r |
|
|
Letni86 |
Dodany dnia 01-12-2005 22:59 |
Postów: 53 Data rejestracji: 14.09.2005 23:40 Skąd: - |
Mi tak biegoi z rana nie chcialy chodzic to teraz wlasnie szukam nowej skrzyni bo jeden z trubow przemielil obudowe heh! |
kajzer |
Dodany dnia 01-12-2005 23:13 |
Postów: 217 Data rejestracji: 04.03.2005 20:31 Skąd: - |
Letni86 napisał(a): Mi tak biegoi z rana nie chcialy chodzic to teraz wlasnie szukam nowej skrzyni bo jeden z trubow przemielil obudowe heh! Witam to nie tryb ci przemielił obudowę tylko ty tak skrzynie zajechałeś a tak nawiasem to pisz bardziej czytelnie lub dodaj jakiś kod jak to pismo szyfrować |
psiemek |
Dodany dnia 03-12-2005 10:04 |
Postów: 163 Data rejestracji: 31.01.2005 23:43 Skąd: dolnośląskie Lubin |
Zanim czepisz się wyciągania skrzyni to proponuję jeszcze jedną rzecz sprawdzić. Zdejmij taką nakładkę gumową która jest na łączeniu cięgna do zmiany biegów (ten pręt co leci od lewarka zmiany biegów do skrzyni). Ten przy skrzyni. Jest w nim smar. Ściągnij go ostrożnie, dokręć śrubkę która w nim jest bo prawdopodobnie jest poluzowana i złóż to spowrotem. U mnie włąśnie ta śrubka powodowała problemy z biegami. A jak jest zimno to ten smar gęstnieje i jest przez jakiś czas OK. Pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 260000km
|
|
|
Letni86 |
Dodany dnia 04-12-2005 23:16 |
Postów: 53 Data rejestracji: 14.09.2005 23:40 Skąd: - |
Niestety to nie to juz wydarlem skrzynie i rozebralem i blokada lozyska na glown ym walku puscila i glowna oska sie przesunela i ten tryb co byl najblizej lozyska sie wmielil w obudowe i po obudowie ale juz zakupilem skrzynie nowa ale od 1.7 a ja mam 1.8 ale podobno pasuje bez problemowo! |
djluzak |
Dodany dnia 05-12-2005 00:17 |
Postów: 1512 Data rejestracji: 13.07.2005 22:09 Skąd: małopolskie Kraków |
Letni86 napisał(a): ]Niestety to nie to juz wydarlem skrzynie i rozebralem i blokada lozyska na glown ym walku puscila i glowna oska sie przesunela i ten tryb co byl najblizej lozyska sie wmielil w obudowe i po obudowie ale juz zakupilem skrzynie nowa ale od 1.7 a ja mam 1.8 ale podobno pasuje bez problemowo! Pasowac to pasuje, ale ma inne przelozenia, pozatym sie chyba niczym nie rozni Ewentualnie mozesz miec problem z tym kolem talerzowym gdzie wchodzi poloska od strony kierowcy, niektore skrzynie maja rozne srednice. Ja juz sie o tym przekonalem jak kupilem nie ta skrzynie co trzeba. Nie wiem dokladnie miedzy jakimi skrzyniami jest roznica Pewnie miedzy 1.4 a 1.7. Edytowane przez djluzak dnia 05-12-2005 00:18 Audi A4 B6 1.8T Quattro BEX 220 KM 244000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 133000km
|
darioosh |
Dodany dnia 30-12-2005 18:50 |
Postów: 11 Data rejestracji: 29.10.2005 21:16 Skąd: - |
Kupiłem sprzęgło kpl. LUK, cena 380 zł. Wymieniłem sam (Dzięki za podpowiedż Maciej R21N R19 F126), sposób całkiem dobry, trochę się napracowałem przy tym ale tak to jest jak się robi to pierwszy raz... Skrzynia pracuje o niebo lepiej, czasem jeszcze 1i2 lubią chaczyć ale myślę, ze jak zmienię olej to powinno być OK. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |