Menu główne
Forum
Klubowicze
gielab0019 |
Dodany dnia 17-10-2010 15:26 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
maestro napisał/a: Poki nie wstawisz zdjecia dokladnie tego co masz pod maska to nie dowiemy sie co masz. Gaźnik a wtrysk rózni sie drobnymi szczegółami dla człowieka która nie kuma czaczy. A reszte tej dyskusji to... Aaaaa. Nie ma takiego silnika 1,8 sprint. Treść dodana dnia 16-10-2010 23:02: gielab0019 napisał/a: hehe ja mam 1870 to mam 1.8 hehehehe chyba 1,9. matematyki nie uczyli? to zart byl a ty juz odrazu... Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-10-2010 15:26 |
WoZnY |
Dodany dnia 17-10-2010 16:14 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ale się wątek rozkręcił. Powinien się szybko zakończyć na drugiej odpowiedzi - nie da się łatwo i tym bardziej tanio. Autor nadal z uporem maniaka dopytuje o strumienice, stożki. Kolego uświadom sobie że po prostu tym sobie nie poszalejesz. Zresztą to wystarczający silnik na Twoje pierwsze kroki. Z biegiem czasu dowiesz się, że osiągi to nie wszystko. Potrenuj na tym aucie, a zapewniam, że nie zostaniesz "królem prostej".
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
misha |
Dodany dnia 20-10-2010 11:20 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witajcie
Temat poruszany wielokrotnie i tak jak pisze Wozny powinien się zakończyć po pierwszym poście Majstra, ale skoro kolega sobie życzy to napiszę jeszcze raz: 1. Stożek moż dać efekty tylko przy odpowiednio wyliczonym dolocie i jak jest odseparowany... mody które nie są dobrze przemyślane i przeliczone nic ci nie dadzą poza efektem dźwiękowym... Proponuję dedykowaną wkładkę K&N w miejsce seryjnego filtra to powinno trochę poprawić elastyczność. 2. wydech - w tym wieku kat może już być zabity więc można byłoby go wymienić na zamiennik dla wiekszej pojemności ew na tłumik przelotowy. Nie kombinuj z rurkami strumienicami itp bo to G daje jezeli nie ma znacznych zmian w elektronice, no moze tylko auto ryczy a i tak cc sporting cie objedzie a to tylko wstyd... Co do osiagów, zanim zajmiesz się amatorskim tjuningiem to najpierw doprowadź auto do stanu użyteczności ale musisz zrobić następujące rzeczy tylko pamiętaj że ważna jest kolejność: 1. Sprawdzić spaliny i cisnienie w tłokach jeżeli ciśnienie jest ok to punkt 2 jezeli nie to juz wiesz co jest nie tak 2. sprawdzić i jeżeli jest taka potrzeba Kupić nowe świece proponuję NGK V-line (na razie ich nie montuj); 3. sprawdzić sondę Lambda jeżeli coś z nią nie tak kupić nową ale Bosha (lub inną dobrą a nie chińszczyznę)(na razie jej nie montuj); 4. sprawdzić i jeżeli jest taka potrzeba kupić nowy filtr powietrza (może być wkładka K&N)(na razie go nie montuj); 5. sprawdzić i jeżeli jest taka potrzeba kupić nową kopułkę i przewody WN na forum znajdziesz jakiej firmy(na razie ich nie montuj); 6. Kup filtr paliwa pewnie nigdy nie był wymieniany (na razie go nie montuj); 7. Katalizator j.w. jeżeli jest potrzeba to wymieniamy na nowy... do tego potrzeba spawacza więc możesz zrobić to odrazu... 8. Teraz jazda testowa (przed wymianą kata), żeby zobaczyć jak auto chodzi przed wymianą ww części i montaż wszystkiego co napisałem + czyszczenie przepustnicy jeżeli jest zasyfiona i czujnika zasysanego powietrza. 8. jazda testowa gwarantuję ci że poczujesz różnicę... Jeżeli napisałem coś nie tak to możecie mnie poprawić A co do żywotności C3J to one chodzą przeważnie do momentu kiedy rozrząd wytrzyma tj dłużej niż zajmuje rdzy zjedzenie renówki To jest mega prosty silnik i to na łańcuchu, wymaga czasem regulacji zaworów i wymiany termostatu i tyle... Co do ich żywotnosci sięga nawet 400 000 bez remontu i to pewnie potwierdzi większość renufkowych znawców z forum Proponuję zróbmy taki temat w faq co zrobić żeby c3j jeździł lepiej... Pozdrawiam M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 23-10-2010 18:46 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
no w końcu ktoś chłopakowi napisał coś pożytecznego
chłopie jestem z tobą i życzę powodzenia klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
Marek89 |
Dodany dnia 21-11-2010 16:46 |
Postów: 4 Data rejestracji: 10.01.2008 09:00 Skąd: - |
potwierdzam, mam c3j i od kupna wymieniam tylko płyny i filtry... i cały czas sie kreci... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 250000km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 19:38 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Witam. Dawno mnie tu nie bylo. Mam do Was krotkie pytanie. jaki silnik wedzie na miejsce c3j?
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 19:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi każdy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 19:44 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Dzieki, A jakie macie opinie na temat 2.0 16V ten Volvovski silnik?
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 19:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi turbo? volvo ma same dobre silniki jeśli chodzi o benzynę
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 19:53 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Nie, zwykły ten z Laguny I, a powiedziałbyś mi jeszcze jakie ma oznaczenie ten 2.0 16V. No logicznie rzecz biorąc przy tym silniku to trzeba hamulce założyć lepsze, więc jakie polecacie?
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 19:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
uwaga, nie przypominam sobie żeby ktoś to kładł do 19stki także spodziewaj się mniejszej bądź większej improwizacji
chyba standardowo tam jest immo to 100-200zł na dzieńdobry za zdjęcie immo ze sterownika silnika w lagunie ma oznaczenie N7Q, dla volvo jest to B4204S hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 20:02 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Więc wg. Ciebie opłaca się wymienić ten motorek? Przy tej masie auta z tym silnikiem to by już ładnie jechało.
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 20:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi coś mi się obiło o uszy że jak do jakiejś renówki kładli podobny (tzn 2.0 16v tylko turbo T4) to trzeba było półosie dorabiać, ale to najlepiej poszukaj, popytaj na forum clio bo tam chyba takie cudo było
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 20:14 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Mhm, bo mam okazję kupić od mamy auto, ale c3j dla mnie za mały.
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 20:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi ale za dużo przerabiania, chyba że masz warsztat do pełnej dyspozycji i dobrych znajomych którzy ci pomogą jak wyjdą jakieś kombinacje w stylu niepasujące półosie
takie coś pochłonie masę pracy oraz sporo kasy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 20:21 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
A inny większy silnik, który bez większych problemów by podszedł to jaki?
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 20:24 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi podaj lepiej budżet jaki masz na zabawy. no i ważne w jakim stanie masz "biorcę" bo jak dziurawy i rdzawy to czy sens się pakować?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
DamianDXi |
Dodany dnia 10-03-2014 20:27 |
Postów: 23 Data rejestracji: 16.10.2010 20:50 Skąd: - |
Myślisz o mojej mamy R19 budę? To jest zdrowa, jakieś tam małe purchawki są, ale to do opanowania. Budżet? Wystarczający
...
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 20:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@DamianDXi jak chcesz mieć silnik z turbo to ładuj B18FT z volvo 440/460/480, do tego pogrzeb przy tym silniku i będzie szał
jak masz większy budżet to pakujesz się w F4Rt czyli 2.0 16v turbo - silnik renault jak wolisz wolnossące to najprościej F7P (1.8 16v) albo F7R (2.0 16v) jak masz więcej kasy na wolnossący to F4R (np. z clio 172) hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 10-03-2014 20:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Albo rozmawiamy albo wiesz lepiej i nie zadawaj pytań
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |