Menu główne
Forum
Klubowicze
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 21:03 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
Witam, zerwała mi się jadąc do pracy linka gazu, na szybkiego na przystanku włożyłem coś między przepustnice a silnik krokowy, zrobiło się 3500obr i jakoś dojechałem. Kupiona została nowa linka ale nie mam pojęcia gdzie ją "zablokować" i w ogóle którędy powinna iść, przechodzić pod czym itp, tamta była jakaś modzona przez poprzedniego właściciela i przechodziła pod filtrem powietrza i dość, a tu wydaje się taka długa jakby. Jeżeli nie uda się teraz pomóc jutro jak będzie jasno zrobię zdjęcie całego silnika i coś będziemy modzić. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-11-2010 21:03 |
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 21:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Linka przechodzi spooorym łukiem nad silnikiem, nad głowicą, w połowie. Wiec wiesz, zapina sie ją razem w plastik z przewodami zapłonowymi.
Jak założyć. Nurkujesz w pedały żeby zobaczyć co trzeba wydłubać. Oczywiście końcówke do pedała musisz włożyć od komory silnika, zaczepic za pedał i wcisnac pancerz z plastikiem w grodz. Potem do przepustnicy i heja banana. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 21:12 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
tam już założyłem o pedał ładnie, w grodź coś nie chce wejść dobrze ale tym to się będę martwił pod koniec, właśnie tam "zablokowałem" gdzie kable zapłonowe się wpina ale cholera dziwnie to wygląda, taka pusta linka idzie przez 20cm i pod takim ch*jowym kątem, że mi te plastiki powypiłuje po paru kilometrach, zrobię jutro zdjęcia bo teraz mi strasznie ciemne wychodzą i nic nie widać. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 21:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie musi byc wpiete w ten plastik tylko zobrazowalem ze nie moze isc zaraz przy obudowie. wypusc ją z plastiku żeby sobie szła takim łukiem W grodz musisz wepchnąć, bo rozumiem że pozostałości wydłubałeś po poprzedniej?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 21:37 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
tak jest, guma z grodzi wydarta, sama dziurawa blacha została. Myślałem, że to 5min roboty, mialem pod pracą zrobić na poczekaniu ale jednak przerosło człowieka. W ogóle inna ta linka troche, znaczy ma dodatkowy taki jakby gwint, taki plastik w kształcie powiedzmy śruby długiej na hmm 7cm. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 21:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no bo przy przepustnicy trzeba ją nakrecić (skontrować nakretka) - żeby nie była za luźna ani za bardzo napięta. to jest 5 minut roboty
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 21:46 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
dobra, mnie to przerasta nie wiem w co ręce włożyć, a więc tak to wygląda: [img]http://i53.tinypic.com/4u6p84.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://i56.tinypic.com/144ctfo.jpg[/img] is not a valid Image. ani to skontrować nakrętką ani nie wiem, tak ledwo co w to wchodzi jakby nie miało tam być (za duża guma) [img]http://i54.tinypic.com/2zoxa83.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 22:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
heh to nie jest linka od 1,4-1,7 po pierwsze tylko od 1,8s.
po drugie jak Ci sie uda to trzeba przepchnąć tą "harmonijkową cześć" i od góry pierdyknąć zawleczke unieruchamiając pancerz a co za tym idzie także naciąg linki Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 23:04 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
no to ja sie nie bede bawił tylko lepiej iść i wymienić linke na taką jak ma być, ta mi sie wydaje, że jest dłuższa o wiele.
edit. hmm jak widzę na pudełku/folii jest naklejka "linka gazu 1,4l, 92rok" to by się niby zgadzało. Edytowane przez scatty dnia 23-11-2010 23:06 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 23:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
powinny byc wymiarowo podobne bardzo. po za tym zapięcie na koncu linki masz dobre, z taką blaszką?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 23:08 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
tzn chodzi o sam koniuszek? taka zwykła końcówka metalowa w kształcie beczki, tak jak wszystkie linki prawie, i w rowerach takie są do hamulcówitp. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 23:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to ja nie wiem gddzie Ty to sobie w C3J że tak powiem wsadzisz
to linka na 100% do f3p mono. Edytowane przez maestro dnia 23-11-2010 23:11 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 23:18 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
uwaga nie śmiać się: [img]http://i51.tinypic.com/107ju6w.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 23:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pozwoliłem sobie pomalować po fotce. Ogólnie zwracasz uwage na czerwone kółko. Zakrzyżykowany prostokąt to końcówka linki którą nasadza sie na ten trzpień (blaszka) i blokuje zawleczką (otwór) i linka dalej już tak jak ta.
maestro dodał/a następującą grafikę:
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 23:33 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
Acha, założyłem tak jak widziałem, że była u poprzednika. Z rysunku nie kumam gdzie tą końcówke wepchać żeby zawleczka to przytrzymała czy coś w ten deseń, jutro rano popatrze. Zostało jeszcze z 15cm luzu oprócz tego Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 23:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po pierwsze masz złą linke.
Po drugie masz złą linke. Po trzecie patrz punkty wyżej. Koniec linki ma być zakończony blaszką płaską z otworem. Otwór nadziewasz na element w kółko (trzpień). Dosuwasz do prawej do końca, a w otwór w trzpieniu wkładasz zawleczke, coś żeby blaszka nie mogła spaść. I to wszystko. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 23-11-2010 23:42 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
wychodzi na to, że cza linke wymienić. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-11-2010 23:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wychodzi na to że kupiłeś nie to co trzeba. Ale pociesze Cie. Wielu kupowało po 5 razy linke i dopiero dobrą przysyłali.
http://img71.imag...340mx6.jpg NUMER ORGINALNY TO 7700806995(bynajmniej taki mają tam gdzioe zamawiam)WYMIARY LINKI TO 1230/995 mm. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
scatty |
Dodany dnia 24-11-2010 00:07 |
Postów: 190 Data rejestracji: 12.04.2010 11:01 Skąd: - |
"WYMIARY LINKI TO 1230/995 mm."
u mnie na naklejce na folii jest napisane 1297 więc różnica jakaś jest. Dzięki za zdjęcie blaszki. edit. W końcu renatka sprawna, wymieniłem linkę na taką co samemu się długość ustala, zestaw naprawczy czy coś, zrobiłem na wymiar, ładnie założyłem i śmiga. Miałem banie bo zaraz po założeniu i skręceniu wszystkiego nie chciał działać silniczek krokowy, cudowałem modziłem, odłączałem akumulator na 15min i dalej nic mu nie pomagało, odpinałem oglądałem i nic... Okazało się po dłuższych dłubaniach, że o ok. 0,5mm/1mm była za mocno naciągnięta linka i do końca nie wciskała przepustnica krokowca i blaszki w nim się pewnie nie stykały więc nie chciał działać. Było minęło można jeździć . Edytowane przez scatty dnia 25-11-2010 23:27 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 214141km
|
|
|
karlik25 |
Dodany dnia 30-03-2015 20:30 |
Postów: 12 Data rejestracji: 25.03.2015 09:31 Skąd: opolskie Brzeg |
nigdzie nie moge dostac takiej linki z "blaszka" ktora wchodzi na ten trzpień i jest zabezpieczona macie moze jakis link do takiego osprzetu? nawet w motoryzacyjnym dawali mi jakas samorobke ktora skreca sie samemu ale to i tak nie to ;/ masakra Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 222000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |