Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 09-12-2010 21:46 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@maestro: no sporo racji masz ja to poki czegos nie sprobuje to jestem laik , potem moze cos od siebie dodam. ale teraz wiem ze tps mozna ustawic ,mam dwa jakies powalone , kupie 'wskaznic' z bazaru za 5 zlotych i bedzie smigac btw co by nie zrobil i tak wiem ze problemu z gasniciem na lpg nie poradze... Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-12-2010 21:46 |
maestro |
Dodany dnia 09-12-2010 22:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a mi jak na złosc nic sie na lpg nie dzieje
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 09-12-2010 22:09 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@maestro: Ty Kierownik chyba jestes osoba ktora na najczesiiej zmienia podpis pod soba [ wrr sick klawa u dzieczyny rwiccy mozna dostac] jutro dorwe miernik i ustawie tpsa i dam znac! Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-12-2010 22:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja sie boje ruszac hahah jutro jak sie uda podmienie kompa i wstawie krokowy jak bozia każe
Treść dodana dnia 09-12-2010 23:30: moj ma niby ok 290ohm na puszczonym, i ok 4500ohm na max Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 29-01-2011 21:04 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
z tym miernikiem sie u mnie troche przedluzylo ;d dzis po krotkiej walce na chybil trafil pokombinowalem. chwile zajelo zanim nauczylem sie obslugi multimetra ;d U mnie sprawa z obrotami byla taj ze ustawione sruba na przepustnicy - cos kolo 1000rpm. Jak na gazie jezdzilem to mialem na 1400 gdzies zeby nie gasl po wysprzegleniu. Pare minut zajelo zanim ustawilem na 0.19 ,juz tak zostawilem bo ciezko trafic. Na poczatku troche nie wiedzialem jak ustawiac bo raz pokazywalo tak 0.2 ,a raz 0.6 i skakalo ale potem zostalo na tych 0.6 wiec dostosowalem do tego ustawienie tpsu. Jutro jeszcze sprawdze ile tam bedzie bo juz dzis lozysko zmienialem i sie wymarzlem. Praca silnika - dla mnie mile zaskoczenie. po tygodniu postoju samochodu odpalil i odrazu wskoczyl na obroty 1200 ,a zazwyczaj mial ten 1000 i po pierwszym strzale gasl. Teraz zachowal sie prawidlowo imo. Pojezdzilem dzis troche , rozgrzal sie i obroty jalowe cos kolo 900 Reasumujac - warto bylo kupic ten miernik , nie wiem jak bedzie dalej , nie jezdzilem za duzo dam znac jak bedzie sie dzialo dalej. Troche lipa bo na nizszych obrotach lekko pali sie ladowanie.. ale mysle ze przez slaby aku. Dalej nie wiem jak z jazda na gazie , bo nie mam gazu , takze srawa dalej otwarta. W najblizszych dniach pojezdze , zobacze czy bedzie czuc roznice jak ja pokrecic wyzej , moze cos lepiej bedzie sory ze bez znakow i ze tak dlugo ;d Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-01-2011 21:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No i widzisz gitara! ja musze tą srubke podkrecic, bo mam tak że nawet jak puszczona jest przepustnica to nie dotyka do niej.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 01-02-2011 20:35 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
No i tak. Troche pojezdzilem , mocy po ustawieniu tpsu nie mialem gdzie sprawdzic bo rwie przyczepnosc tak jak rwala. Obroty bardzo mi sie podobaja. Jednak wczoraj jezdzilem troche wiecej i zaczela sie dlawic jakby paliwa nie dostawala chwilami , po krotkiej trasie odpialem tps bo sie jechac nie dalo bo mnie to denerwowalo. Sprawdzilem i znow sie przestawilo na 0.15 /0.16 Dzis znow ustawilem pojezdzilem i znow to samo... jutro zobacze jakie tam napiecie. Mam nadzieje ze to wina nie dokrecenia , jutro lepsze srubki sprobuje dac bo na tych troche wyrobiona gwiazdka juz. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 02-02-2011 10:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Myslę że na ciepło toto trzeba ustawić.
Na zimnym może mieć inna rezystancję/oporność itp. A że róznica niewielka może mieć znaczenie. Albo spadki napięcia na wyłaczonym silniku - dlatego moim zdaniem w sumie na odpalonym cieplym silniku? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 20:34 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
@michor mam pytanie odnoście tych nitów, które połączyłeś nóżką od rezystora - jesteś pewien, że między tymi nitami ma być przejście ?
Ja dziś rozmontowałem swojego tpsa - był fabryczny jeszcze nigdy nie grzebany- też nie mam przejścia między tymi pinami zaznaczonymi na foto. Póki co wyczyściłem środek TPSa bo były tam jakieś paprochy (dziwne bo ustrojstwo bardzo hermetycznie było zamknięte), dodatkowo przetarłem ścieżki ekstrakcyjną. Póki co nie łączyłem tych nóżek zaznaczonych wyżej na foto. ogólnie to walczę z zawieszaniem się obrotów po ostrym grzaniu rury na 1500, stąd zabrałem się za rozebranie TPSa może ktoś jeszcze grzebał przy tym ustrojstwie i sprawdzał przejście między tymi pinami na foto Edytowane przez rav00000 dnia 20-02-2011 20:35 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
miernikiem badałeś czy wizualnie? trzeba sie dobrze przyjrzeć bo są tam słabo widoczne połączenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 21:42 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
miernikiem Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nawet na moich słabych zdjęciach z pierwszego postu widac.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 21:47 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
przejścia nie ma miedzy tymi pinami u mnie mimo to idzie normalnie ustawić na 0,20 tego TPSa jednak przy otwartej mam niecałe 4,5V i to mnie dziwi Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja mam niewiele wiecej.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 21:54 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
ale te piny masz połączone ? Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mam tak jak michor pisał, bo razem do tego doszliśmy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 22:00 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
i obroty się nie zawieszają na 1500 Treść dodana dnia 20-02-2011 22:05: z której strony lepiej lutować : Strona "A": [img]http://images47.fotosik.pl/649/ded18ce83032bda2m.jpg[/img] is not a valid Image. czy Strona "B" Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 22:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
niet
Treść dodana dnia 20-02-2011 22:07: z której wygodniej. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 20-02-2011 22:08 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
dzięki za info
Treść dodana dnia 20-02-2011 22:45: polutowane, rezystancja 100 ohmów na puszczonej dźwigni i 4060 ohmów na dźwigni wychylonej na maksa mierzone na kablach skrajnych (zielony i czerwony) jutro test w aucie Treść dodana dnia 21-02-2011 09:08: no i po teście w aucie niestety nie jest kolorowo , zmodowanego TPSa nie można ustawić na wymagane 0,20V , cały czas 0,00V pokazuje na środkowym pinie jest +5V a dalej sygnał gdzieś ginie i na skrajnych 0,00V Edytowane przez rav00000 dnia 20-02-2011 22:47 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-02-2011 17:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
musiałeś cos niedokładnie zrobic.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |