Menu główne
Forum
Klubowicze
rav00000 |
Dodany dnia 21-02-2011 19:09 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
niedokładnie tzn ? nie wiem co można tutaj niedokładnie zrobić. Podobnie jak michor wlutowałem nogę od rezystora między te dwa piny, przejście jest sprawdzone miernikiem, rezystancja sprawdzona na stole zmienia się płynie, a po podłączeniu do auta brak napięcie na skrajnych kablach a na środkowym jest tyle co powinno być czyli 5V Treść dodana dnia 23-02-2011 15:19: już chyba wiem w czym rzecz, przetarła mi się ta ścieżka zaznaczona strzałką i raczej naprawa tego tpsa się nie uda foto: Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-02-2011 19:09 |
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 15:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Aj. ta mała pomiędzy nitem a tą czarną...
no to nie dobsz nie dobsz... ciężko to naprawić... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 23-02-2011 15:42 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
no dokładnie, materiał bardzo delikutaśny szukam drugiego TPSa jakby ktoś miał to niech da cynk Treść dodana dnia 24-02-2011 20:10: dla ciekawostki podam łatwy sposób sprawdzenia TPSa a mianowicie można go podpiąć pod zasilacz od kompa na linii +5V i ruszając dźwigienką mierzyć sygnał wyjściowy Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
Przejdź do forum: |