Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 13-06-2011 23:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jedyny problem jaki teraz jest to to ze silnik w aucie, musze skombinowac jakąs trupogłowice z 1,8 8v i bedzie sie myslało.
widzisz kurna. pare zdań konkretnych i inaczej sie postrzega sprawe. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 13-06-2011 23:15 |
mati89tczew |
Dodany dnia 13-06-2011 23:17 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
a może by tak nagwintować i dać kolanko ze zwykłej rury. a w środku wyprofilować z np. poxiliny albo innego trwałego tworzyła na poczatku elastycznego. tak aby przepływ powietrza był łatwiejszy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-06-2011 23:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
przeplyw powietrza bedzie wymuszany i tak, kwestia tylko zeby nie stawalo za bardzo i nie wirowalo
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 13-06-2011 23:22 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
kołuj głowice, to bedziemy myślec
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-06-2011 23:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jutro przeszperam znajomych w okolicy czy nie maja nic padnietego albo na wypożyczenie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati89tczew |
Dodany dnia 13-06-2011 23:23 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: to mówię, trochę albo cyny nalać, ołowiu, albo poxilina ale tak aby się to trzymało jakoś zajrzyj do mojego tematu jak masz chwilkę jak tą pompę sprawdzić i wtrysk Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
CyccX |
Dodany dnia 15-06-2011 09:19 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
jeśli nie ssący to na takim czymś też da się jechać
http://img292.ima...247bh6.jpg migomat masz.. Treść dodana dnia 15-06-2011 09:41: jeśli nie ssący to na takim czymś też da się jechać http://img292.ima...247bh6.jpg migomat masz.. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2011 20:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tylko trzeba to zrobić umiejętnie bo chcialbym miec mozliwosc np wyjecia rozrusznika (odpukac) bez wykrecania turbiny i polowy silnika z pseudo kolektorem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 15-06-2011 21:18 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
to juz chyba są drugo rzędowe sprawy
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-06-2011 21:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
raczej pierwszo
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 15-06-2011 21:46 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
no to tu mamy inne pogolady , ale to poprostu bardziej skrupulatna rzeźba i tyle
Treść dodana dnia 25-07-2011 00:35: i co z tym tematem dzialsz coś ? VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-07-2011 00:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nabiera mocy urzędowej. zanabyłem klamora 16V aby zrobić ph1 bo już odstawiłem na urlop. sprawne ph1 = brak użytecznego zajęcia dla F3Ra ale sierpien odpada, z wrzesniem także. pewnie wyjdzie na to że zimą bedzie rozkładal gnoja
nadal brak zapału. bo zawsze jest myśl - może jednak kompresor? ile mniej roboty, ale znowu gotówka... a tutaj mam klamory do dłubania. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 28-07-2011 01:06 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
zawsze będzie jakieś "ale" albo "a może to"..
konkretna decyzja, i trzymać się tego VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-07-2011 06:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
najwazniejsze że mam już klamora 16V u siebie, teraz tylko czasu na przełożenie nie ma bo jeszcze maglownica, serwo, pompa, abs... uhuhuh a trzeba kupic rozrzad, moze sprzeglo, uszczelniacze. kupa kasy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Koucz |
Dodany dnia 28-07-2011 10:22 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Temat widzę już pół roku wisi a udało się coś w tym kierunku czy tylko plany są? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-07-2011 18:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
trzeba zgłębić wszystko, predzej czy później.
graty są potrzebne do tego dziadostwa, nie ma czasu i checi bo 16stka stoi już kolejny tydzien i czeka na przeszczep Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 29-07-2011 10:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panie krwde.
Co gdzie poczytam to normalnie turbo. Nikt superczargerów nie robi [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Tanner |
Dodany dnia 14-08-2011 21:30 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.09.2010 18:01 Skąd: - |
A odkopie dzieje sie cos, czy dopiero po wrzesniu?
Powiedz mi, kolektor wydechowy pasuje mocowaniami - ok, a kanaly sie dobrze pokrywają? Tak patrze na uszczelki: To jest F3R/P [img]http://img405.imageshack.us/img405/8232/uszczelkaf3r.jpg[/img] is not a valid Image. 1.9dT [img]http://img221.imageshack.us/img221/4893/uszczelkadt.jpg[/img] is not a valid Image. dolot pasuje, sruby pasuja ale kanaly wydechowe sa wyraznie nizej... Daj znac jak to wyglada bo tez sie interesuje Edytowane przez Tanner dnia 14-08-2011 21:34 |
|
|
rycho666 |
Dodany dnia 14-08-2011 21:45 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
to nie lepiej taki silnik włożyć? http://moto.alleg...ml#gallery Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
maestro |
Dodany dnia 14-08-2011 22:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rycho666: moze i lepiej. założenia są inne.
@Tanner: dla mnie te roznice muszą byc minimalne bo ja ich nei widze Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |