13 Maja 2024 01:46:28
Zdjęcia użytkowników
nemeczek77 momix
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
16V pali na 2 gary 
chudini0071
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:01
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 23.04.2010 22:34
Skąd: -

Witam. Nie dawno nabyłem R1916V niestety w średnim stanie. Auto stało pół roku nie odpalane Silnik odpala ale pali na 2 gary. Obroty skaczą z 1000 do 1500 i z powrotem. Silnik cały lata, buda też :/
Zawory to raczej nie są bo jak pękł pasek to by wywaliło wszystkie zawory ale poprawcie mnie jak źle gadam. Ja stawiam na wtryski. Może też gdzieś się kabelek przetarł np. od czujnika kolektora dolotowego, który idzie do kompa i nie daje sygnału i wyłącza pompę paliwa. Co robić ? Rozważę każdą sugestię, uwagę.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 24-12-2010 13:01
Awatar
mati89tczew
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:08
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

to mówisz, że pasek pękł? bo jak tak to mogą to być zawory, przecież nie wszystkie naraz są otwarte, i może jeszcze kable WN, świece, palec, kopułka.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
Lesiu11
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:11
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jak pasek pękł to nie ma szans zeby zawory nie dostały, po prostu nie ma, po drugie tak jak kolega wyzej napisał nie wszystkie zawory są przeciez naraz otwarte skoro tłoki chodzą parami góra dół jak sie nie myle 1-4, 2-3

Edytowane przez Lesiu11 dnia 24-12-2010 13:12
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
szulgus
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:12
Awatar


Postów: 1505

Data rejestracji: 23.03.2009 14:51
Skąd: łódzkie
Łódź

Połowa zaworów napewno do roboty ;P

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
 
brozo
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:35
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

jak ci pasek strzelił to masz na bank 4-5 zaworów do wymiany, sprawdź palec w kopułce, świece , kable WN, kostkę połączenia wtrysków koło pompę paliwa bym, wykluczył bo inaczej byś nie odpalił wtryski też bo jak padają to nie po 2 poza tym albo by lały albo dawały nierówną mgiełkę ale by palił, sprawdź wszystkie podciśnienia, i rurki wchodzące w dolot, jak dalej będzie paliła na 2 to rwij głowice

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
WoZnY
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 13:38
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

chudini0071

Z tym paskiem to tylko tak sobie chlapnąłeś, czy rzeczywiście kiedykolwiek Tobie pasek zerwało? Sorry że pytam, ale ie znam przeszłości Twojego auta.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
chudini0071
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:03
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 23.04.2010 22:34
Skąd: -

Zerwało, zerwało. Nie palą 2 gary po lewej stronie. Modlę się, żeby to nie były zawory. Jakiś kabelek bądź czujnik jest ucięty pod kolektorem dolotowych ale to nie jest od kolektora. Zastanawiam się co to może być

Edytowane przez chudini0071 dnia 24-12-2010 14:05
 
szulgus
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:04
Awatar


Postów: 1505

Data rejestracji: 23.03.2009 14:51
Skąd: łódzkie
Łódź

Człowieku na bank masz zawory do roboty ... rób wszystkie odrazu

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
 
brozo
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:13
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

@chudini0071: mam doświadczenie w zrywaniu pasków i na 100% masz krzywe zawory w f7p jak strzela pasek to zawory dostają pierwsze a jak 2 pierwsze nie palą to masz pogięte dolotowe jak i wylotowe tylko módl sie o to żeby prowadnice całe były i by było ich 4-5 a nie jak u mnie 8

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
chudini0071
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:20
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 23.04.2010 22:34
Skąd: -

Dorwę głowicę i ją wymieniam. Coś się jeszcze robi, wymienia przy wymianie głowicy ?
 
brozo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:23
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

jak kupisz inną głowice to od razu z głowiczkami (mocowanie wałków)bo są różnego rozmiaru uszczelniacze wałków i żebyś nie kupił tak że jedno będzie większe a drugie mniejsze przy okazji wymień uszczelniacze i splanuj głowice i powinno być dobrze

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
chudini0071
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:30
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 23.04.2010 22:34
Skąd: -

Dzięki za rady. To biorę się do roboty Smile
 
mati89tczew
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2010 14:31
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

święta są, odpocznij Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
chudini0071
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 17:27
Awatar


Postów: 112

Data rejestracji: 23.04.2010 22:34
Skąd: -

Witam po przerwie świątecznej. Grzebałem trochę pod maską i znalazłem 2 kostki, czy czujniki, nie mam pojęcia po co one są. Macie jakieś pomysły? Smile

[img]http://img401.imageshack.us/img401/7568/photo0005gu.jpg[/img] is not a valid Image.
Ta zielona obwódka to właśnie to coś

[img]http://img145.imageshack.us/img145/5719/photo0001t.jpg[/img] is not a valid Image.

A tu druga z dwoma kabelkami na końcu
 
morfi609
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 17:41
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@chudini0071: wtyczka z zielona obwódka to dadatkowa jakas wtyczka i w kazdej 16V nie jest podpieta Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 18:04
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Autor ciągle ma nadzieję że po zerwanym pasku jak pali na 2 gary to jakiś czujnik jest odpięty?

A co do drugiego czujnika- to sądząć po grubości kabli -> albo czujnik na chlodnicy od wentylatora alboco.

Grube kable-> gruby prunt więc raczej jakiś duży odbiornik a nie czujnik.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
morfi609
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 18:09
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

ja obstawiam tak jak kazdy pasek pekł zawory do wymiany Smile niema innej opcji Smilejesli zawory sace sa pokrzywione a raczej sa to cena za nowe niebedzie malutka Smile tylko 514zł za 4 w serwisie renault kosztuje bo gdzie inndziej ich niedostaniesz Smile w sklepie sa tylko dostepne wydechowe a sacych nigdzie niema Smile wiem z włsnego doswiadczenia jak kupiłem trupa 16V z łodzi z paskiem urwanym Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
R9GTX
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 18:14
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

a dzwoniłeś to tego typa co Ci numer podałem? Bo cena za prawie cały silnik była dość okazyjna

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
brozo
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 21:14
Awatar


Postów: 526

Data rejestracji: 22.11.2009 07:49
Skąd: -

od farmera masz kompletną głowice jeśli jeszcze ma, jak pękł pasek to na bank masz zawory posłuchaj rady starszych doświadczonych

nie puszczone bąki idą do głowy, stąd sie biorą posrane pomysły

http://www.renaul...er_id=8874

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
 
R9GTX
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2011 21:20
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

a za 350zł głowica + blok +rozrusznik +sprzęgło +docisk +kable wn + cośtam jeszcze

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: