Menu główne
Forum
Klubowicze
chudini0071 |
Dodany dnia 24-12-2010 13:01 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Witam. Nie dawno nabyłem R1916V niestety w średnim stanie. Auto stało pół roku nie odpalane Silnik odpala ale pali na 2 gary. Obroty skaczą z 1000 do 1500 i z powrotem. Silnik cały lata, buda też :/ Zawory to raczej nie są bo jak pękł pasek to by wywaliło wszystkie zawory ale poprawcie mnie jak źle gadam. Ja stawiam na wtryski. Może też gdzieś się kabelek przetarł np. od czujnika kolektora dolotowego, który idzie do kompa i nie daje sygnału i wyłącza pompę paliwa. Co robić ? Rozważę każdą sugestię, uwagę. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-12-2010 13:01 |
mati89tczew |
Dodany dnia 24-12-2010 13:08 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
to mówisz, że pasek pękł bo jak tak to mogą to być zawory, przecież nie wszystkie naraz są otwarte, i może jeszcze kable WN, świece, palec, kopułka. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 24-12-2010 13:11 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak pasek pękł to nie ma szans zeby zawory nie dostały, po prostu nie ma, po drugie tak jak kolega wyzej napisał nie wszystkie zawory są przeciez naraz otwarte skoro tłoki chodzą parami góra dół jak sie nie myle 1-4, 2-3
Edytowane przez Lesiu11 dnia 24-12-2010 13:12 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
szulgus |
Dodany dnia 24-12-2010 13:12 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Połowa zaworów napewno do roboty ;P Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
brozo |
Dodany dnia 24-12-2010 13:35 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
jak ci pasek strzelił to masz na bank 4-5 zaworów do wymiany, sprawdź palec w kopułce, świece , kable WN, kostkę połączenia wtrysków koło pompę paliwa bym, wykluczył bo inaczej byś nie odpalił wtryski też bo jak padają to nie po 2 poza tym albo by lały albo dawały nierówną mgiełkę ale by palił, sprawdź wszystkie podciśnienia, i rurki wchodzące w dolot, jak dalej będzie paliła na 2 to rwij głowice
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
WoZnY |
Dodany dnia 24-12-2010 13:38 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
chudini0071
Z tym paskiem to tylko tak sobie chlapnąłeś, czy rzeczywiście kiedykolwiek Tobie pasek zerwało? Sorry że pytam, ale ie znam przeszłości Twojego auta. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
chudini0071 |
Dodany dnia 24-12-2010 14:03 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Zerwało, zerwało. Nie palą 2 gary po lewej stronie. Modlę się, żeby to nie były zawory. Jakiś kabelek bądź czujnik jest ucięty pod kolektorem dolotowych ale to nie jest od kolektora. Zastanawiam się co to może być
Edytowane przez chudini0071 dnia 24-12-2010 14:05 |
|
|
szulgus |
Dodany dnia 24-12-2010 14:04 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Człowieku na bank masz zawory do roboty ... rób wszystkie odrazu Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
brozo |
Dodany dnia 24-12-2010 14:13 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
@chudini0071: mam doświadczenie w zrywaniu pasków i na 100% masz krzywe zawory w f7p jak strzela pasek to zawory dostają pierwsze a jak 2 pierwsze nie palą to masz pogięte dolotowe jak i wylotowe tylko módl sie o to żeby prowadnice całe były i by było ich 4-5 a nie jak u mnie 8
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
chudini0071 |
Dodany dnia 24-12-2010 14:20 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Dorwę głowicę i ją wymieniam. Coś się jeszcze robi, wymienia przy wymianie głowicy ? |
|
|
brozo |
Dodany dnia 24-12-2010 14:23 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
jak kupisz inną głowice to od razu z głowiczkami (mocowanie wałków)bo są różnego rozmiaru uszczelniacze wałków i żebyś nie kupił tak że jedno będzie większe a drugie mniejsze przy okazji wymień uszczelniacze i splanuj głowice i powinno być dobrze
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
chudini0071 |
Dodany dnia 24-12-2010 14:30 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Dzięki za rady. To biorę się do roboty |
|
|
mati89tczew |
Dodany dnia 24-12-2010 14:31 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
święta są, odpocznij Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
chudini0071 |
Dodany dnia 03-01-2011 17:27 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Witam po przerwie świątecznej. Grzebałem trochę pod maską i znalazłem 2 kostki, czy czujniki, nie mam pojęcia po co one są. Macie jakieś pomysły [img]http://img401.imageshack.us/img401/7568/photo0005gu.jpg[/img] is not a valid Image. Ta zielona obwódka to właśnie to coś [img]http://img145.imageshack.us/img145/5719/photo0001t.jpg[/img] is not a valid Image. A tu druga z dwoma kabelkami na końcu |
|
|
morfi609 |
Dodany dnia 03-01-2011 17:41 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@chudini0071: wtyczka z zielona obwódka to dadatkowa jakas wtyczka i w kazdej 16V nie jest podpieta Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
michor |
Dodany dnia 03-01-2011 18:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Autor ciągle ma nadzieję że po zerwanym pasku jak pali na 2 gary to jakiś czujnik jest odpięty?
A co do drugiego czujnika- to sądząć po grubości kabli -> albo czujnik na chlodnicy od wentylatora alboco. Grube kable-> gruby prunt więc raczej jakiś duży odbiornik a nie czujnik. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 03-01-2011 18:09 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
ja obstawiam tak jak kazdy pasek pekł zawory do wymiany niema innej opcji jesli zawory sace sa pokrzywione a raczej sa to cena za nowe niebedzie malutka tylko 514zł za 4 w serwisie renault kosztuje bo gdzie inndziej ich niedostaniesz w sklepie sa tylko dostepne wydechowe a sacych nigdzie niema wiem z włsnego doswiadczenia jak kupiłem trupa 16V z łodzi z paskiem urwanym Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
R9GTX |
Dodany dnia 03-01-2011 18:14 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
a dzwoniłeś to tego typa co Ci numer podałem? Bo cena za prawie cały silnik była dość okazyjna
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
brozo |
Dodany dnia 03-01-2011 21:14 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
od farmera masz kompletną głowice jeśli jeszcze ma, jak pękł pasek to na bank masz zawory posłuchaj rady starszych doświadczonych
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
R9GTX |
Dodany dnia 03-01-2011 21:20 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
a za 350zł głowica + blok +rozrusznik +sprzęgło +docisk +kable wn + cośtam jeszcze
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |