Menu główne
Forum
Klubowicze
k_ma86 |
Dodany dnia 03-01-2011 22:51 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
jezu..... podjedź do jakiegoś mechola i niech ci sprawdzi kompresje i będziesz miał pewność.. ze 30zl nie więcej powinien wziąść za takie sprawdzenie..
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-01-2011 22:51 |
MinistryofSound90 |
Dodany dnia 04-01-2011 01:51 |
Postów: 195 Data rejestracji: 16.10.2009 11:15 Skąd: - |
Chudinii mówiłem przeciez ci ze na moje zawory są do wymiany i dałem ci namiar na farmera gdzie całą głowice ma za 150ziko
Ja kompresji nie mierzyłem ale możesz się upewnić jeśli chcesz... ps. Jak juz robisz to rób porządnie i wrzuć nowy pasek rolki napinacz i uszczelki te na wałach... jakby co mam znajomego w auto-france od części wiec troche taniej moze załatwić moj numer masz. Pozdrawiam Edytowane przez MinistryofSound90 dnia 04-01-2011 01:52 Trance Family
Moje auto: Renault Laguna 2.0, benzyna+LPG, 140000km
|
|
|
chudini0071 |
Dodany dnia 04-01-2011 09:15 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
Uszczelkę pod głowicą też wymieniać? Mały poradnik krok po korku jak wymienić głowicę był by mile widziany |
|
|
Mateo |
Dodany dnia 04-01-2011 10:06 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
chudini0071 napisał/a: Uszczelkę pod głowicą też wymieniać? Dziwne pytania zadajesz. Jasne że tak. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
rav00000 |
Dodany dnia 08-01-2011 15:13 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
chudini0071 daj znać na PV jak już naprawisz gablotę to jakieś manewry w Świeciu zrobimy Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
chudini0071 |
Dodany dnia 08-01-2011 23:43 |
Postów: 112 Data rejestracji: 23.04.2010 22:34 Skąd: - |
No pewnie |
|
|
buziaklol |
Dodany dnia 08-01-2011 23:51 |
Postów: 542 Data rejestracji: 05.01.2009 19:59 Skąd: łódzkie Łódź |
Zmiana głowicy to nie jest ugotowanie jajecznicy a wymienić powinieneś wszystkie uszczelki A szczegulnie pod głowicą Bo to obowiazek by silnik nie tracił kompresji by płyn i olej nie wylatywał i sie nie mieszał Uszczelka pod kolektor dolotowy o ile jest sciagany i uszczelka pod wydechowy kolektor A jak nie jesteś w stanie zrobić tego samemu to jedź do mechanika bo łatwo coś zepsuć nie majac pojecia o tym Bo domyślam sie że nie masz Klucza dynamometrycznego Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 131000km
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2011 01:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Generalnie sposob pisania kolegi który kupił 16v ewidentnie po strzale paska jest co najmniej zastanawiający i uważam że żadne poradniki Ci nie pomogą kolego. Znajdź kogos na miejscu kto Ci pomoże.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 18-01-2011 14:32 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Mnie interesuje , skoro strzelił pasek rozrządu , to co ktoś założył drugi z nadzieją że nic się nie stało ? Normalne ? Tak jak maestro pisze , sam tego nie zrobisz , masz marne pojęcie. btw ktoś jakiś czas temu też miał czerwone 16v z walniętym rozrządem , może to ta ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 12:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oczywiscie że to ta.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 16:09 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
heh zbaraniałem aż nie wiem co odpisać Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 16:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
.
Pomyślmy może jest jakiś czujnik odpowiedzialny za prostowanie zaworów w głowicy... hmmm .... Może wystarczy kabelki podpiąć i się sód w wydechowych napnie i wyprostuje zawory? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 19-01-2011 18:15 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
@michor:
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 18:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no bo ja nie wiem już
kurka pasek zerwany w f7p i sie zawory nie pogieły MEGA . I nie pali na 2 gary bo jakiś czujnik jest odpięty ... 2x MEGA [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 19-01-2011 18:34 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
no wiesz, są udokumentowane przypadki ocalenia zaworów po strzeleniu paska.. ale też nie rozumiem.. pomiar manometrem i sprawa jasna jeśli jest takim niedowiarkiem..
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 18:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
w F7P?
To chyba bym w totka zagrał od razu tego samego dnia Fakt- sprawdzenie kompresji i po sprawie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
brozo |
Dodany dnia 19-01-2011 19:49 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
był przypadek ze strzelił pasek w f7p i nic sie nie stało ale to dlatego że ktoś wczesnej założył większa uszczelkę że tłoki nie walnęły w zawory ale w 99% zawory dostają
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 21:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie ma takiej uszczelki żeby tłoki sie nie spotkały z zaworami w 16V. to by musiało być z centymetr
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
brozo |
Dodany dnia 19-01-2011 22:10 |
Postów: 526 Data rejestracji: 22.11.2009 07:49 Skąd: - |
majster zapytaj kszyme ktoś tak miał że strzelił pasek i nic się nie stało nie wiem komu ale było
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 22:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
cuda sie zdarzają, ale fakt rozpędu elementów nawet przy 800obrotach na to teoretycznie nie pozwala (na brak strat). ewentualnie w niewyczuwalnym stopniu ale tez cinszko być może.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |