Menu główne
Forum
Klubowicze
TomexD |
Dodany dnia 12-01-2011 20:30 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-01-2011 20:30 |
michor |
Dodany dnia 13-01-2011 10:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
To masz zestaw rurek tylko?
a przecież to trzeba jeszcze poskładac w odpowiednią długość? 75 jest letko za szerokie do F3N'a i już zaczyna promować wysokie obroty. w Energii u Ciebie, nie dość że sam silnik już jeździ dużo bardziej górą niż F3N to jeszcze taki dolot (krotki i gruby) to myślę że by była masakra Z wyliczeń wychodziło mi odbicie na 3500RPM dla F3N'a przy średnicy 75 na jakiś metr czy 90 cm długości dolotu więc... Moim zdaniem wywalone pięniądze Możesz zrobic tak: Kup sobie w Leroy albo obi identyczny zestaw rurek PVC za 10PLN, poskładaj, zobacz czy Ci będzie lepiej jeździć jak tak to wtedy kupuj ten zestaw. Jak nie to przynajmniej 10 Złotych wywalone a nie 200 *aczkolwiek już zostałem zjechany na forumie za doloty z PVC a ja osobiście poza estetyką nie widzę różnicy w dolocie za 200 z tej aukcji a za 10 z Leroy Temat rzeka! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 13-01-2011 15:18 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Żeby nie było PCV to można sobie takie cienkościenne rurki stalowe kupić,jak komuś zależy chromowane też są. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
CyccX |
Dodany dnia 13-01-2011 22:28 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
jesli lubisz lusterka pod maska, to se to kup. doda ci to +2 do lansu i +1 do respektu gdy otworzysz maske.
jesli chodzi o moc to nic ci to nie da. To jest uniwersalny zestaw. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
TomexD |
Dodany dnia 14-01-2011 07:43 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Dlatego pytam o wasze zdanie, znalazłem to kiedys wieczorkiem jak grzebałem na allegro przy piwie W sumie 200PLN bym za to nie dał wolę przeznaczyć to na coś innego bardziej przydatnego Ale ładnie by to i może wyglądało i zapewne tylko tyle
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Perki90 |
Dodany dnia 14-01-2011 10:01 |
Postów: 413 Data rejestracji: 06.01.2009 00:03 Skąd: śląskie Częstochowa |
A mnie zastanawia taka kwestia dlaczego producenci nie zamontowali odrazu optymalnego układu powietrza tylko ktos tam gdzies tam opracowal inny dolot który niby ma pracowac lepiej niz fabryczny.
Seat Toledo 2003. Tdi Arl
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 200000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 14-01-2011 10:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a bo widzisz.
Dla każdego optymalny to nie to samo. Dla mnie optymalny to np moze byc taki który daje każdy skrawek mocy, niszcząć łagodność charakterystyki generowania momentu i do tego np nie interesują mnie szmery ssania, spalanie, itp. A dla producenta mogą inne rzeczy być optymalne. To tak prosto sprowadzić się nie da [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |