12 Maja 2024 22:49:43
Zdjęcia użytkowników
gp3090 mariego
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Po przełączeniu na gaz nie odpala 
lobi
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 11:19
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

Witam Wink
Kupiłem renatke 19 z zepsutym przegubem. Właściciel mówił mi o tym, że w ogóle na gazie nie jeździł bo to jakiś roman robił instalacje i samochod traci na tym zbyt dużo na mocy, gaz bez sekwencji. Po kilku miesiacach stania, samochód odpalił za 1 razem. Chciałem nagrzać w środku więc zostawiłem odpalony, potem chciałem sprawdzić czy faktycznie ledwo działa na gazie, no i po przełączeniu na gaz, zgasł i już się nie chce odpalić ani na gazie ani na benzynie.. Co może być przyczyną?
pozdrawiam Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-01-2011 11:19
Awatar
danielb1986
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 11:59
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

elektro-zawór odcioł benzynę i się zacioł w pozycji zamykającej i gaz i pb . Sprawdz go .

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Bot
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:24
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

@danielb1986: elektrozawór nie odcina benzyny. trochę zwymyślałeś.
sprawdź czy jest ciśnienie w przewodzie doprowadzającym paliwo , czy wogóle wtryskiwacze pylą.
może być ze centralka się spieprzyła i nie podaje gazu ani pb.

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
danielb1986
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:27
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Bot napisał/a:
@danielb1986: elektrozawór nie odcina benzyny. trochę zwymyślałeś.
sprawdź czy jest ciśnienie w przewodzie doprowadzającym paliwo , czy wogóle wtryskiwacze pylą.
może być ze centralka się spieprzyła i nie podaje gazu ani pb.


kiedyś miałem podobnie tylko że w polonezieWink no to własnie jak pojechałem do mechanika to mi powiedział że elektrozawór się zacioł i nie puszcza gazu i pb. No ale oki w sumie gazu nie mam w 19 ale powiedziałem co warto sprawdzić mogłem się przy tym mylić . Pozdrawiam

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
lobi
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:40
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

i jak to sprawdzić tą centralkę?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
Bot
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:41
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

spoko ;p
elektrozawór mógł się zaciąć , ale wtedy poprostu na gazie by nie działał bo by nie dolatywał. za to PB powinno normalnie śmigać

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
lobi
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:47
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

jak sprawdzić to ciśnienie? to zaraz pójde i to zrobie Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
Bot
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 14:20
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Ciśnienie to w sumie tylko po to czy paliwo dochodzi , zobacz czy twardy się robi po włączeniu zapłonu , pompka pompuje paliwo .
Centralkę to pewnie tylko podmiana.
Kręcisz i wogóle silnik nie odpala , przełączając centralką lewo prawo tez nic ?
Jak włączysz zapłon i zaczniesz kręcić posłuchaj , albo ktoś niech posłucha czy elektrozawory 'pykają'.

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
lobi
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 22:52
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

tak zmieniam cały czas gaz benzyna gaz benzyna i nic, a gdzie są te elektrozawory?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
grzes70
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 23:08
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Mało prawdopodobne ale mógł się powiesić przekaźnik odcinający wtryski.lobi,pomału i spokojnie-z czego się składa Twoja instalacja lpg?Tylko tak w miarę konkretnie jeśli chodzi o centralkę-producent i model.Nie ma u Ciebie przypadkiem jakiegoś patentu na odcięcie zapłonu albo paliwa?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
lobi
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 23:50
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

nie mam pojęcia co to za intalacja, była robiona 2 właścicieli wcześniej i wiem o niej tylko to, że nie jest zrobiona profesjonalnie, bez sekwencji i w ogóle dno, nie mam zamiaru z niej korzystać bo podobno traci na mocy niesamowicie, chce żeby odpalił i tyle Smile


Treść dodana dnia 19-01-2011 02:46:

a więc byłem tam przy tym złomie znów.
grzes70
co do producenta, jedyne co znalazłem to na reduktorze jest elpigaz, możliwe, że cała reszta też, możliwe, że nie.

Bot
Sprawdzałem, elektrozawory pykają. Nie sprawdzałem jeszcze czy jest ciśnienie w przewodzie paliwowym.

Generalnie wypadało by dodać że w tym samochodzie elektryka to wielka porażka i tylko poprzedni właściciel, na szczęście mój dobry kumpel, się na tym zna, bo on to wszystko podłączał ale podłączał nie tak jak powinno być tylko tak żeby działało Smile Pod maską nie ma miejsca, w którym nie było by kabli, podejrzewam, że to usterka związana z elektryką. Kable klejone na taśmę izolacyjną lub na gumę do żucia, więc może jakbyście podpowiedzieli który kabel mógł się odczepić lub coś, co mogło by spowodować że nie odpala, to bym go odnalazł i naprawił.

I jeszcze jedno pytanie dotyczące właśnie kabli, macie może pojęcie ile by kosztowało uporządkowanie całej elektryki u mechanika? Jutro pokaże jakieś zdjęcia co tam się dzieje.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
Perki90
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 02:49
Awatar


Postów: 413

Data rejestracji: 06.01.2009 00:03
Skąd: śląskie
Częstochowa

serio na gume do zucia czy to jakas przenosnia?Pfft

Seat Toledo 2003. Tdi Arl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 200000km
 
grzes70
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 03:29
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Jak było grzebane i faktycznie wygląda tak jak piszesz to mogło się rozpiąć praktycznie wszystko.Bardziej chodziło mi o centralkę lpg.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
lobi
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 03:39
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

serio na gume.
jutro sprawdzę centralkę i jutro prawdopodobnie przyjdzie poprzedni właściciel i spojrzy co nie tak, bo on zna ten samochód najlepiej..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
grzes70
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 07:24
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Sprawdź czy jest iskra.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 09:42
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Dobra.

Skoro nie chcesz gazu to:

Rwij instalację od tego gazu i tyle. Tylko z głową - patrz gdzie jakie kable zostały przecięte- i połącz je razem tak jak powinno być w fabryce.


Ja usuwałem instalację z F7P (mojego) to miałem kable na:
1) wtryskach - przepuszczenie przez emulator
2) sonda lambda
3) *chyba jakiś czujnik temperatury (ale to nie istotne do odpalania aż tak)
4) cewka zapłonowa.

Odtworzyć - a jak dalej nie będzie odpalać to wtedy szukać co jest nie tak. Jak mówisz ze wszędzie taśma i guma do żucia - powodzenia w szukaniu....

Sprawdź jeszcze czy ktoś spryciachny nie zrobił odcięcia pompy paliwowej przy pracy na LPG.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bot
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 09:52
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Daj foto silnika Smile

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
lobi
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:09
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

iskra jest. a rwać instalacji nie będę, serio nie wiem o co tam chodzi, w tym samochodzie mało rzeczy można zrobić z głową, większość jest na czuja ;p

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
michor
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:37
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no to jak iskra jest to paliwa pewnie nie ma!

szukać -> pompa, wtryski.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
lobi
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:54
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 18.01.2011 10:33
Skąd: -

ale co tam mogło się spiepszyć skoro przełączyłem tylko na gaz..

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: