Menu główne
Forum
Klubowicze
lobi |
Dodany dnia 18-01-2011 11:19 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
Witam Wink Kupiłem renatke 19 z zepsutym przegubem. Właściciel mówił mi o tym, że w ogóle na gazie nie jeździł bo to jakiś roman robił instalacje i samochod traci na tym zbyt dużo na mocy, gaz bez sekwencji. Po kilku miesiacach stania, samochód odpalił za 1 razem. Chciałem nagrzać w środku więc zostawiłem odpalony, potem chciałem sprawdzić czy faktycznie ledwo działa na gazie, no i po przełączeniu na gaz, zgasł i już się nie chce odpalić ani na gazie ani na benzynie.. Co może być przyczyną? pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-01-2011 11:19 |
danielb1986 |
Dodany dnia 18-01-2011 11:59 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
elektro-zawór odcioł benzynę i się zacioł w pozycji zamykającej i gaz i pb . Sprawdz go .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Bot |
Dodany dnia 18-01-2011 13:24 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@danielb1986: elektrozawór nie odcina benzyny. trochę zwymyślałeś. sprawdź czy jest ciśnienie w przewodzie doprowadzającym paliwo , czy wogóle wtryskiwacze pylą. może być ze centralka się spieprzyła i nie podaje gazu ani pb. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 18-01-2011 13:27 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Bot napisał/a: @danielb1986: elektrozawór nie odcina benzyny. trochę zwymyślałeś. sprawdź czy jest ciśnienie w przewodzie doprowadzającym paliwo , czy wogóle wtryskiwacze pylą. może być ze centralka się spieprzyła i nie podaje gazu ani pb. kiedyś miałem podobnie tylko że w polonezie no to własnie jak pojechałem do mechanika to mi powiedział że elektrozawór się zacioł i nie puszcza gazu i pb. No ale oki w sumie gazu nie mam w 19 ale powiedziałem co warto sprawdzić mogłem się przy tym mylić . Pozdrawiam If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
lobi |
Dodany dnia 18-01-2011 13:40 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
i jak to sprawdzić tą centralkę? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 18-01-2011 13:41 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
spoko ;p elektrozawór mógł się zaciąć , ale wtedy poprostu na gazie by nie działał bo by nie dolatywał. za to PB powinno normalnie śmigać Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
lobi |
Dodany dnia 18-01-2011 13:47 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
jak sprawdzić to ciśnienie? to zaraz pójde i to zrobie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 18-01-2011 14:20 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Ciśnienie to w sumie tylko po to czy paliwo dochodzi , zobacz czy twardy się robi po włączeniu zapłonu , pompka pompuje paliwo . Centralkę to pewnie tylko podmiana. Kręcisz i wogóle silnik nie odpala , przełączając centralką lewo prawo tez nic ? Jak włączysz zapłon i zaczniesz kręcić posłuchaj , albo ktoś niech posłucha czy elektrozawory 'pykają'. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
lobi |
Dodany dnia 18-01-2011 22:52 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
tak zmieniam cały czas gaz benzyna gaz benzyna i nic, a gdzie są te elektrozawory? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 18-01-2011 23:08 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Mało prawdopodobne ale mógł się powiesić przekaźnik odcinający wtryski.lobi,pomału i spokojnie-z czego się składa Twoja instalacja lpg?Tylko tak w miarę konkretnie jeśli chodzi o centralkę-producent i model.Nie ma u Ciebie przypadkiem jakiegoś patentu na odcięcie zapłonu albo paliwa? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
lobi |
Dodany dnia 18-01-2011 23:50 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
nie mam pojęcia co to za intalacja, była robiona 2 właścicieli wcześniej i wiem o niej tylko to, że nie jest zrobiona profesjonalnie, bez sekwencji i w ogóle dno, nie mam zamiaru z niej korzystać bo podobno traci na mocy niesamowicie, chce żeby odpalił i tyle Treść dodana dnia 19-01-2011 02:46: a więc byłem tam przy tym złomie znów. grzes70 co do producenta, jedyne co znalazłem to na reduktorze jest elpigaz, możliwe, że cała reszta też, możliwe, że nie. Bot Sprawdzałem, elektrozawory pykają. Nie sprawdzałem jeszcze czy jest ciśnienie w przewodzie paliwowym. Generalnie wypadało by dodać że w tym samochodzie elektryka to wielka porażka i tylko poprzedni właściciel, na szczęście mój dobry kumpel, się na tym zna, bo on to wszystko podłączał ale podłączał nie tak jak powinno być tylko tak żeby działało Pod maską nie ma miejsca, w którym nie było by kabli, podejrzewam, że to usterka związana z elektryką. Kable klejone na taśmę izolacyjną lub na gumę do żucia, więc może jakbyście podpowiedzieli który kabel mógł się odczepić lub coś, co mogło by spowodować że nie odpala, to bym go odnalazł i naprawił. I jeszcze jedno pytanie dotyczące właśnie kabli, macie może pojęcie ile by kosztowało uporządkowanie całej elektryki u mechanika? Jutro pokaże jakieś zdjęcia co tam się dzieje. Pozdrawiam i dzięki za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
Perki90 |
Dodany dnia 19-01-2011 02:49 |
Postów: 413 Data rejestracji: 06.01.2009 00:03 Skąd: śląskie Częstochowa |
serio na gume do zucia czy to jakas przenosnia?
Seat Toledo 2003. Tdi Arl
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 19-01-2011 03:29 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Jak było grzebane i faktycznie wygląda tak jak piszesz to mogło się rozpiąć praktycznie wszystko.Bardziej chodziło mi o centralkę lpg. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
lobi |
Dodany dnia 19-01-2011 03:39 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
serio na gume. jutro sprawdzę centralkę i jutro prawdopodobnie przyjdzie poprzedni właściciel i spojrzy co nie tak, bo on zna ten samochód najlepiej.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 19-01-2011 07:24 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Sprawdź czy jest iskra. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 09:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dobra.
Skoro nie chcesz gazu to: Rwij instalację od tego gazu i tyle. Tylko z głową - patrz gdzie jakie kable zostały przecięte- i połącz je razem tak jak powinno być w fabryce. Ja usuwałem instalację z F7P (mojego) to miałem kable na: 1) wtryskach - przepuszczenie przez emulator 2) sonda lambda 3) *chyba jakiś czujnik temperatury (ale to nie istotne do odpalania aż tak) 4) cewka zapłonowa. Odtworzyć - a jak dalej nie będzie odpalać to wtedy szukać co jest nie tak. Jak mówisz ze wszędzie taśma i guma do żucia - powodzenia w szukaniu.... Sprawdź jeszcze czy ktoś spryciachny nie zrobił odcięcia pompy paliwowej przy pracy na LPG. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 09:52 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Daj foto silnika Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
lobi |
Dodany dnia 19-01-2011 12:09 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
iskra jest. a rwać instalacji nie będę, serio nie wiem o co tam chodzi, w tym samochodzie mało rzeczy można zrobić z głową, większość jest na czuja ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 12:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to jak iskra jest to paliwa pewnie nie ma!
szukać -> pompa, wtryski. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
lobi |
Dodany dnia 19-01-2011 12:54 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
ale co tam mogło się spiepszyć skoro przełączyłem tylko na gaz.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |