Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 25-01-2011 14:13 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Nikt się z nas nie sprzecza co to może być - jest wiele teori , ale Ty nic nie robisz i nie wykluczasz niczego także temat stoi w miejscu , bo może być kilkanaście rzeczy przez które tak masz. Kłocisz się że wyjąć wtrysków się nie da - tyle osób ma te silniki i wszyscy wyjęli a tylko u Ciebie trzeba zdjąć 'barana' No czekamy co kolega Ci poradzi Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-01-2011 14:13 |
grzes70 |
Dodany dnia 25-01-2011 14:33 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Co do wiedzy i doradzania na odległość zacytuję "Gdybym znał odpowiedzi na wszystkie pytania to bym założył infolinię z opłatą 100pln/min...".Problem polega na tym że mając szczątkowe dane trzeba zdiagnozować usterkę,rozbieżności w ocenie co mogło paść poza kilkoma przypadkami będą zawsze.A Ty oczekujesz że w pierwszym poście dostaniesz odpowiedź że tą konkretną nakrętkę trzeba poluzować i auto zapali.Zresztą,to ze piszesz świadczy o problemach,bo wczoraj już minęło a silnik nie pali.Nie ma się co unosić,jak robię przy aucie jest mi tak samo zimno jak Tobie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-01-2011 14:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a nawet zimniej bo skrajnie rozne aglomeracje wasze
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 25-01-2011 15:13 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Ja w zeszłym roku rozrusznik na -20 wyciągałem i wkładalem na dworzu i przeżyłem Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Toretto |
Dodany dnia 25-01-2011 20:26 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
lobi śledzę już dłuższą chwilę ten temat i nie rozumiem czego Ty od wszystkich klubowiczów oczekujesz piszesz posty wypytujesz ale itak zrobisz swoje a nie tak jak Ci wszyscy radzą wszystko byś chciał na pstrykniecie palca i wszystko wiesz najlepiej wiec skoro tak dobrze znasz ten samochód skoro miał takiego dobrego właściciela i masz takich "ziomów" mechaników którzy się na maluchach uczyli i nie chcesz nas posłuchać to po co piszesz do ludzi którzy w większości mieli już różne przygody i różne problemy z naszymi 19-stakami jeżeli chodzi o wykształcenie to mógłbyś się grubo zdziwić bo jestem następnym który jest po technikum Treść dodana dnia 25-01-2011 20:27: a co do wersji limitowanej to niezły ubaw Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
lobi |
Dodany dnia 25-01-2011 21:35 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
Ale Wy tutaj chyba troszkę nie kumacie o co chodzi, chcecie się po prostu kłócić. Że uczył się na maluchach? No to akurat nic fajnego, ale robił to w wieku 13 lat z zerową wiedzą i mu wychodziło, a to świadczy o tym, że nie jest mechanikiem po szkole internetowej www.wikipedia.pl tylko ma jakiś tam talent do tego. I czytać się nauczcie, bo zrobiłem wszystko, oprócz tych wtrysków, to zaś żeby nie wyszło na moje, przyczepiacie się o wtryski skoro tłumacze, że zrobi to mechanik. Ale dobra, on przełożył spotkanie jakoś na za tydzień, więc zrobię te wtryski.. Tylko.. skoro jak już sam pisałem i jak już sami doszliście do tego, że jestem zielony, to może zamiast rzucać hasłami "wtryski", "emulator", powiecie jak to sprawdzić? Bo odkręcić każdy może, ale wątpię, żebym w nich coś dostrzegł. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
Toretto |
Dodany dnia 25-01-2011 21:42 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
wszystko co trzeba i jak sprawdzić masz napisane i nie masz tu doczynienia z samymi "mechanikami po szkole internetowej" a talentu w mechanice nie trzeba mieć tylko trochę rozumu wiedzy i chęci Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 25-01-2011 21:50 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Dobra,wracam do iskry-jaki jest jej kolor?Co do nazewnictwa,można używać zamiast emulator określenia czarne,magiczne pudełko wielkości paczki fajek-ubaw bedzie po pachy.Więc lepiej trzymać się terminologii zrozumiałej dla wszyskich.Tak mi jeszcze rozrząd chodzi po głowie czy tam się coś nie stało.Rozdzielacz zaplonu jest dokręcony i nie był ruszany? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
lobi |
Dodany dnia 26-01-2011 01:15 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
No właśnie ten mechanik też coś tam o rozrządzie mówił.. A to już trochę kasy jest. A rozdzielacz zapłonu.. nie mam pojęcia. Z tego co mi mówił poprzedni właściciel to tu była wymieniana skrzynia biegów i wtryski (niedawno) i coś tam jeszcze już nie pamiętam ale to jakaś głupota. Reszta wszystko sprawne, o rozrządzie nic nie mówił, a wiem, że trzeba wiemieniać z tego co pamiętam co 110 tyś km tak?
Treść dodana dnia 26-01-2011 01:43: Byłem tam przed chwilką i coś mnie podkusiło, żeby ten rozrząd zobaczyć. Tak tyko powierzchownie, bo ciemno ale odkrecilem lekko pokrywe i przez szpare patrzałem, to pasek jest jakiś taki jakby luźny, no ale rozrząd się kręcił jak odpalałem, więc nie wiem, może tam coś być zepsute? Edytowane przez lobi dnia 26-01-2011 01:45 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
michal0310 |
Dodany dnia 26-01-2011 02:33 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
pasek jest jakiś taki jakby luźny, no ale rozrząd się kręcił jak odpalałem to zależy co rozumiesz przez luźny a to że się rozrząd "kręci" - znaczy ma napęd, natomiast nie znaczy że ten "jakiś taki jakby luźny" pasek nie przeskoczył o kilka ząbków 1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
lobi |
Dodany dnia 26-01-2011 02:45 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
michal0310 napisał/a: a to że się rozrząd "kręci" - znaczy ma napęd, natomiast nie znaczy że ten "jakiś taki jakby luźny" pasek nie przeskoczył o kilka ząbków Ciężka opcja chyba to sprawdzić co? Luźny taki no nie, że lata po całym silniku.. ;p no ale widziałem bardziej naprężone. I to jest właśnie istota załatwiania takich spraw przez internet, w jaki sposób mam wytłumaczyć na ile on jest luźny. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
michal0310 |
Dodany dnia 26-01-2011 02:52 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
Mi się osobiście wydaje że skoro Twoim zdaniem jest luźny to można założyć że pewnie jest (napinacz dogorywa...), a w związku z tym niezależnie od przyczyny Twojej obecnej awarii rozrząd byś miał do zmiany (czyli też ustawienia), więc może warto to zrobić od razu i być może okaże się że problemy znikły Przypominam że to tylko przy założeniu o luźnym pasku.
1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-01-2011 07:04 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Zdejmij pokrywę rozrządu i sprawdź na ile luźny jest pasek,czy możesz nim poruszyć,ugiąć,przekręcić.Na kołach są znaki,był gdzieś na forum rysunek z ich ustawieniem,znajdź i sprawdź czy masz tak samo.I napisz jakiego koloru masz iskrę,bo to też jest istotne.
Edytowane przez grzes70 dnia 26-01-2011 07:34 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 26-01-2011 09:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
łatwo sprawdzić czy pasek jest za luźny.
Przy obracaniu będzie Ci się zsuwał z kół. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-01-2011 10:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor: W takiej skrajnej sytuacji to już jest masakra i strach jeździć.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michal0310 |
Dodany dnia 26-01-2011 10:38 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
to już jest masakra i strach jeździć w sumie to już strach rozrusznikiem kręcić a co dopiero jeździć Zobaczymy czy kolega się podzieli informacją co i jak... 1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
lobi |
Dodany dnia 27-01-2011 12:14 |
Postów: 48 Data rejestracji: 18.01.2011 10:33 Skąd: - |
kable zapłonowe są poprzerywane i normalnie jest iskra, ale pod ciśnieniem może już nie być i tu jest problem, dziś był ten mechanik zobaczyć. Objeździłem wszystkie szroty i nigdzie nie ma takich kabli, wiecie ile to może kosztować? Jutro samochód idzie już na warsztat, żeby przegub robić. Dzięki za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 150000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 27-01-2011 12:17 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
KUPIĆ NOWE W SKLEPIE? 100PLN na allegro stoją <facepalm>
Matko to tak jak byś klocków, rozrządu i świec albo fitlra powietrza szukał na szrocie.... A co ma iskra do ciśnienia? ciśnienia prądu w cewce czy jak? Jak jest to jest jak nie ma to nie ma. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ttimon |
Dodany dnia 27-01-2011 12:25 |
Postów: 3415 Data rejestracji: 25.03.2007 22:17 Skąd: dolnośląskie Jawor |
kable Wysokiego Napięcia doradzamy kupić w sklepie ~60zł nowe sentech'a Moje auto: Megane GT Stage 3 by TTC, diesel, 108000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-01-2011 15:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
60 nowe sentecha? do 16V? gdzie? biore od reki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |