12 Maja 2024 17:05:24
Zdjęcia użytkowników
biale_chamade adamor11
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
16V falująca wskazówka ciśnienia oleju 
przemus2006
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 12:01
Awatar


Postów: 61

Data rejestracji: 01.08.2010 15:28
Skąd: kujawsko-pomorskie
Radziejów

Witam Jak w temacie w mojej 16-stce wskazówka od ciśnienia oleju faluje sobie a to od mimimum po chwili wskoczy tak na 3/4 skali a silnik równiutko pracuje itd.... niewie ktoś co z tym zrobić?wymiana oleju pomoże? Mam ją od lata niewiem kiedy był wymieniany a latem ją tylko troszke jeździłem Teraz stoi i odpoczywa w garażu czekając na nowy lakierek na sezonSmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 165000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-01-2011 12:01
Awatar
danielb1986
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 12:06
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

raczej czujnik do wymiany

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
michor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 12:22
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pewnie zasyfiony. tam jest taka mała dziurka która z czasem się zakleja pewnie ;P

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
przemus2006
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:05
Awatar


Postów: 61

Data rejestracji: 01.08.2010 15:28
Skąd: kujawsko-pomorskie
Radziejów

ciekawe skąd wiesz;p

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 165000km
 
michor
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 13:47
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

bo widziałem/miałem taki czujnik w ręku i go oglądałem.

Po tym jestem w stanie sobie wyobrazić co się może z nim stac Smile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bot
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 14:19
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

U mnie w ostry mróz lubił wariować , ale rozgrzał się i było normalnie.

Poza tym ktoś tu na forum pisał , że wskazania tego czujnika można sobie wsadzić Pfft

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
adamor11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 20:10
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

u mnie jak jest zimny to wskazuje jak się rozgrzeje to prawie leży, przegazówka nawet nic nie da, nie wiem czy zegar żle wskazuje czy jest kaplicaSmile

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
rav00000
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-01-2011 22:53
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

u mnie też wariuje ten wskaźnik i podejrzewam że to wina czujnika

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
michor
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 09:19
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

adamor11 napisał/a:
u mnie jak jest zimny to wskazuje jak się rozgrzeje to prawie leży, przegazówka nawet nic nie da, nie wiem czy zegar żle wskazuje czy jest kaplicaSmile



KurkaSmile u Ciebie to objawy takie jakby miałbo być źle Pfft na ciepłym gubi ciśnienie oleju Rotfl

Ale ogólnie- tak jak pisałem. To jest takie coś z dziurką małą więc powodzenia jeżeli po 18 latach będzie dalej czyste i działać tak jak powinno.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:40
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tak jak michor napisał.

u mnie jest roznie w 16v. na zimnym pieknie pokazuje, na ciepłym zwykle traci cisnienie chociaz dzisiaj żywo reagował na trase Grin

w 8V zawsze działa tak samo w sumie czyli prawidłowo (nie tak jak wyżej)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
xxlgogoxxl
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:45
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

A że tak się wtrące, to po odpaleniu też ma coś pokazywać, czy leży ?

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 12:51
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

tak. po odpaleniu pokazuje Ci cały czas ciśnienie oleju.

teoretycznie na zimnym niezależnie od obrotów powinno być wysokie, potem w miarę rozgrzewania spadać, i wzrastać przy wzrastających obrotach.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
xxlgogoxxl
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:24
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Bo u mnie jest tak, że po odpaleniu, to wskazówka się ładnie kładzie i ani drgnie...

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:25
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ehm.. Ale nie wiem czy zauważyłeś małą różnicę.

Mówimy o F7P. W F3P (jeżeli sam tego nie zamontowałeś i nie masz zegarów z 16v) to tego nie maSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
xxlgogoxxl
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:28
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

No ja wiem, że mówicie o f7pPfftmyślałem, że zauważyłeś w profilu autaSmilenie dopisałemWink

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:33
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

W profilu masz f3p?

Inaczej. Czujnik pasuje do każdej f'ki ale musisz mieć zegary z 16v żeby ciśnienie działało Smile

Jeżeli masz jedno i drugie (czujnik i zegary) to szukaj po kablach - gdzieś coś ginieSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
xxlgogoxxl
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:36
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Nie, moje zegary z kompem są raczej od zwykłej wersjiSmile

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:50
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

obrotomierz od 7tys?
jeżeli tak to lipa. nic nie zrobiszSmile

Musisz znaleźć zegary z kompem/zwykłe z 16v. + czujnik w blok i jeden kabelek.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
xxlgogoxxl
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 13:55
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

Nie, to narazie ten temat odpuszczePfftsą ważniejsze priorytetowe sprawy

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
Bot
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 16:19
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

a ja jeszcze zapytam:
ten wskaźnik ciśnienia oleju - czyli teoretycznie pokazuje co ? to jakie jest ciśnienie w środku bloku [ nie wiem jak to tam nazwać ] czy takie jakie daje pompa czy co ?

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: