Menu główne
Forum
Klubowicze
przemus2006 |
Dodany dnia 18-01-2011 12:01 |
Postów: 61 Data rejestracji: 01.08.2010 15:28 Skąd: kujawsko-pomorskie Radziejów |
Witam Jak w temacie w mojej 16-stce wskazówka od ciśnienia oleju faluje sobie a to od mimimum po chwili wskoczy tak na 3/4 skali a silnik równiutko pracuje itd.... niewie ktoś co z tym zrobić?wymiana oleju pomoże? Mam ją od lata niewiem kiedy był wymieniany a latem ją tylko troszke jeździłem Teraz stoi i odpoczywa w garażu czekając na nowy lakierek na sezon Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 165000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-01-2011 12:01 |
danielb1986 |
Dodany dnia 18-01-2011 12:06 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
raczej czujnik do wymiany
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
michor |
Dodany dnia 18-01-2011 12:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pewnie zasyfiony. tam jest taka mała dziurka która z czasem się zakleja pewnie ;P
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
przemus2006 |
Dodany dnia 18-01-2011 13:05 |
Postów: 61 Data rejestracji: 01.08.2010 15:28 Skąd: kujawsko-pomorskie Radziejów |
ciekawe skąd wiesz;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 165000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 18-01-2011 13:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
bo widziałem/miałem taki czujnik w ręku i go oglądałem.
Po tym jestem w stanie sobie wyobrazić co się może z nim stac [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bot |
Dodany dnia 18-01-2011 14:19 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
U mnie w ostry mróz lubił wariować , ale rozgrzał się i było normalnie. Poza tym ktoś tu na forum pisał , że wskazania tego czujnika można sobie wsadzić Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 18-01-2011 20:10 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
u mnie jak jest zimny to wskazuje jak się rozgrzeje to prawie leży, przegazówka nawet nic nie da, nie wiem czy zegar żle wskazuje czy jest kaplica
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 18-01-2011 22:53 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
u mnie też wariuje ten wskaźnik i podejrzewam że to wina czujnika Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 09:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
adamor11 napisał/a: u mnie jak jest zimny to wskazuje jak się rozgrzeje to prawie leży, przegazówka nawet nic nie da, nie wiem czy zegar żle wskazuje czy jest kaplica Kurka u Ciebie to objawy takie jakby miałbo być źle na ciepłym gubi ciśnienie oleju Ale ogólnie- tak jak pisałem. To jest takie coś z dziurką małą więc powodzenia jeżeli po 18 latach będzie dalej czyste i działać tak jak powinno. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 12:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tak jak michor napisał.
u mnie jest roznie w 16v. na zimnym pieknie pokazuje, na ciepłym zwykle traci cisnienie chociaz dzisiaj żywo reagował na trase w 8V zawsze działa tak samo w sumie czyli prawidłowo (nie tak jak wyżej) Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 19-01-2011 12:45 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
A że tak się wtrące, to po odpaleniu też ma coś pokazywać, czy leży Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 12:51 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak. po odpaleniu pokazuje Ci cały czas ciśnienie oleju.
teoretycznie na zimnym niezależnie od obrotów powinno być wysokie, potem w miarę rozgrzewania spadać, i wzrastać przy wzrastających obrotach. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 19-01-2011 13:24 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Bo u mnie jest tak, że po odpaleniu, to wskazówka się ładnie kładzie i ani drgnie... Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 13:25 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ehm.. Ale nie wiem czy zauważyłeś małą różnicę.
Mówimy o F7P. W F3P (jeżeli sam tego nie zamontowałeś i nie masz zegarów z 16v) to tego nie ma [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 19-01-2011 13:28 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No ja wiem, że mówicie o f7pmyślałem, że zauważyłeś w profilu autanie dopisałem Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 13:33 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
W profilu masz f3p?
Inaczej. Czujnik pasuje do każdej f'ki ale musisz mieć zegary z 16v żeby ciśnienie działało Jeżeli masz jedno i drugie (czujnik i zegary) to szukaj po kablach - gdzieś coś ginie [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 19-01-2011 13:36 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie, moje zegary z kompem są raczej od zwykłej wersji Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 13:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
obrotomierz od 7tys?
jeżeli tak to lipa. nic nie zrobisz Musisz znaleźć zegary z kompem/zwykłe z 16v. + czujnik w blok i jeden kabelek. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 19-01-2011 13:55 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie, to narazie ten temat odpuszczesą ważniejsze priorytetowe sprawy Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 16:19 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
a ja jeszcze zapytam: ten wskaźnik ciśnienia oleju - czyli teoretycznie pokazuje co ? to jakie jest ciśnienie w środku bloku [ nie wiem jak to tam nazwać ] czy takie jakie daje pompa czy co ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |