Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 19-01-2011 16:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No on, tak jak kazdy sensowny pomiar ciśnienia oleju, pokazuje Ci ciśnienie zaraz przy pompie bo tam jest wkręcony.
Teoretycznie w całym układzie powinieneś mieć takie samo (no poza powrotem) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-01-2011 16:22 |
Bot |
Dodany dnia 19-01-2011 16:29 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
U mnie tak z parę razy było że jak go przycisnąłem podczas jazdy to obroty w góre , ciśnienie w dół. Puściłem nogę z gazu - ciśnienie w góre[ tj wskaźnik] . Zastanawia mnie to czy tylko wariował , czy wynikało to z hmm słabego smarowania ? Poza tym - ktoś ma leciwe panewki i dmucha mu w blok na dół - czyli ciśnienie też powinno rosnąć ? Takie rzeczy mi po głowie chodza, może to moje wymysly , jakby ktoś rozjaśnił Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
k_ma86 |
Dodany dnia 19-01-2011 17:48 |
Postów: 737 Data rejestracji: 26.05.2009 20:06 Skąd: wielkopolskie Swarzędz |
jeśli przedmuchuje na pierścieniach, to ciśnienie oleju i tak się nie zmieni gdyż po to jest odma aby skrzynie korbową w podciśnieniu trzymać..
moja przygoda z tym czujnikiem była taka że gdy miałem silnik na wierzchu (dawno temu zaraz po kupnie) to rozbierałem pompke olejową bo też mi czujnik wiksował ale na warsztatowym to samo było.. okazało się że smok WAŁY silikonu powciągał i przez to pompa ciśnienie słabe miała, a przy okazji zaworek w pompie przeczyściłem bo też zasyfiony był.. Teraz działa to w ten sposób że na zimnym ciśnienie mam ciutke większe niż na rozgrzanym, natomiast przy przegazówce do odcinki to ciśnienie rośnie do maksa po czym impulsywnie "przerywa" (nie wiem jak to ująć) tak do połowy skali, co świadczy o poprawnej pracy zaworka na pompie p.s. od tego czasu jestem wrogiem silikonu na misce No on, tak jak kazdy sensowny pomiar ciśnienia oleju, pokazuje Ci ciśnienie zaraz przy pompie bo tam jest wkręcony. Teoretycznie w całym układzie powinieneś mieć takie samo (no poza powrotem) powrót jest "grawitacyjny" Edytowane przez k_ma86 dnia 19-01-2011 17:54 klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przód Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-01-2011 21:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
u mnie nie ma przedmuchu na dół, blok idealny po za jednym szczegółem. stukającą panewką dolałem mu przed chwilą pół litra oleju, niech ma! bo juz minimum pokazało
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 06-05-2011 12:31 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
update: u mnie zauważyłem ostatnio , że przy jeździe [ rozgrzany] po wpadnięciu w dziurę to wskaźnik opada tak jak i głowa pieska. grawitacja jest silniejsza niż ta wskazówka ;D co do przeczyszczenia - dużo z tym zachodu żeby go wyjąc i przeczyścić? czy poprostu się nie da bo olej będzie uciekał , czyli jedynie podczas wymiany oleju ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 06-05-2011 12:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z tyłu za rozrządem, pod kolektorem jest ten czujnik
Sam sobie odpowiedź czy łatwo go wyjąć i przeczyścić [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |