13 Maja 2024 02:02:04
Zdjęcia użytkowników
robertino89 Matii_19
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
16V falująca wskazówka ciśnienia oleju 
michor
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 16:22
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

No on, tak jak kazdy sensowny pomiar ciśnienia oleju, pokazuje Ci ciśnienie zaraz przy pompie bo tam jest wkręcony.

Teoretycznie w całym układzie powinieneś mieć takie samo (no poza powrotem)

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-01-2011 16:22
Awatar
Bot
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 16:29
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

U mnie tak z parę razy było że jak go przycisnąłem podczas jazdy to obroty w góre , ciśnienie w dół. Puściłem nogę z gazu - ciśnienie w góre[ tj wskaźnik] .
Zastanawia mnie to czy tylko wariował , czy wynikało to z hmm słabego smarowania ?
Poza tym - ktoś ma leciwe panewki i dmucha mu w blok na dół - czyli ciśnienie też powinno rosnąć ? Takie rzeczy mi po głowie chodza, może to moje wymysly , jakby ktoś rozjaśnił Smile

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
k_ma86
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 17:48
Awatar


Postów: 737

Data rejestracji: 26.05.2009 20:06
Skąd: wielkopolskie
Swarzędz

jeśli przedmuchuje na pierścieniach, to ciśnienie oleju i tak się nie zmieni gdyż po to jest odma aby skrzynie korbową w podciśnieniu trzymać..Smile
moja przygoda z tym czujnikiem była taka że gdy miałem silnik na wierzchu (dawno temu zaraz po kupnie) to rozbierałem pompke olejową bo też mi czujnik wiksował ale na warsztatowym to samo było.. okazało się że smok WAŁY silikonu powciągał i przez to pompa ciśnienie słabe miała, a przy okazji zaworek w pompie przeczyściłem bo też zasyfiony był..
Teraz działa to w ten sposób że na zimnym ciśnienie mam ciutke większe niż na rozgrzanym, natomiast przy przegazówce do odcinki to ciśnienie rośnie do maksa po czym impulsywnie "przerywa" (nie wiem jak to ująć) tak do połowy skali, co świadczy o poprawnej pracy zaworka na pompieSmile

p.s. od tego czasu jestem wrogiem silikonu na miscePfft

No on, tak jak kazdy sensowny pomiar ciśnienia oleju, pokazuje Ci ciśnienie zaraz przy pompie bo tam jest wkręcony.

Teoretycznie w całym układzie powinieneś mieć takie samo (no poza powrotem)

powrót jest "grawitacyjny"Smile

Edytowane przez k_ma86 dnia 19-01-2011 17:54
klemens -->sprzedam glowice F3N L742 kompletną po remoncie z osprzętem itp.. igła!
ożywianie frankensteina R19 Grin --> brak czasu aby cokolwiek pchnąć w przódSad

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 270000km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 19-01-2011 21:09
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

u mnie nie ma przedmuchu na dół, blok idealny po za jednym szczegółem. stukającą panewką Grin dolałem mu przed chwilą pół litra oleju, niech ma! bo juz minimum pokazało Pfft

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bot
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2011 12:31
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

update: u mnie zauważyłem ostatnio , że przy jeździe [ rozgrzany] po wpadnięciu w dziurę to wskaźnik opada tak jak i głowa pieska. grawitacja jest silniejsza niż ta wskazówka ;D

co do przeczyszczenia - dużo z tym zachodu żeby go wyjąc i przeczyścić? czy poprostu się nie da bo olej będzie uciekał , czyli jedynie podczas wymiany oleju ?

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
michor
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 06-05-2011 12:50
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Z tyłu za rozrządem, pod kolektorem jest ten czujnikSmile

Sam sobie odpowiedź czy łatwo go wyjąć i przeczyścićPfft

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: