Menu główne
Forum
Klubowicze
sebastianwaski |
Dodany dnia 12-02-2011 20:21 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
nie wyłącza się>-/ Treść dodana dnia 12-02-2011 21:21: chyba nie sprecyzowałem swego problemu. więc tak poprzedni właściciel twierdził że owo automatyczne ssanie czasem sie zacina:-/ ale nie usciślił od czego mogło by to zależec? auto ma wyższe obroty, niestety nie wiem jakie gdyż nie działa mi również obrotomierz:-( za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-02-2011 20:21 |
szulgus |
Dodany dnia 12-02-2011 21:23 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Najpierw trzeba ogarnąć obrotomierz A dopiero o ssaniu będziemy myśleć ;] Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 12-02-2011 21:28 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
a miałbys może jakis pomysł co do obrotomierza? oprócz bezpiecznika spotkałes się może z podobnym problemem? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
szulgus |
Dodany dnia 12-02-2011 21:30 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Sygnał idzie z cewki ... może sprawdź to połączenie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 12-02-2011 21:33 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
z cewki? mógłbyś choc troszke przyblizyc? wiesz jest to moje pierwsze auto, więc nie jestem do końca obeznany... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
szulgus |
Dodany dnia 12-02-2011 21:39 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Styk obrotomierza jest na 8 pinie 13 stykowego złacza w liczniku. Wyjście sygnału obrotomierza jest na module zapłonowym (cewce - beznyna) lub na alternatorze (diesel). Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
sebastianwaski |
Dodany dnia 12-02-2011 21:42 |
Postów: 61 Data rejestracji: 12.02.2011 16:55 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
wielkie dzieki za tak jasne wyjasnienie, sprawdze i odezwe sie, jeszcze raz dziekuje:-) Treść dodana dnia 01-03-2011 20:17: dzisiaj przyjrzałem sie dokładniej przewodom, i samej cewce, patrząc na wprost niej, widze (od lewej) złącze 3 pinowe i złącze 2 pinowe ale tylko z jednym przewodem trzecie wejscie 3 pinowe jest wolne. moje pytanie jest następujące, czy na tym zlaczu 2 pinowym to jest wlasnie owo wyjscie obrotomierza? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 1690000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-03-2011 23:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pisane było sto razy!
kostka trzy pinowa. żółty zapłon czarny masa trzeci kolor obrotomierz. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
LISTONOSZ |
Dodany dnia 25-05-2011 22:01 |
Postów: 183 Data rejestracji: 12.10.2009 18:58 Skąd: dolnośląskie Świeradów Zdrój |
podepnę się pod temat bo mam taki sam problem jak kolega Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-05-2011 00:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@LISTONOSZ: jaki problem?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
LISTONOSZ |
Dodany dnia 27-05-2011 22:27 |
Postów: 183 Data rejestracji: 12.10.2009 18:58 Skąd: dolnośląskie Świeradów Zdrój |
ssanie się nie wyłącza. obroty spadają do 1200. i dalej nie chcą. dolot szczelny bo sprawdziłem
Edytowane przez LISTONOSZ dnia 27-05-2011 22:28 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-05-2011 23:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ustawialeś krokowy według instrukcji?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |