Menu główne
Forum
Klubowicze
gacek3698 |
Dodany dnia 20-02-2011 20:48 |
Postów: 18 Data rejestracji: 27.02.2010 10:41 Skąd: - |
Witam serdecznie
Chcę zmienić swój silnik f3n na 1,4 energy (E7J) samochód w którym był zamontowany nie miał wspomagania, ja mam i tu pojawia się pierwsze pytanie : Czy pompa wspomagania z f3n pasuje do 1,4 Mam w swoim aucie obrotomierz samochód dawca nie ma, pytanie 2 : jak podłączyć obrotomierz i elektroniczny bagnet? Czy mocowanie silnika jest takie samo jak w f3n? Na jakie trudności mogę natrafić przy zmianie silnika? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady Edytowane przez gacek3698 dnia 20-02-2011 22:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 1800000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-02-2011 20:48 |
mati89tczew |
Dodany dnia 20-02-2011 21:00 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@gacek3698: ja bym nie zmieniał na 1.4 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 20-02-2011 21:06 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
pompa wspomagania ma inne kolo i idzie calkiem inna lapa, obrotek bedzie normalnie dzialal
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@mati89tczew: nie o tym jest temat.
silnik montowany tak samo. ze wspomagania albo rezygnujesz albo szukasz pompy do energy (rzaaaaaadkość) z łapą. reszta powinna działać. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 20-02-2011 21:23 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
A jak nie znajdziesz to przekładka maglownicy na zwykłą
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
gacek3698 |
Dodany dnia 20-02-2011 21:24 |
Postów: 18 Data rejestracji: 27.02.2010 10:41 Skąd: - |
mati89tczew czemu nie zmieniać? długo miałem 1,4 i wydaje mi się zrywniejszy, bardziej cichy i mniej pali niz f3n... no chyba że masz jaies rozsądne argumenty przeciw... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 1800000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 20-02-2011 21:25 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
jak cos mialbym pompe wspomagania razem z lapa do energy
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@gacek3698: na pewno mniej nie pali. porównywalnie.
po za tym 1,4 energy ma dwie odmiany a nie piszesz jaką kładziesz. bardziej cichy? 1,4 mają charakterystyczny dźwiek pracy i wkrecania sie. na pewno nie jest cichszy niz 1,7. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 20-02-2011 21:41 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
jeśli jest zrywniejszy to ten 82km.
tak na marginesie to były c2j o mocy 72km Edytowane przez R9GTX dnia 20-02-2011 21:42 Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
hary1357 |
Dodany dnia 20-02-2011 21:41 |
Postów: 126 Data rejestracji: 09.11.2009 17:56 Skąd: lubelskie Biała Podlaska |
maestro napisał/a: @gacek3698: na pewno mniej nie pali. porównywalnie. Ja potrafię swoją E7J spalić 5L benz na 100km w trasie Wrogowie moich wrogów są moimi przyjaciółmi...
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2011 21:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@R9GTX: Nie w R19. Kolejna rzecz jak sam napisałeś - to nie energy wiec nie rozumiem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 20-02-2011 21:47 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro: zrywniejszy to ja zrozumiałem że chodzi o ten 82km jeśli nie to mój błąd.
W kwestii c2j-ota to napisałem że na marginesie Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 20-02-2011 22:03 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@maestro: ty bys lepiej odpisywał na PW Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 21-02-2011 04:51 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
[quote]gacek3698 napisał/a:
mati89tczew czemu nie zmieniać? długo miałem 1,4 i wydaje mi się zrywniejszy, bardziej cichy i mniej pali niz f3n... no chyba że masz jaies rozsądne argumenty przeciw... [/quote no wlasnie wydaje ci sie .Energetyki potrafia swoje tez zlopnac lubi leciec gora (olej)i wogole energetyk padnie technicznie a f3n pojedzie jeszcze daleko sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |