13 Maja 2024 21:56:11
Zdjęcia użytkowników
momix dawid8808
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
SWAP Z 73N NA 1,4ENERGY 
gacek3698
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 20:48
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 27.02.2010 10:41
Skąd: -

Witam serdecznie
Chcę zmienić swój silnik f3n na 1,4 energy (E7J) samochód w którym był zamontowany nie miał wspomagania, ja mam i tu pojawia się pierwsze pytanie : Czy pompa wspomagania z f3n pasuje do 1,4
Mam w swoim aucie obrotomierz samochód dawca nie ma, pytanie 2 : jak podłączyć obrotomierz i elektroniczny bagnet?
Czy mocowanie silnika jest takie samo jak w f3n?
Na jakie trudności mogę natrafić przy zmianie silnika?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady Smile

Edytowane przez gacek3698 dnia 20-02-2011 22:17
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 1800000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 20-02-2011 20:48
Awatar
mati89tczew
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:00
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@gacek3698: ja bym nie zmieniał na 1.4

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
bej
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:06
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

pompa wspomagania ma inne kolo i idzie calkiem inna lapa, obrotek bedzie normalnie dzialal

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@mati89tczew: nie o tym jest temat.

silnik montowany tak samo. ze wspomagania albo rezygnujesz albo szukasz pompy do energy (rzaaaaaadkość) z łapą.
reszta powinna działać.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
edzio
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:23
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

A jak nie znajdziesz to przekładka maglownicy na zwykłąPfft

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
gacek3698
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:24
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 27.02.2010 10:41
Skąd: -

mati89tczew czemu nie zmieniać? długo miałem 1,4 i wydaje mi się zrywniejszy, bardziej cichy i mniej pali niz f3n... no chyba że masz jaies rozsądne argumenty przeciw... Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 1800000km
 
bej
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:25
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

jak cos mialbym pompe wspomagania razem z lapa do energy

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:37
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@gacek3698: na pewno mniej nie pali. porównywalnie.

po za tym 1,4 energy ma dwie odmiany a nie piszesz jaką kładziesz. bardziej cichy? 1,4 mają charakterystyczny dźwiek pracy i wkrecania sie. na pewno nie jest cichszy niz 1,7.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:41
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

jeśli jest zrywniejszy to ten 82km.
tak na marginesie to były c2j o mocy 72km

Edytowane przez R9GTX dnia 20-02-2011 21:42
Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
hary1357
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:41
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 09.11.2009 17:56
Skąd: lubelskie
Biała Podlaska

maestro napisał/a:
@gacek3698: na pewno mniej nie pali. porównywalnie.


Ja potrafię swoją E7J spalić 5L benz na 100km w trasie Pfft

Wrogowie moich wrogów są moimi przyjaciółmi...
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:43
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@R9GTX: Nie w R19. Kolejna rzecz jak sam napisałeś - to nie energy wiec nie rozumiem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 21:47
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

@maestro: zrywniejszy to ja zrozumiałem że chodzi o ten 82km jeśli nie to mój błąd.

W kwestii c2j-ota to napisałem że na marginesie Wink

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
mati89tczew
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-02-2011 22:03
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@maestro: ty bys lepiej odpisywał na PW

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
kosiarz79
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 21-02-2011 04:51
Awatar


Postów: 2556

Data rejestracji: 07.01.2007 15:54
Skąd: wielkopolskie
Września

[quote]gacek3698 napisał/a:
mati89tczew czemu nie zmieniać? długo miałem 1,4 i wydaje mi się zrywniejszy, bardziej cichy i mniej pali niz f3n... no chyba że masz jaies rozsądne argumenty przeciw... Smile[/quote no wlasnie wydaje ci sie .Energetyki potrafia swoje tez zlopnac lubi leciec gora (olej)i wogole energetyk padnie technicznie a f3n pojedzie jeszcze daleko

sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci

Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: