Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 15:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pany!
Z czego zrobić taką ładną płytę pod silnik co bym nie załatwił miski/wybieraka/czegokolwiek? Chcę mieć spokój jak przejeżdżam nad wystającymi studzienkami.... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-02-2011 15:50 |
morfi609 |
Dodany dnia 23-02-2011 16:03 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@michor: kuzyn miał w corrado płyte metalowa letko wygieta a do kołyski miał dwa nawiasy przyspawane i blokade tak ze zakładał płyte na nawiasy blokował i juz mógł po czym chciał jezdizc i tylko iskry sie sypały jak o cos szorował dołem przedej by sie buda rozleciała niz w tej płycie dziura wyleciała i o silnik czy skrzynie juz sie nie miał co bac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 16:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Noooo własnie
Coś takego trzeba zmajstrować bo mnie krawężniki, koleiny i inne takie strasżą [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 23-02-2011 16:29 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@michor: nieduzo roboty a naprawde fajna sprawa tylko pytanie jest jedno czy silnik F7P bedzie w lecie nadarzał sie schłodzic jak cały dół bedziesz miał zakryty moim zdaniem bedzie ciezko przykład podam ci taki mam plastikowa osłone z allegro co zakrywa calutki dół jak jest zimno to oki szybciej łapie ciepło i utrzymuje ładnie temperature ale jak juz było z 10 stopni na plusie to nieraz na chwilowym postoju wentylator pracował a co by było jak by to było z 30 stopni na pluse albo i wiecej duzy korek na drodze i zero chodnijeszgo powietrza na miske mi sie wydaje ze ta chłodniczka w F7P niewyrobiła by Ja na wiosne osłone z pod silnika sciagam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 16:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sie zrobi jakiś ten ten przelot co by się lepiej chłodziło
Mogę nawet jakieś dziury powycinać w mało kluczowych miejscach - grunt żebym miał miskę/skrzynię od przodu tak osłoniętą że jak przypitolę to nie pęknie:/ A może masz termostat do wymiany? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 23-02-2011 16:44 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@michor: no jedyne wyjscie wyciac jakies dziurki lub paski z przodu przed skrzynia i miska nie termostat mam oki mi sie tam silnik nie gotuje poprostu mówie ci jak było cieplej tak z 10-15 stopni a ta osłona jest pełna niema dziur niema nic i zakrywa doszczetnie od poczatku do konca kołyske wiec od dołu niema wentylacji powietrza i jak stanełem w korku to wiadomo ze temperatura szybciej bedzie rosła silnika jesli wszystko od dołu zakryte jest na zime taka osłona pełna jest luks szybciej silnik łapie temperature dlatego kupiłem ja Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 17:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
hmmm...
No dobra- ale teoretycznie jak wszystko sprawne to tylko wiatrak będzie częściej chodził i tyle? W każdym razie - wystarczy jakiś wlot/przelot zrobić w mniej kluczowym miejscu i będzie malina. a jak nie to się poprawi Treść dodana dnia 23-02-2011 17:01: wracamy do kwestii: Z czego? nie za ciężkie ale też żeby wytrzymało uderzenie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 23-02-2011 17:05 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@michor: może pospawane z płaskowników w newralgicznych miejscach, tak ok.5-7 mm Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
morfi609 |
Dodany dnia 23-02-2011 17:24 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
dokładnie tak jakis przelot pasowało by zrobic proponuje na poczatku kołyski Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 17:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Własnie też tak myślałem.
Jakiś przelot na początku i podgięte do góry zeby się płoza tak zrobiła ze w razie czego to się prześlizgnie a nie zaczepi przy okazji by mnie nie bolała tak przerwa pomiędzy skrzynią a miską ... bo tak to mi koło zamachowe wyziera na świat trochę ... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-02-2011 17:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
chodzi oto żeby można to było też zdemontować w razie czego.
Treść dodana dnia 23-02-2011 17:41: @michor: to se blache przykrec od 1,7 i bedzie Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 23-02-2011 17:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to chyba oczywiste jest
wole gwint od spawu [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |