Menu główne
Forum
Klubowicze
Kris91 |
Dodany dnia 23-02-2011 16:41 |
Postów: 47 Data rejestracji: 30.07.2009 19:27 Skąd: - |
Witam! Normalne jest w tych silnikach, że na postoju wciskając gwałtownie pedał gazu obroty bardzo szybko idą w górę aż do tego stopnia, że brakuje skali? mi praktycznie od razu bardzo szybko poszły w górę i wskazówka zatrzymała się około 1000-2000 obr po za maxem, nie wiem dokładnie ile bo przestraszyłem sie i od razu pusciłem gaz.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 267000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-02-2011 16:41 |
maestro |
Dodany dnia 23-02-2011 17:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
masz gaźnik wiec pewnie nie masz ograniczenia obrotów. co za tym idzie silnik pokreci sie tyle ile mu zapodasz gazu, no i ile jest w stanie wytrzymac.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
WoZnY |
Dodany dnia 23-02-2011 19:02 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Normalne jest w tych silnikach, że na postoju wciskając gwałtownie pedał gazu obroty bardzo szybko idą w górę aż do tego stopnia, że brakuje skali? Normalne! Normalne natomiast nie jest wciskanie do podłogi gazu i patrzenie na ile się silnik wkręci (nawet jak jest w nim ograniczenie). <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
Kris91 |
Dodany dnia 25-02-2011 23:29 |
Postów: 47 Data rejestracji: 30.07.2009 19:27 Skąd: - |
WoZnY napisał/a: Normalne jest w tych silnikach, że na postoju wciskając gwałtownie pedał gazu obroty bardzo szybko idą w górę aż do tego stopnia, że brakuje skali? Normalne! Normalne natomiast nie jest wciskanie do podłogi gazu i patrzenie na ile się silnik wkręci (nawet jak jest w nim ograniczenie). Nie kręcę jej tak codziennie dla zabawy... A samochód który jest świeżo kupiony nie zaszkodzi depnąć, chociażby dla tego żeby sprawdzić czy przy 4tys mi cos nie zacznie strzelać pod maską... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 267000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 26-02-2011 08:31 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
A samochód który jest świeżo kupiony nie zaszkodzi depnąć, chociażby dla tego żeby sprawdzić czy przy 4tys mi cos nie zacznie strzelać pod maską... No tak ale na biegu jałowym? Czemu ma to służyć, skoro silnik nie obciążony? Zrób sobie sprinta na prostej drodze i sprawdź co warty silnik, ale na postoju gazować? Mniejsza o to Twoje auto robisz jak uważasz <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |