Menu główne
Forum
Klubowicze
WoZnY |
Dodany dnia 25-02-2011 23:13 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witam mam nie lada problem. Dzisiaj w drodze z pracy do domu, zniknął mi zbiorniczek płynu, renata ochoczo zostawiała dymek za sobą. Nabijała ciśnienie w układ chłodzenia itd. Wiadomo uszczelka, bądź coś z głowicą. Kurs ojca autem do sklepu i już mam co potrzebowałem. Rozkręciłem osprzęt, kolektory zwaliłem rozrząd. Zostało ściągnięcie głowicy. Szpilki wykręcone poza jedną (tej łeb rozwiercałem bo się po prostu omukała) I nadal głowicy nie mogę dźwignąć. Uszczelka chyba skleiła blok z główką jak się do tego teraz zabrać? Na razie młotka nie używałem ale zaczyna mnie to rozbrajać. Dajcie jakieś wskazówki, bo jakbym jutro do 10 rano się do niej dobrał, to zdążę wyczyścić i do zabielenia zawieść. No i silnik poskładać do wieczora.
Jak zatem rozdzielić głowicę od bloku? <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-02-2011 23:13 |
misiek_Pt |
Dodany dnia 25-02-2011 23:21 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
popartz czy nie masz zadnych wsporników przy głowicy. jak nie to ciagnij ja i tak do planowania podwaz czyms w miejscu gdzie najmniej moze jej to zaszkodzic
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
ciastini |
Dodany dnia 25-02-2011 23:30 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
@WoZnY: jesli juz chcesz uzyc mlotka przy glowicy, to pom pierwsze gumowego, po drugie delikatnie. zreszta, chyba nie musze dokladnie tlumaczyc
jesli masz odkrecone wszystki szpilki to glowica powinna pojsc do gory, chyba, ze tak jak mowisz uszczelka "skleila" blok z glowica. zadnego dodatkowego mocowania tam nie ma raczej. Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-02-2011 10:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
patrz na obudowy rozrządu, bo nei wiem jak to jest w silnikach E ale w F obudowa "wewnetrzna" rozrzadu zachodzi za rolke i trzeba pokombinowac. Ogólnie popatrz dookoła. jak nic na bank nie trzyma to łap i szarpnij. ja dzisiaj zdejmowałem z silnika stojącego to mocniej złapałem i juz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
WoZnY |
Dodany dnia 26-02-2011 21:17 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Dałem radę. Co do ściągnięcia to uszczelka tak mocno trzymała, że nawet dębowe kliny nie pomogły. Z pomocą przyszedł przecinak i głowica zeszła bez uszczerbku. Niestety dzisiaj szlifiernia była "klozet" i czekam do poniedziałku.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |