Menu główne
Forum
Klubowicze
Radek_9005 |
Dodany dnia 25-03-2011 13:41 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
A jak by ten, skrócić skok amortyzatora? I założyć springi -60?
Czyli tniemy, toczymy i gwintujemy- wszystko na serii? Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-03-2011 13:41 |
maestro |
Dodany dnia 25-03-2011 17:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Radek_9005: pytam - po co?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 25-03-2011 19:14 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro: Na -60 weiteca pomiedzy oponę 195/50R15 mogłem wsunąć dwa palce
@cymek1986i: Zapytaj się Lesia o prowadzenie na weitecu a na jamexach On ma porównanie bo ostatnio wymieniał Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 25-03-2011 19:49 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@Radek_9005: to już lepiej z megi mcpersona przełożyć z piastą.
Edytowane przez lukat1988 dnia 25-03-2011 19:50 Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 25-03-2011 23:17 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-03-2011 23:20 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
chociaz mnie nikt nie pytał ale edzio ma racje, raczej nie ma zadnego porównania, oczywiscie walnął sie bo miałem mts technik ale to szczegól, tak na prawde to jedno i to samo. Sam wczesniej myślalem ze przeciez nie moze byc wielkiej róznicy, a jednak, warto zainwestować w cos lepszego. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 25-03-2011 23:26 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
czyli co radzisz
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-03-2011 23:39 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nic nie radze, napisałem tylko ze jest róznica miedzy "budżetówką" a czym markowym, na mts technik tes sie dobrze jeździ, powoli temat zmierza do nikąd, kup po prostu co wolisz i na co masz pieniądze Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 25-03-2011 23:50 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
do -60 to musze juz sportowe amory dac bo na zwyklych nie da rade chyba?
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-03-2011 23:57 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dobrze by bylo, ale da rade na zwykłych Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 26-03-2011 00:01 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
no ok dzieki
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Radek_9005 |
Dodany dnia 26-03-2011 19:20 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
maestro napisał/a: @Radek_9005: pytam - po co? Mniej amorki powinny dostawać po d. wtedy chyba? Będzie niżej, a po skróceniu skoku, amorek będzie pracował w tym samym zakresie co na org. sprężynach. Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2011 19:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Radek_9005: jak chcesz skrócić jego skok? skrecic go na stałe niżej? tak skracasz jego żywot bo jest nieprzewidziany do takiego zakresu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 27-03-2011 19:38 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
Tak, skrócić na stałe niżej. Na moje rozumowanie powinno być dobrze, auto siedzi niżej, a będzie mieć taki sam zakres pracy jak na zwykłych sprężynach.
Nie wiem już sam, w sumie Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2011 19:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Radek_9005: No niestety to nie jest tak jak piszesz. Jeżeli praca amortyzatora to 15cm (całkowita droga od wbicia na maxa bo max rozciągnięcie) a Ty skrecisz go o połowe (przykładowo) no to chyba nie jest taki sam zakres i taka sama sprawność.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 27-03-2011 19:47 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
No dobra, to dla czego org. amorki padają zaraz przy takich sprężynach? Bo nadal nie czaję
Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2011 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bo mają własnie skracany zakres pracy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Radek_9005 |
Dodany dnia 27-03-2011 19:52 |
Postów: 429 Data rejestracji: 27.03.2010 09:33 Skąd: lubelskie Puławy |
Aha, powoli mi się układa. Czyli podsumowując, jest jakiś sposób na sprężyny -60 i org. amorki na Lata
Edytowane przez Radek_9005 dnia 27-03-2011 23:05 Volvo S40, Phase I, 1998r., benzyna + Lpg, B4164S (1588/105KM), sedan, 153000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 241853km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2011 19:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Radek_9005: nie ma, ale ja i tak na to leje
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
cymek1986i |
Dodany dnia 27-03-2011 22:25 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
i prawidlowo
Treść dodana dnia 17-06-2011 17:47: a gazowe tez sa dobre czy nie? cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |