10 Maja 2024 12:30:29
Zdjęcia użytkowników
Gregorypeak DonKURAKOyo
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
gubi zaplon 16v 
gibon1989
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 19:24
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

Witam Smile moj nowy nabytek gubi zapłon na filmiku widac jak ciezko jest mu wejsc na obroty(z pracy na wolnych) ogolnie jest mulowaty ze spodu, a na wolnych obrotach chwilami pracuje jakby na 3 cylidrach, wymienilem jej przewody bo mialy straszne przebicia, Tps ustawiony i sprawny, dodam jeszcze ze odpala bardzo ciezko trzeba sie nakrecic sporo, podczas jazdy gdy wcisne sprzeglo nie gasnie (no czasem mu sie zdarzy) objawy takies same na Lpg jak i na benzynie obroty utrzymuja sie w granicach 900-950, tyle ze na wolnych wystepuje straszne szapranie od tej pracy na 3 garkach,
i tu nastaje pytanie Smile co to moze byc ze taka jest praca a nie inna, wymienione przewody i kopulka wyczyszczona

na filmie widac to wejscie na obroty od 1000 do 2000
http://www.youtub...OsQ1YN2u04

Cool

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-04-2011 19:24
Awatar
monterek5
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 19:34
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

sprawdz sonde tez mialem chwilowe zaniki mocy przez to ze mi przylewalo silnik na wolnych obrotach wymienilem i spokój

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
rav00000
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 20:35
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

ja bym sprawdził wiązkę wtrysków

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
gibon1989
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 23:32
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

wiazka wtryskow raczej odpada bo to samo jest na gazie, chociaz nie wiem co moze byc z tym ze tak ciezko pali, musze sprawdzic sonde ale to dopiero w piatek Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 23:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ciezko pali bo moze sprezanie slabe ;]

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gibon1989
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 23:39
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

oby nie Smile tego sie najbardziej obawiam Smile ile moze kosztowac sprawdzenie sprezania ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 23:42
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w 16v jest potrzebna dluga przedluzka, ile moze kosztowac? nie wiem, ja mam za darmo zawsze Pfft

po za tym ja mam to samo. tzn czasem. ale problem jest na bank we wtryskiwaczach albo wiązce, bo wszystko juz przeoralem i dupa, nawet komputer zmienilem. zalezy kiedy, nie raz chodzi dobrze, a nie raz wlasnie jakby na 3 gary i trudno mu wejsc na obroty. obecnosc lpg tez ma wplyw, jak za dlugo nie jezdze (w sensie jazdy, nie odpalania) na pb, to ma takie dziwne zamulania, przejade pare kilometrow i znowu rakieten machen. takze widzisz. dziwny to silnik

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
monterek5
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2011 23:46
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

ile by kosztowalo nawet po 50 zl sobie za takie cos licza sredno w serwisach to lepiej za 130 zl kupic sobie zestaw do sprawdzania z wsyztkimi koncowkami i mozesz potem kolegom nawet w motorze skuterze samochodzie i ciogniku sprawdzic banał

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
gibon1989
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 00:08
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

hmmm Smile trzeba bedzie nabyc taki zestaw Smile dzieki narazie bede informowal na bierzaco Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
grzes70
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 00:40
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Tylko żeby ten zestaw pokazywał w miarę prawdziwe dane.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
edzio
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 17:51
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Jeśli to by był objaw tak jak wskazuje @maestro: (uszkodzone wtryski bądź wiązka od nich) to dany objaw nie występowałby podczas jazdy na LPGSmile Dobrze myślę?

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
gibon1989
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 18:12
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

dobrze myslisz Pfft to wyglada tak dziwnie jakby cos bylo nie tak z ukaladem zaplonowym Smile w f3n-ie mialem podobnie to byla to kopulka juz za bardzo byla wyrobiona i jakos przerywala na 1 cylindrze, i strasznie ciezko palila no i slaba byla Smile, ale nie chce poprostu inwestowac w rzeczy niekonieczne Smile narazie za duzo wydatkow na renie mnie czeka Smile
chociaz moze kupie kopulke Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 18:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no własnie źle myślicie. wtryski są mocno powiązane z krokowym a ten potrafi mieszać.

u mnie na gazie chodzi pieknie, na benzynie mniej, wiec układ WN odpada

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gibon1989
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 18:36
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

no ale co z tym wejsciem na obroty przy wchodzeniu jest takie telepanie buda ze czlowieka krew zalewa Smile na gazie tez to jest wiec tutaj wtryski nie mieszaja a i regulator jalowego nie ma nic do tego

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 18:51
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jakto regulator jałowego nie ma nic do tego! zewrzyj styki w przekaźniku (nie od pompy) to powinienes zobaczyc roznice.

slyszysz w ogole swist powietrza w kolektorze/dolocie? wtedy wiadomo ze krokowy dziala. ten silnik potrzebuje duzo powietrza

Edytowane przez maestro dnia 05-04-2011 18:54
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gibon1989
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2011 18:59
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

hmmm dziwna sprawa nie wiem od czego zaczac, sprawdzajac wszystko Smile wiem tyle ze poprzedni wlasciciel to byl magik artysta Grin Grin co on nie narobil tam w tym aucie wszystko musialem poprawiac Smile poprostu nie dbal o nia a furka jest niczego sobie Smile


Treść dodana dnia 28-04-2011 16:31:

A wiec tak, wykancza mnie to auto Smile najpierw przy 100km/h strzelila opona potem zgubilem klocka hamulcowego Smile
ale juz jest nowy kompletny uklad hamulcowy i nowe oponki Smile

do rzeczy Smile Sprawdzilem sprezanie na cylidrach a wiec...
cylinder 4 - 7,5 bar
cylinder 3 - 8 bar
cylinder 2 - 8,1 bar
cylinder 1 8,9 bar


Treść dodana dnia 28-04-2011 20:07:

co sadzicie o tym sprezaniu ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
michor
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2011 20:09
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

dobre dla trubo silnika.

Ogólnie słabo.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
morfi609
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2011 20:10
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@gibon1989: Shock o kurde Smile no niezle padniety masz motór


Treść dodana dnia 28-04-2011 20:10:

Jednym słowem silnik nadaje sie tylko do remontu Smile lub na złom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2011 20:11
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

KAPLICA!

Z mojego leci olej, wcina olej przy butowaniu, stuka panewka i sprezanie po 12,5... Lipton.

Edytowane przez maestro dnia 28-04-2011 20:14
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
gibon1989
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2011 20:16
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

no to sie panowie zalamalem SadSadSadSadSad
napalilem sie jak szczerbaty na suchary na biale f7p i teraz az sie plakac chce doinwestowalem w nie juz jakies 1000 zl oprocz kupna narazie zrobilem sam uklad jezdny na bum cyk ale fundusze sie skonczyly a dzisiejsza wiadomosc o koniecznosci robienia badz wymiany silnika mnie rozbraja na lopatki
u mnie nic nie stuka oleju to tylko simer jest do wymiany, oleju nie bierze Sad

Edytowane przez gibon1989 dnia 28-04-2011 20:17
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: