Menu główne
Forum
Klubowicze
gibon1989 |
Dodany dnia 04-04-2011 19:24 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
Witam moj nowy nabytek gubi zapłon na filmiku widac jak ciezko jest mu wejsc na obroty(z pracy na wolnych) ogolnie jest mulowaty ze spodu, a na wolnych obrotach chwilami pracuje jakby na 3 cylidrach, wymienilem jej przewody bo mialy straszne przebicia, Tps ustawiony i sprawny, dodam jeszcze ze odpala bardzo ciezko trzeba sie nakrecic sporo, podczas jazdy gdy wcisne sprzeglo nie gasnie (no czasem mu sie zdarzy) objawy takies same na Lpg jak i na benzynie obroty utrzymuja sie w granicach 900-950, tyle ze na wolnych wystepuje straszne szapranie od tej pracy na 3 garkach,
i tu nastaje pytanie co to moze byc ze taka jest praca a nie inna, wymienione przewody i kopulka wyczyszczona na filmie widac to wejscie na obroty od 1000 do 2000 http://www.youtub...OsQ1YN2u04 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-04-2011 19:24 |
monterek5 |
Dodany dnia 04-04-2011 19:34 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
sprawdz sonde tez mialem chwilowe zaniki mocy przez to ze mi przylewalo silnik na wolnych obrotach wymienilem i spokój Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 04-04-2011 20:35 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
ja bym sprawdził wiązkę wtrysków Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 04-04-2011 23:32 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
wiazka wtryskow raczej odpada bo to samo jest na gazie, chociaz nie wiem co moze byc z tym ze tak ciezko pali, musze sprawdzic sonde ale to dopiero w piatek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-04-2011 23:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ciezko pali bo moze sprezanie slabe ;]
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gibon1989 |
Dodany dnia 04-04-2011 23:39 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
oby nie tego sie najbardziej obawiam ile moze kosztowac sprawdzenie sprezania ?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-04-2011 23:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w 16v jest potrzebna dluga przedluzka, ile moze kosztowac? nie wiem, ja mam za darmo zawsze
po za tym ja mam to samo. tzn czasem. ale problem jest na bank we wtryskiwaczach albo wiązce, bo wszystko juz przeoralem i dupa, nawet komputer zmienilem. zalezy kiedy, nie raz chodzi dobrze, a nie raz wlasnie jakby na 3 gary i trudno mu wejsc na obroty. obecnosc lpg tez ma wplyw, jak za dlugo nie jezdze (w sensie jazdy, nie odpalania) na pb, to ma takie dziwne zamulania, przejade pare kilometrow i znowu rakieten machen. takze widzisz. dziwny to silnik Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 04-04-2011 23:46 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
ile by kosztowalo nawet po 50 zl sobie za takie cos licza sredno w serwisach to lepiej za 130 zl kupic sobie zestaw do sprawdzania z wsyztkimi koncowkami i mozesz potem kolegom nawet w motorze skuterze samochodzie i ciogniku sprawdzic banał Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 05-04-2011 00:08 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
hmmm trzeba bedzie nabyc taki zestaw dzieki narazie bede informowal na bierzaco
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 05-04-2011 00:40 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Tylko żeby ten zestaw pokazywał w miarę prawdziwe dane. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
edzio |
Dodany dnia 05-04-2011 17:51 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Jeśli to by był objaw tak jak wskazuje @maestro: (uszkodzone wtryski bądź wiązka od nich) to dany objaw nie występowałby podczas jazdy na LPG Dobrze myślę
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 05-04-2011 18:12 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
dobrze myslisz to wyglada tak dziwnie jakby cos bylo nie tak z ukaladem zaplonowym w f3n-ie mialem podobnie to byla to kopulka juz za bardzo byla wyrobiona i jakos przerywala na 1 cylindrze, i strasznie ciezko palila no i slaba byla , ale nie chce poprostu inwestowac w rzeczy niekonieczne narazie za duzo wydatkow na renie mnie czeka
chociaz moze kupie kopulke Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-04-2011 18:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no własnie źle myślicie. wtryski są mocno powiązane z krokowym a ten potrafi mieszać.
u mnie na gazie chodzi pieknie, na benzynie mniej, wiec układ WN odpada Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gibon1989 |
Dodany dnia 05-04-2011 18:36 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
no ale co z tym wejsciem na obroty przy wchodzeniu jest takie telepanie buda ze czlowieka krew zalewa na gazie tez to jest wiec tutaj wtryski nie mieszaja a i regulator jalowego nie ma nic do tego
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-04-2011 18:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jakto regulator jałowego nie ma nic do tego zewrzyj styki w przekaźniku (nie od pompy) to powinienes zobaczyc roznice.
slyszysz w ogole swist powietrza w kolektorze/dolocie? wtedy wiadomo ze krokowy dziala. ten silnik potrzebuje duzo powietrza Edytowane przez maestro dnia 05-04-2011 18:54 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gibon1989 |
Dodany dnia 05-04-2011 18:59 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
hmmm dziwna sprawa nie wiem od czego zaczac, sprawdzajac wszystko wiem tyle ze poprzedni wlasciciel to byl magik artysta co on nie narobil tam w tym aucie wszystko musialem poprawiac poprostu nie dbal o nia a furka jest niczego sobie
Treść dodana dnia 28-04-2011 16:31: A wiec tak, wykancza mnie to auto najpierw przy 100km/h strzelila opona potem zgubilem klocka hamulcowego ale juz jest nowy kompletny uklad hamulcowy i nowe oponki do rzeczy Sprawdzilem sprezanie na cylidrach a wiec... cylinder 4 - 7,5 bar cylinder 3 - 8 bar cylinder 2 - 8,1 bar cylinder 1 8,9 bar Treść dodana dnia 28-04-2011 20:07: co sadzicie o tym sprezaniu ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
michor |
Dodany dnia 28-04-2011 20:09 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dobre dla trubo silnika.
Ogólnie słabo. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 28-04-2011 20:10 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@gibon1989: o kurde no niezle padniety masz motór Treść dodana dnia 28-04-2011 20:10: Jednym słowem silnik nadaje sie tylko do remontu lub na złom Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
maestro |
Dodany dnia 28-04-2011 20:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
KAPLICA
Z mojego leci olej, wcina olej przy butowaniu, stuka panewka i sprezanie po 12,5... Lipton. Edytowane przez maestro dnia 28-04-2011 20:14 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
gibon1989 |
Dodany dnia 28-04-2011 20:16 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
no to sie panowie zalamalem
napalilem sie jak szczerbaty na suchary na biale f7p i teraz az sie plakac chce doinwestowalem w nie juz jakies 1000 zl oprocz kupna narazie zrobilem sam uklad jezdny na bum cyk ale fundusze sie skonczyly a dzisiejsza wiadomosc o koniecznosci robienia badz wymiany silnika mnie rozbraja na lopatki u mnie nic nie stuka oleju to tylko simer jest do wymiany, oleju nie bierze Edytowane przez gibon1989 dnia 28-04-2011 20:17 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |