Menu główne
Forum
Klubowicze
Tymbark |
Dodany dnia 25-04-2011 18:01 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
Witam
Mam problem z renata.. Po dluzszym postoju po przekreceniu kluczyka silnik odpala ale spadaja mu strasznie obroty :/ czesto gasnie a czasem nawet jak dodam gazu nie lapie obrotow tylko milknie.. za drugim razem / czasem za pierwszym chwile swiruje i dopiero lapie normalne obroty i ladnie kreci. Jak myslicie? w czym problem ? Akumulator? Czy moze cos z przewodem paliwowym.. dodaje ze pompe ladnie slychac jak podaje paliwo Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-04-2011 18:01 |
gielab0019 |
Dodany dnia 25-04-2011 18:02 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
może silniczek krokowy
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Tymbark |
Dodany dnia 25-04-2011 18:03 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
Mozna go jakos sprawdzic ? Ale w sumie gdyby bylo cos z nim to by za kazym razem na luzie byly chyba problemy a nie tylko po dluzszym postoju..
Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 25-04-2011 18:08 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
zależy jakie obroty łapie czasami złapie 600 obr a czasem 900 na jalowcu albo jak sprzeglo wcisniesz
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Tymbark |
Dodany dnia 25-04-2011 18:12 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
problem jest tylko po dluzszym postoju. Po nocy zazwyczaj po pierwszym odpaleniu obroty spadaja powoli do zera i cisza :/ po przejazdzce czy chociaz jednym odpaleniu pali ladnie i trzyma ok. 900obr.
@EDIT Jakies pomysly ? bo mi juz brak :/ zauwazylem dzisiaj ze nawet jak po pierwszym odpaleniu rusze to traci moc i gasnie chocbym nie widomo ile gazu dal :/ Edytowane przez Tymbark dnia 26-04-2011 20:58 Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-04-2011 21:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
widze ze masz 16V, a dopiero co F3N....
16V tak ma (ale nie powinno), przynajmniej moja czasem, choć ostatnio mnie zaskakuje swoją pracą Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 26-04-2011 21:40 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@Tymbark: Spróbuj przed odpaleniem przekrecić parę razy kluczukiem na zapłon żeby pompa podpompowała tak ze 2-3 razy i wtedy ją odpal... Może paliwo z przewodów cofa Ci się do baku
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Tymbark |
Dodany dnia 26-04-2011 21:44 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
a wiesz co ? az zaraz skocze obadac ;P
Treść dodana dnia 26-04-2011 22:41: Niby lepiej ale obroty tez sie gibaly :/ .. moze to dlatego ze kilka godzin wczesnij byl palony. sproboje tak zrobic rano jak postoi cala noc .. wtedy pobawie sie pompa i zdam relacje. ale skoro 16v tak mialy to troszke mi ulzylo. .. a nie wiadomo dlaczego tak mialy ? Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-04-2011 06:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie tak miały, tylko tak mają z biegiem czasu.
wszystko ma swoją zywotność i humory po tylu latach. u mnie zawsze zgasnie jak temp nie jest przynajmniej 10stopni na zewnątrz. of koz mowa o pierwszej próbie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 27-04-2011 10:56 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
może piąty wtryskiwacz się zpsuł, i nie podaje beny
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-04-2011 14:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wątpie żeby to komuś działało tak jak inżynierowie zaprojektowali
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tymbark |
Dodany dnia 27-04-2011 22:18 |
Postów: 83 Data rejestracji: 16.11.2010 00:38 Skąd: - |
hehe przed chwilka milem fajnie ;P .. odpalilem czulem ze obroty swiruja ale ruszylem.. toczy sie, muli itp. a nagle takie brum i szrpnelo slicznie ;P .. prawie jak przycisk M-Power w Brzydkich MW ;P
Czerwone jest szybsze
Renatka jest niegrzeczna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 192000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |