Menu główne
Forum
Klubowicze
mat66660 |
Dodany dnia 09-05-2011 07:42 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.05.2011 20:52 Skąd: - |
Witam drodzy forumowicze posiadam clio ph1 z silniczkiem 1.8 16v i mam w nim następujący problem :
Jadąc na gazie wywalił mi problem chceck engine zasygnalizowany pomarańczową lampką po prawej stronie.Obroty na biegu jałowym dzikie 2 tys obrotów, na benzynie kompletnie nie działa ,nie da się go odpalić na benzynie. Konsultowałem ten problem z timonem telefonicznie i przez gg ale dalej nie możemy tego przejść. Sprawdziliśmy całą wiązkę od komputera do wtrysków czy nie ma przerw, sygnały do tps'a i zaworu wolnych obrotów dochodzą,zawór wolnych obrotów sprawdziłem manualnie czy się otwiera i zamyka, wartości na tps'ie są dobre, sprawdzałem według danych timona,paliwo do listwy wtryskowej dochodzi,wtryskiwacze podłączaliśmy każdy z osobna działają,pompa paliwowa ma właściwe ciśnienie,sprawdzaliśmy wszystkie bezpieczniki i przekaźniki są w porządku,podmieniłem sondę lambda i cewkę zapłonową nie zmieniło to problemu,zrobiliśmy tak ,że jest on teraz całkowicie na benzynie(tak jak by w ogóle nie było w nim gazu).Wyjęliśmy listwę żeby zobaczyć czy leci paliwo przy odpalaniu ale nie leci.Nie mamy już kompletnie żadnych pomysłów na ten problem ,pozostał tylko komputer pokładowy i wydaje się ,że to on padł , ale jeśli chłopaki macie jakieś pomysły w tym względzie to chętnie wysłuchamy każdej sugestii. Z góry bardzo dziękuje za wszelką pomoc Edytowane przez mat66660 dnia 09-05-2011 07:52 Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-05-2011 07:42 |
misha |
Dodany dnia 09-05-2011 10:02 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Najprościej podmienić kompa tylko nie wiadomo, czy się nie spali... A moze masz jakieś dziwne immo założone które odcina paliwo chociaż odcięcie jest raczej na pompę...
Spróbuj jeszcze powąchać kompa czy nie czuć że jest spalony ale raczej to będzie jego wina jeżeli nie ma zwarcia nigdzie... Wskazuje na to check... Jeżeli check byłby np od sondy to po resecie by zgasł więc albo zwarcie w instalacji albo komp. Pozdr M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
michor |
Dodany dnia 09-05-2011 10:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Lepiej go rozkręcić - wtedy zobaczysz czy jest coś popalone czy nie.
Pytanie czy rzeczywiście nie ma pompy czy nie ma wtrysku, bo to zasadnicza różnica [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mat66660 |
Dodany dnia 09-05-2011 16:44 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.05.2011 20:52 Skąd: - |
Pompa działa słychać ,zdejmuje się wężyk wszystko leci,niestety na listwie już nie .Komp rozkręcany w środku suchutki ,nie wygląda jak by był spalony ścieżki pięknie wyglądają.Dziękuje bardzo za odpowiedzi Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
|
|
|
anfo |
Dodany dnia 10-05-2011 17:16 |
Postów: 22 Data rejestracji: 24.07.2009 15:10 Skąd: - |
podłącz wtryski benzynowe bezpośrednio do kompa (tak jak było przed założeniem LPG) i zobacz czy wtedy odpali na benzynie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-05-2011 18:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@anfo: pisze przecież że wyeliminował instalacje gazową
jak dla mnie to trzeba sprawdzić każdy wtryskiwacz czy sie załącza bezposrednio i podaje paliwo. jeśli tak to cudów nie ma - steruje tym bezposrednio komputer Edytowane przez maestro dnia 10-05-2011 18:15 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
anfo |
Dodany dnia 10-05-2011 19:57 |
Postów: 22 Data rejestracji: 24.07.2009 15:10 Skąd: - |
przecież napisal że sprawdził wtryskiwacze. polecam podjechać do jakiegoś elektryka z oscyloskopem, niech sprawdzi czy na z kompa wychodzi wogóle sygnał na wtryskiwacze (impulsy masy), jeśli nie to coś z kompem, albo immo(bo aktywne immo też wyświetla check engine). jeśli impulsy są to sprwdź czy są też na wtyczkach wtryskiwaczy jesli tak to musi podawać paliwo Polecam także sprawdzić czy plus wtryskiwaczy ma dobre połązcenie. Powodzenia. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-05-2011 20:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w clio ph1 16V nie ma immobilizera.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marco19nf |
Dodany dnia 10-05-2011 21:42 |
Postów: 64 Data rejestracji: 01.01.2009 21:11 Skąd: wielkopolskie Zbąszyń |
pominąłeś jeszcze czujnik położenia wału. masz iskrę?
Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-05-2011 20:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@marco19nf: przecież na gazie pracuje
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mat66660 |
Dodany dnia 11-05-2011 20:39 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.05.2011 20:52 Skąd: - |
Czujnik położenia wału nowiutki ma może pół roku już miałem z nim problem objawy są zupełnie inne.Jak na razie czekam na komputer pokładowy i jak go podłącze powiem co i jak.Otworzyliśmy komputer z clio 1.2 i z 16v i była różnica ścieżki jakby białawe.Kupiłem Siemensa ale był jeszcze na aukcji Bendixa.Któryś z tych sterowników jest lepszy czy nie ma to zupełnie żadnej różnicy
P.S Iskra jest sprawdzałem specjalnym urządzeniem(nakładka na fajkę z przezroczystym korpusem), co do wcześniejszej wypowiedzi z imobilajzerem takiego nie posiadam bo został odłączony i wyrzucony z tego auta Edytowane przez mat66660 dnia 11-05-2011 20:42 Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-05-2011 20:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
fabryczneego immo mieć tam nei mogłeś, bo producent nie pakował tego w ph1, no chyba że masz jakąś super hiper wersje tej 16V na jakiś dziwny rynek, ale wątpie.
Komputer masz miec od 1,8 16V, fajnie jakby numery S xxx xxx xxx y sie zgadzały ale nie jest to konieczne (zazwyczaj). Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mat66660 |
Dodany dnia 12-05-2011 09:46 |
Postów: 8 Data rejestracji: 02.05.2011 20:52 Skąd: - |
Czy było fabrycznie to też nie wiem ale ten co miałem to wrzucił poprzedni właściciel sądząc po podłączeniach bo był tam ogólnie sajgon.Komputer w drodze więc pozostaje tylko czekać .Dziękuje za odpowiedzi Treść dodana dnia 18-05-2011 18:30: Komputer dzisiaj przyszedł ,zamontowałem wszystkie problemy się skończyły i na gazie i na benzynie adekwatnie winą był uszkodzony sterownik silnika.Dziękuje wszystkim za porady proszę o zostawienie tematu dla potomnych Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |