12 Maja 2024 21:50:24
Zdjęcia użytkowników
Krzewik Larrond
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem check engine 
mat66660
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 07:42
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 02.05.2011 20:52
Skąd: -

Witam drodzy forumowicze posiadam clio ph1 z silniczkiem 1.8 16v i mam w nim następujący problem :
Jadąc na gazie wywalił mi problem chceck engine zasygnalizowany pomarańczową lampką po prawej stronie.Obroty na biegu jałowym dzikie 2 tys obrotów, na benzynie kompletnie nie działa ,nie da się go odpalić na benzynie.
Konsultowałem ten problem z timonem telefonicznie i przez gg ale dalej nie możemy tego przejść.
Sprawdziliśmy całą wiązkę od komputera do wtrysków czy nie ma przerw, sygnały do tps'a i zaworu wolnych obrotów dochodzą,zawór wolnych obrotów sprawdziłem manualnie czy się otwiera i zamyka, wartości na tps'ie są dobre, sprawdzałem według danych timona,paliwo do listwy wtryskowej dochodzi,wtryskiwacze podłączaliśmy każdy z osobna działają,pompa paliwowa ma właściwe ciśnienie,sprawdzaliśmy wszystkie bezpieczniki i przekaźniki są w porządku,podmieniłem sondę lambda i cewkę zapłonową nie zmieniło to problemu,zrobiliśmy tak ,że jest on teraz całkowicie na benzynie(tak jak by w ogóle nie było w nim gazu).Wyjęliśmy listwę żeby zobaczyć czy leci paliwo przy odpalaniu ale nie leci.Nie mamy już kompletnie żadnych pomysłów na ten problem ,pozostał tylko komputer pokładowy i wydaje się ,że to on padł , ale jeśli chłopaki macie jakieś pomysły w tym względzie to chętnie wysłuchamy każdej sugestii.
Z góry bardzo dziękuje za wszelką pomoc Wink

Edytowane przez mat66660 dnia 09-05-2011 07:52
Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-05-2011 07:42
Awatar
misha
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 10:02
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Najprościej podmienić kompa tylko nie wiadomo, czy się nie spali... A moze masz jakieś dziwne immo założone które odcina paliwo chociaż odcięcie jest raczej na pompę...
Spróbuj jeszcze powąchać kompa czy nie czuć że jest spalony ale raczej to będzie jego wina jeżeli nie ma zwarcia nigdzie... Wskazuje na to check... Jeżeli check byłby np od sondy to po resecie by zgasł więc albo zwarcie w instalacji albo komp.
Pozdr
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
michor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 10:13
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Lepiej go rozkręcić - wtedy zobaczysz czy jest coś popalone czy nie.

Pytanie czy rzeczywiście nie ma pompy czy nie ma wtrysku, bo to zasadnicza różnicaSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
mat66660
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2011 16:44
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 02.05.2011 20:52
Skąd: -

Pompa działa słychać ,zdejmuje się wężyk wszystko leci,niestety na listwie już nie .Komp rozkręcany w środku suchutki ,nie wygląda jak by był spalony ścieżki pięknie wyglądają.Dziękuje bardzo za odpowiedzi Wink

Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
 
anfo
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 17:16
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 24.07.2009 15:10
Skąd: -

podłącz wtryski benzynowe bezpośrednio do kompa (tak jak było przed założeniem LPG) i zobacz czy wtedy odpali na benzynie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 18:14
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@anfo: pisze przecież że wyeliminował instalacje gazową

jak dla mnie to trzeba sprawdzić każdy wtryskiwacz czy sie załącza bezposrednio i podaje paliwo. jeśli tak to cudów nie ma - steruje tym bezposrednio komputer

Edytowane przez maestro dnia 10-05-2011 18:15
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
anfo
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 19:57
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 24.07.2009 15:10
Skąd: -

przecież napisal że sprawdził wtryskiwacze.
polecam podjechać do jakiegoś elektryka z oscyloskopem, niech sprawdzi czy na z kompa wychodzi wogóle sygnał na wtryskiwacze (impulsy masy), jeśli nie to coś z kompem, albo immo(bo aktywne immo też wyświetla check engine). jeśli impulsy są to sprwdź czy są też na wtyczkach wtryskiwaczy jesli tak to musi podawać paliwo! Polecam także sprawdzić czy plus wtryskiwaczy ma dobre połązcenie.
Powodzenia.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
maestro
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 20:14
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

w clio ph1 16V nie ma immobilizera.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
marco19nf
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2011 21:42
Awatar


Postów: 64

Data rejestracji: 01.01.2009 21:11
Skąd: wielkopolskie
Zbąszyń

pominąłeś jeszcze czujnik położenia wału. masz iskrę?

Renault 19, ph2, 1994r, benzyna, F3P-N760 (1794/88KM), cabrio, 179000km
Renault Clio III, ph1, 2006r, K9K-N764 (1461/106KM), hatchback, 105000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 179000km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2011 20:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@marco19nf: przecież na gazie pracuje Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mat66660
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2011 20:39
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 02.05.2011 20:52
Skąd: -

Czujnik położenia wału nowiutki ma może pół roku Wink już miałem z nim problem objawy są zupełnie inne.Jak na razie czekam na komputer pokładowy i jak go podłącze powiem co i jak.Otworzyliśmy komputer z clio 1.2 i z 16v i była różnica ścieżki jakby białawe.Kupiłem Siemensa ale był jeszcze na aukcji Bendixa.Któryś z tych sterowników jest lepszy czy nie ma to zupełnie żadnej różnicy?
P.S
Iskra jest sprawdzałem specjalnym urządzeniem(nakładka na fajkę z przezroczystym korpusem), co do wcześniejszej wypowiedzi z imobilajzerem takiego nie posiadam bo został odłączony i wyrzucony z tego auta Wink

Edytowane przez mat66660 dnia 11-05-2011 20:42
Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
 
maestro
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2011 20:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

fabryczneego immo mieć tam nei mogłeś, bo producent nie pakował tego w ph1, no chyba że masz jakąś super hiper wersje tej 16V na jakiś dziwny rynek, ale wątpie.

Komputer masz miec od 1,8 16V, fajnie jakby numery S xxx xxx xxx y sie zgadzały ale nie jest to konieczne (zazwyczaj).

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mat66660
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2011 09:46
Awatar


Postów: 8

Data rejestracji: 02.05.2011 20:52
Skąd: -

Czy było fabrycznie to też nie wiem ale ten co miałem to wrzucił poprzedni właściciel sądząc po podłączeniach bo był tam ogólnie sajgon.Komputer w drodze więc pozostaje tylko czekać Wink.Dziękuje za odpowiedzi Wink


Treść dodana dnia 18-05-2011 18:30:

Komputer dzisiaj przyszedł ,zamontowałem wszystkie problemy się skończyły i na gazie i na benzynie adekwatnie winą był uszkodzony sterownik silnika.Dziękuje wszystkim za porady proszę o zostawienie tematu dla potomnych Smile

Moje auto: Clio, benzyna+LPG, 210000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: