Menu główne
Forum
Klubowicze
LISTONOSZ |
Dodany dnia 14-05-2011 22:14 |
Postów: 183 Data rejestracji: 12.10.2009 18:58 Skąd: dolnośląskie Świeradów Zdrój |
witam wszystkich temat dotyczy clio mojej żony z silnikiem E7J ( auto jest trochę mułowate i jakby na ssaniu cały czas chodziło) zostało już wymienione świece ngk, kable WN bosch i kopułka z palcem, filtr paliwa rano pali na dotyk obroty wchodzą na 1600 i spadają 1200-1300. W czasie jazdy wygląda to tak jakby ssanie się nie wyłączało, a obroty spadają strasznie wolno do tych 1200-1300 niekiedy zejdzie do tych 900 ale to niekiedy. Krokowy jest nie rozbieralny, wtrysk czyściutki jak pupa niemowlaka- co może być co może być przyczyną takich obrotów i tej zamuły Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-05-2011 22:14 |
maestro |
Dodany dnia 15-05-2011 00:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Może być np nieszczelność w układzie dolotowym, kolektorach, czy podciśnieniu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Przejdź do forum: |