12 Maja 2024 04:44:31
Zdjęcia użytkowników
Tomano zielony587
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
jak najłatwiej zwiekszyc moc 
mariusz8807
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 09:09
Awatar


Postów: 41

Data rejestracji: 28.05.2011 08:19
Skąd: -

chcialbym podniesc na mocy moja renie jak to zrobic najlatwiej

mariusz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-05-2011 09:09
Awatar
grzesio
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 09:48
Awatar


Postów: 1231

Data rejestracji: 30.11.2008 19:54
Skąd: pomorskie
Banino


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
 
mati89tczew
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 09:49
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

@grzesio: Ciekawe ile taki zestawik kosztuje bo raczej nie mało

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
WoZnY
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 09:50
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Lakoniczne pytanie więc i udzielę takiej odpowiedzi.

MOC = Prędkość obrotowa x moment obrotowy.

Wynika z tego, że aby podnieść moc wystarczy zwiększyć zakres obrotów lub moment.

W praktyce zwiększeniu mocy musi towarzyszyć wzrost współczynnik napełnienia cylindra. Realizuje się to, robiąc "luźniejszy" wydech i dolot, montując kompresor lub turbo. Oczywiście proporcjonalnie wzrasta również dawka paliwa.

KOMBINUJ

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
edzio
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 10:06
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

@mati89tczew: Z tego co wiem to ok. 10tyś złSmile Nie muszę wspominać że zestaw nie obejmuje kutych rozprężających tłoków ani kutych korb. Do takiej przeróbki silnik powinien być w stanie idealnymPfft

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
monterek5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 10:23
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

edzio napisał/a:
@mati89tczew: Z tego co wiem to ok. 10tyś złSmile Nie muszę wspominać że zestaw nie obejmuje kutych rozprężających tłoków ani kutych korb. Do takiej przeróbki silnik powinien być w stanie idealnymPfft


spokojnie to zestwawik soft Smile2 nei robimy tu hardcore turbo np 305 hp czy wiecej co i z tego silnika widzialem wyciagniete, lepiej miec f18ft zmienic na garreta 25 turbo i 150 kuni gwizda spokojnie Smile2 ech mialem ten silniczek w volvo 480 cacy zasuwal

Edytowane przez monterek5 dnia 28-05-2011 10:24
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
mati89tczew
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 11:06
Awatar


Postów: 1989

Data rejestracji: 22.06.2009 19:32
Skąd: pomorskie
Tczew

o kurde to niezła sumka

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
 
michor
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 17:11
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Wolnossące f7p, dobrze wyremontowane, z czipem to jakies 150-155Km.

Sprężanie + wałki + odcięcie na 8K RPM powinno dać jakieś 160-170Km.

(tak przynajmniej w ukeju robią)

Niestety do F7P to tylko trubo/kompresor.
Kręcenie tego silnika na seryjnych gratach powyżej 7500 RPM może się źle skończyć.

Tego silnika nie zabija moc. Obroty go zabijają. Fabryczne bebechy (kuty wał podparty w 5 miejscach, pancerne korbowody) znoszą spokojnie 300-400 km.

Grunt żeby za wysoko nie zakręcićSmile
A jak kolega chce więcej koni to proponuję rozpocząć od stożka/luźniejszego wydechu. Coś tam może się pojawi.

Albo Mapy jeżeli ma dojście (To jest najlepsze wyjście) bo można urwać te 5 koni. NIestety kosztem spalania.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
mariusz8807
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 17:29
Awatar


Postów: 41

Data rejestracji: 28.05.2011 08:19
Skąd: -

ok ale stozek nie da wiecej mocy tak przynajmniej mi sie wydaje a z tym luzniejszym wydechem to co masz na mysli ja mam wolny przelot i zalozona strumienice

mariusz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 18:15
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

strumienicę wywal.
jakieś tam ciśnienie musisz mieć w wydechu - a dziwne że Ci uszy jeszcze nie odpadły jak jeździsz z przelotem w 16v.

Co to znaczy _ wolny przelot _ ?

Pamiętaj że tutaj rozmawiamy o góra 5km.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
zchemik
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 18:18
Awatar


Postów: 1841

Data rejestracji: 17.02.2007 16:06
Skąd: -

najlepiej i najtaniej sprzedaj R19 i kup Gulfa III i stjuninguj go na allegro Smile prostych i tanich dobrych rozwiązań niema Smile

Yogi Babu xD

Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
 
Mateo
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 19:39
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Jak dla mnie zakładanie stożka w 16V mija się z celem. Brałem się z inną 16V jeszcze bez stożka i między nami było jakieś 3 metry luzu (3 metry extra i jeszcze cała długość samochodu). Na drugi dzień włożyłem stożek i znów na kreskę z tą samą 16V i moja przewaga zmalała o połowę. Już nie byłem w stanie sprawić by był za moim tylnym zderzakiem.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2011 19:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Również odpowiem na pierwszy post - wymienic silnik na mocniejszy.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
mariusz8807
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2011 11:30
Awatar


Postów: 41

Data rejestracji: 28.05.2011 08:19
Skąd: -

jak gym chciał golfa to bym go kupił ale dla mnie to badziew jakich mało na polskich ulicach nic tylko te ochydne trójki własnie moja cicho chodzi a strumiennica to gówno??

mariusz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
 
CyccX
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2011 12:28
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

jak sraczka

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2011 14:46
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no to jak cicho chodzi to masz przelot taki ze hoho.....

Najpierw kolego poczytaj i sie poedukuj a potem z pomyslami.

Chyba widzialem ten Twoj przelot na jutubie wczoraj.
Ty chyba nie slyszales 16v na przelocie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
monterek5
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 29-05-2011 14:51
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

ja teraz jezdze tylko na koncowej seryjnej puszcze i jest git a w garazu juz leza 2 przeloty z kwasowki srodek i koncowy rm sporta to dopiero bedzie sie dzialo Smile2 ale ja mam wozek do zabawy

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
michor
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2011 17:19
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

tak zasadniczo od 4 tys. nie słychać własnych mysli.
Słyszałem clio Grand Prix z 2,75 cala wydechem pustym (abstrahując od tego że był g***niany ten wydech do tego silnika) to masakra.

NIe to że głośno. od 4.5 autentycznie własnych myśli nie słychać.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: