Menu główne
Forum
Klubowicze
mariusz8807 |
Dodany dnia 28-05-2011 09:09 |
Postów: 41 Data rejestracji: 28.05.2011 08:19 Skąd: - |
chcialbym podniesc na mocy moja renie jak to zrobic najlatwiej
mariusz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-05-2011 09:09 |
grzesio |
Dodany dnia 28-05-2011 09:48 |
Postów: 1231 Data rejestracji: 30.11.2008 19:54 Skąd: pomorskie Banino |
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 28-05-2011 09:49 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
@grzesio: Ciekawe ile taki zestawik kosztuje bo raczej nie mało Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 28-05-2011 09:50 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Lakoniczne pytanie więc i udzielę takiej odpowiedzi.
MOC = Prędkość obrotowa x moment obrotowy. Wynika z tego, że aby podnieść moc wystarczy zwiększyć zakres obrotów lub moment. W praktyce zwiększeniu mocy musi towarzyszyć wzrost współczynnik napełnienia cylindra. Realizuje się to, robiąc "luźniejszy" wydech i dolot, montując kompresor lub turbo. Oczywiście proporcjonalnie wzrasta również dawka paliwa. KOMBINUJ <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
edzio |
Dodany dnia 28-05-2011 10:06 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@mati89tczew: Z tego co wiem to ok. 10tyś zł Nie muszę wspominać że zestaw nie obejmuje kutych rozprężających tłoków ani kutych korb. Do takiej przeróbki silnik powinien być w stanie idealnym
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-05-2011 10:23 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
edzio napisał/a: @mati89tczew: Z tego co wiem to ok. 10tyś zł Nie muszę wspominać że zestaw nie obejmuje kutych rozprężających tłoków ani kutych korb. Do takiej przeróbki silnik powinien być w stanie idealnym spokojnie to zestwawik soft nei robimy tu hardcore turbo np 305 hp czy wiecej co i z tego silnika widzialem wyciagniete, lepiej miec f18ft zmienic na garreta 25 turbo i 150 kuni gwizda spokojnie ech mialem ten silniczek w volvo 480 cacy zasuwal Edytowane przez monterek5 dnia 28-05-2011 10:24 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 28-05-2011 11:06 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
o kurde to niezła sumka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 28-05-2011 17:11 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wolnossące f7p, dobrze wyremontowane, z czipem to jakies 150-155Km.
Sprężanie + wałki + odcięcie na 8K RPM powinno dać jakieś 160-170Km. (tak przynajmniej w ukeju robią) Niestety do F7P to tylko trubo/kompresor. Kręcenie tego silnika na seryjnych gratach powyżej 7500 RPM może się źle skończyć. Tego silnika nie zabija moc. Obroty go zabijają. Fabryczne bebechy (kuty wał podparty w 5 miejscach, pancerne korbowody) znoszą spokojnie 300-400 km. Grunt żeby za wysoko nie zakręcić A jak kolega chce więcej koni to proponuję rozpocząć od stożka/luźniejszego wydechu. Coś tam może się pojawi. Albo Mapy jeżeli ma dojście (To jest najlepsze wyjście) bo można urwać te 5 koni. NIestety kosztem spalania. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mariusz8807 |
Dodany dnia 28-05-2011 17:29 |
Postów: 41 Data rejestracji: 28.05.2011 08:19 Skąd: - |
ok ale stozek nie da wiecej mocy tak przynajmniej mi sie wydaje a z tym luzniejszym wydechem to co masz na mysli ja mam wolny przelot i zalozona strumienice
mariusz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 28-05-2011 18:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
strumienicę wywal.
jakieś tam ciśnienie musisz mieć w wydechu - a dziwne że Ci uszy jeszcze nie odpadły jak jeździsz z przelotem w 16v. Co to znaczy _ wolny przelot _ ? Pamiętaj że tutaj rozmawiamy o góra 5km. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
zchemik |
Dodany dnia 28-05-2011 18:18 |
Postów: 1841 Data rejestracji: 17.02.2007 16:06 Skąd: - |
najlepiej i najtaniej sprzedaj R19 i kup Gulfa III i stjuninguj go na allegro prostych i tanich dobrych rozwiązań niema
Yogi Babu xD
Moje auto: Renault Vel Satis 3.5 V6 :D, benzyna, 184000km
|
Mateo |
Dodany dnia 28-05-2011 19:39 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Jak dla mnie zakładanie stożka w 16V mija się z celem. Brałem się z inną 16V jeszcze bez stożka i między nami było jakieś 3 metry luzu (3 metry extra i jeszcze cała długość samochodu). Na drugi dzień włożyłem stożek i znów na kreskę z tą samą 16V i moja przewaga zmalała o połowę. Już nie byłem w stanie sprawić by był za moim tylnym zderzakiem.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 28-05-2011 19:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Również odpowiem na pierwszy post - wymienic silnik na mocniejszy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mariusz8807 |
Dodany dnia 29-05-2011 11:30 |
Postów: 41 Data rejestracji: 28.05.2011 08:19 Skąd: - |
jak gym chciał golfa to bym go kupił ale dla mnie to badziew jakich mało na polskich ulicach nic tylko te ochydne trójki własnie moja cicho chodzi a strumiennica to gówno?
mariusz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 198000km
|
|
|
CyccX |
Dodany dnia 29-05-2011 12:28 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
jak sraczka
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
michor |
Dodany dnia 29-05-2011 14:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to jak cicho chodzi to masz przelot taki ze hoho.....
Najpierw kolego poczytaj i sie poedukuj a potem z pomyslami. Chyba widzialem ten Twoj przelot na jutubie wczoraj. Ty chyba nie slyszales 16v na przelocie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 29-05-2011 14:51 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
ja teraz jezdze tylko na koncowej seryjnej puszcze i jest git a w garazu juz leza 2 przeloty z kwasowki srodek i koncowy rm sporta to dopiero bedzie sie dzialo ale ja mam wozek do zabawy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 30-05-2011 17:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak zasadniczo od 4 tys. nie słychać własnych mysli.
Słyszałem clio Grand Prix z 2,75 cala wydechem pustym (abstrahując od tego że był g***niany ten wydech do tego silnika) to masakra. NIe to że głośno. od 4.5 autentycznie własnych myśli nie słychać. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |