Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 03-06-2011 15:51 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
osatatno zauwazylem ze nie wlancza mi sie pompka wody po zaplonie i zgaszeniu samochodu, po sprawdzeniu pompki na krotko wyszlo ze jest ok w takim razie padl uklad sterujacy ktory wyglada nastepujaco, jakies sugestie gdzie takie cos dorwac?
monterek5 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-06-2011 15:51 |
maestro |
Dodany dnia 03-06-2011 17:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to machniom
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 04-06-2011 12:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
*układ sterujacy* hihihi
toż to zwykły przekaźnik czasowy pewnie [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 04-06-2011 12:40 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
ja tez taki przekaźnik mam, ale watpie żebym miał taką pompke Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
michor |
Dodany dnia 04-06-2011 12:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a byś się zdziwił.
Masz podłączony do czegoś? czy tylko sobie dynda? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-06-2011 16:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak masz przekaźnik to i pompka była/jest.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 04-06-2011 16:52 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wrzucam dla ciekawostki jakby komus sie chciało zagłębić, moze komuś pomoze http://www.sfehre...sumbau.pdf Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
gp3090 |
Dodany dnia 05-06-2011 13:01 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
idzie do niego wiazka przewodow ale nie wiem co tam dalej siedzi, rozbieralem inna z silnikiem F3N 742 i też to miała, a gdze by mogla byc taka pompka?
Edytowane przez gp3090 dnia 05-06-2011 13:03 Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 06-06-2011 08:34 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
kolo chlodnicy na dole od strony alternatora i rozrzadu u mnie obok sprezarki klimy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 06-06-2011 10:28 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
tez cos takiego mam i nawet czasem chodzi
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
gp3090 |
Dodany dnia 06-06-2011 11:44 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
a ma ktoś foto? Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
michor |
Dodany dnia 06-06-2011 13:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
szukaj po wężach, z lewej strony, mniejwięcej na wysokości łapy sprzęgła, na belce od sanek. Taka puszka wielkości puszki od coli, 2 węże podłączone, takie na grubość palca, i wtyczka.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 07-06-2011 14:11 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
juz wiem, kosiarz mi mowil dzisiaj jak mu zrobilem nalot na chate, no to pompy nie mam;D Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
michor |
Dodany dnia 07-06-2011 14:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ja też nie i nie płaczę
Ona działa zawsze po zgaszeniu silnika przez 15 czy tam ileś minut i jakoś kurka bym się zawsze bał o akumulator Nie lubie zostawiać działających w samochodzie rzeczy *samych z siebie* i się od niego oddalać Edytowane przez michor dnia 07-06-2011 14:14 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
rudy49 |
Dodany dnia 07-06-2011 15:23 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
Kolego ta pompka chodzi dopiero kiedy zgasisz na rozgrzanym silniku, temperatura jest mierzona na głowicy czujnik masz obok czujnika temperatury który idzie na deskę zrób zworę na czujniku i będziesz wiedział czy padł ci sterownik. Oprócz samej pompki powinien tez działać wentylator.
Sterownik jest do uratowania znajdź zimny lut lub przerwę, kondensatory, jednej rzeczy nie wymienisz scalaka. lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
michor |
Dodany dnia 07-06-2011 16:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to kurka dobra zagadka.
Jakoś u mnie sygnał po KAŻDYM przekręceniu kluczyka wyzwala pompke - zimny czy ciepły. Uprzedzę pytania -ECU ok, wszystkie inne czujniki ok. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-06-2011 23:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rudy49: @michor: bo zaden czujnik temperatury nie jest sprzęgnięty z tym przekaźnikiem. rozbierałem wiązke to wiem jak to działa.
dziala on zawsze po zaniku zapłonu, czyli jeśli odepniemy i podłaczymy akumulator to także zacznie pracować. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 17-06-2011 17:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to moj osobisty z auta wiec sprawny na bank, problem jest tylko taki ze ja mam 4 piny w kostce
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 17-06-2011 17:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ttrzeba plus podac na ktorychś poza tym na ktorym pojawia sei zapłon i po za tym masowym. wtedy powinna sie wlaczyc pompka i śmigło ewentualnie (tak po chlopsku rozumując)
Edytowane przez maestro dnia 17-06-2011 17:38 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
maestro |
Dodany dnia 17-06-2011 19:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
generalnie jestem w natarciu aby odnaleźć schemat od klimy do 16V
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |