Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 20-06-2011 09:44 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
nie pamietam ktora strona wsad byl oryginalnie w cartierze takze pastikowym bolcem wstrone oznaczen na obudowie i wyglada to nastepujaco
pin nr1 12v po stacyjce pin nr2 12v stałe pin nr4 minus pin nr5 wyjscie na pompke, wentylator chlodnicy tak ma cartier model 02376 u mnie za cartierem jest jeszcze kolejny przekaznik ktory wzbudza pompke i wentylator chlodnicy po tym jak czujnik temperatury zrobi zwarcie takze rudy49 mial jednak racje musi istniec pare kombinacji renault zawsze bylo tworcze w zaleznosci od samochodu i modelu ktora r19 akurat jezdzimy Edytowane przez monterek5 dnia 21-06-2011 09:06 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-06-2011 09:44 |
dominik1542 |
Dodany dnia 05-02-2014 15:27 |
Postów: 1 Data rejestracji: 30.01.2014 20:26 Skąd: łódzkie Złoczew |
u mnie akurat służył on tylko do wentylatora lecz może być powiązany nie tylko z czujnikiem na bloki ale i także na chłodnicy bo ostatnio przekopałem całą wiązkę. ja u siebie przerobiłem na przekaźnik i osobny włącznik z kabiny. |
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |