23 Kwiecie 2019 20:31:59
Zdjęcia użytkowników
nestorante piomazi
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
uturbienie silnika 1,9d 
luksad2200
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 18:01
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

przekładka zrobiona mam 1,9 dT, czekam tylko na przesyłkę, intelkulera i filtra stożkowego, Wink róznica i to znaczna, silniczek chodzi jak marzenie,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-06-2011 18:01
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 21:02
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

stożek? zainwestuj w dobry filtr Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
luksad2200
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 21:04
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

narazie wstawiłem zwykły od 19 ale mysle stożek wstawic, myslisz ze to zły pomysł, lepiej ten od 19 zostawić?

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
adzik840
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 21:08
Awatar


Postów: 499

Data rejestracji: 05.01.2008 17:05
Skąd: -

zdjecia jakies zapodaj jak to siedzi pod maska

renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 21:21
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@luksad2200: w dieslu nie ma co wydziwiać.

tak to powinno wyglądać:
www.renault19.pl/images/30946-F8QT-0.jpg

a przynajmniej tak wyglada u mnie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
luksad2200
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 21:33
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

wiem, tylko nie mam takiego filtra, i musiałem improwizować, narazie nie mam interlokutora wiec nic nie będę zmieniał jak przyjdą mi części to zmienię, tak jak należy

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
gielab0019
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 22:45
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

maestro masz taki sam patent jak ja w dieslu z tą dodatkową pompką Smile

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
maestro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 22:46
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to Ty masz taki sam patent jak ja Pfft

@luksad2200: obudowy filtra do dT krążą po forum w normalnych pieniądzach.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
gielab0019
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2011 22:53
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

[quote]maestro napisał/a:
to Ty masz taki sam patent jak ja Pfft

dobry patent moim zdaniem Smile

Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
Frostyyy
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2011 02:04
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 28.11.2010 14:44
Skąd: -

gielab0019 napisał/a:
dobry patent moim zdaniem Smile

Dzisiaj widziałem to samo w 406 znajomego :E

Moje auto: A4 B6 1.8T / R19 1.9D PH1 1.9D, benzyna, 16100km
 
nelus2403
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2011 08:21
Awatar

Klubowicz #0426

Postów: 476

Data rejestracji: 09.11.2008 12:17
Skąd: łódzkie
Sieradz

gielab0019 napisał/a:
maestro masz taki sam patent jak ja w dieslu z tą dodatkową pompką Smile

A na jakiej zasadzie działa taka dodatkowa pompka? ułatwia kręcenie i zapewnia lepszy obieg czy jak?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 251000km
 
Hifman
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2011 21:17
Awatar


Postów: 681

Data rejestracji: 19.07.2009 15:49
Skąd: dolnośląskie
Zgorzelec

Bez intercoolera moje auto tak muliło, że klękajcie narody, nie mówiąc już o tym, że na postoju taki IC znacznie chłodzi powietrze wychodzące z turbiny, co sobie kiedyś sprawdzałem z ciekawości. Pfft

Majster ma podpiętą jedną pompkę do paliwa (tą gruszkę), bo pompa oryginalna Lucas'a pewnie ciągnęła mu powietrze. W niczym ta pompka nie pomaga oprócz odpowietrzania silnika. Pfft
Widziałem zestawy naprawcze do tych pompek ręcznych, zatem czasem warto pomyśleć, czy nie lepiej zregenerować starą, już istniejącą pompkę Rotodiesla. Wink

Edytowane przez Hifman dnia 14-06-2011 21:21
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Grin
Remont skończony przy 232500km Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2011 22:58
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Hifman: ile razy można ją regenerować a potem stać w polu bo nagle sie rozcieknie...trzeciego razu nie bede tego rozkladal Smile


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
luksad2200
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 19:26
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

mam jedną ciekawą wiadomosc, silnik 1,9 d o symbolu f8t, który wystepował w wersji 65KM, mozna smiało uturbic, silnik ten nie wystepował w 19, lecz w megance i clio, ale do 19 pasuje,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
maestro
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 20:17
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

F8T to ja mam wybite na bloku Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
luksad2200
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 20:51
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

z tyło tak,


Treść dodana dnia 11-10-2012 22:28:

z tyło tak,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
Kujtek
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 22:55
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie ma czegoś jak f8t, wg. oznaczeń renault ten silnik miałby pomiędzy 2150 a 2199 cm3 pojemności

Edytowane przez Kujtek dnia 11-10-2012 22:55
GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
luksad2200
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 23:15
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

jak nie ma jak jest
dti pierwsze na nim bazują,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
Kujtek
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 23:19
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

na bloku masz literkę inną niż oznaczenie silnika
http://www.tuning...p;t=113800
tu taka sama sytuacja

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
luksad2200
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 23:23
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

na bloku 1,9 f8t, były montowane silniki o symbolu f8t-dti 98km i 65Km diesel i 90km dt w reno megane clio i laguna, takie jest oznaczenie na bloku, pierwsze deteiki miały symbol f8t, dopiero później weszły f9q

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: