23 Kwiecie 2019 21:32:27
Zdjęcia użytkowników
uniustomiss xXcarlossXx
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
uturbienie silnika 1,9d 
Kujtek
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2012 23:41
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nawet dialogys nic nie mówi o F8T

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-10-2012 23:41
Awatar
maestro
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2012 15:49
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kujtek wiemy o co chodzi ale ja tez mam taki symbol na bloku (nie na tabliczce)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Brando
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2012 21:20
Awatar


Postów: 410

Data rejestracji: 07.08.2008 20:25
Skąd: łódzkie
Pabianice

Dokładnie na bloku jest F8T Wink

Myśl szybciej niż jedziesz, jedź wolniej niż myślisz! Cool
Było R19 1.8PB+Lpg & Laguna 2.2dT & Mégane 1.9dTi x2
Moje auto: VW Touran I, Phase I, 2005r., BKD 16V (1968/140KM), minivan, diesel, 250000km

Moje auto: Renault Laguna III, Phase I, 2009r., M9R (1995/178KM), GrandTour, diesel, 200000km
 
Samurai
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 21:44
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

zastanawiam się czy nie przełożyć taki silnik do siebie 1,9TD. Wszystko pasuje plug & play?

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
gielab0019
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 21:45
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

pasuje jak masz zwykłego diesla ...


Treść dodana dnia 02 wrzesień 2014 20:50:

na deser to Ci dam Wink http://renault19....it_car.php

Edytowane przez gielab0019 dnia 02-09-2014 21:50
Moje auto: Renault Megane Coach 1.6 K7M 90KM 122000km sprzedana...

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
Kujtek
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 22:05
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Samurai mocowania i inne pierdoły to to samo
ale biorąc pod uwagę że masz Samuraja to będziesz musiał dospawać rurę wydechu od turbo, plus dolot będziesz też musiał samemu zrobić bo z 19 nie podpasuje

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
bej
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 02-09-2014 22:26
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

a co ma dolot do rzeczy zostanie ten co byl w aucie, wydech tez bez problemu podejdzie z tego co pamietam, jedynie srednica wydechu moze byc za mala

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
Samurai
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 09:34
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no właśnie chodzi o wydech też, kolega dobrze zwrócił uwagę na to. A jak z związką i komputerem?

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
Kujtek
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 09:41
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

nie ma czegoś takiego jak komputer Smile to prosty turbodiesel, żadne dTi, dCi
coś mi świta chyba chłodzenie turbo wodą to i węże chyba ciut inaczej, ale te problemy rozwiążesz dobierając

wymyśl gdzie wsadzić intercooler, dogadaj się z tłumikarzem, zrób wizytę w sklepie tjuningowym (po nowy dolot) no i jedziesz z koksem

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Samurai
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 09:49
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

u mnie jest komputer bo miałem pompe sterowaną elektrycznie kiedyś, teraz jest zwykła boscha. najgorzej to będzie znaleźć silnik w idealnym stanie chociaż z przebiegiem 100-200tyś km i który jeździ na pełnym syntetyku. Z jednej strony szkoda było by mi mojego bo jest w zaje**tej kondycji i nic się z nim nie dzieje. z Wydechem sam sobie poradzę najlepiej to kupić takie auto z silnikiem 1,9 TD tylko rozbite w tedy taniej się wszystko zrobi. Gdzie wsadze IC? to będzie wielki problem bo nie ma miejsca zbyt wiele chyba że przed maskę.

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
bej
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 10:00
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

a co ma przebieg do stanu? ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys Grin Grin Grin Grin Grin PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
Kujtek
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 10:00
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Zawsze swój możesz sobie umieścić na palecie i postawić w kącie w garażu, "na lepsze czasy"
Intercooler to najlepiej idź na szrot i dobierz sobie taki który się zmieści
I pamiętaj, w takim aucie jak ktoś brał diesla to do dużych przebiegów...

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Samurai
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 10:09
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

właśnie wiem i obawiam się że będzie problem z tym myślałem nad swapem jednostki VAG 1Z lub coś 1,6TD

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
maestro
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 12:38
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

bej napisał(a):

a co ma przebieg do stanu? ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys Grin Grin Grin Grin Grin PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym


ten turbodiesel nigdy nie miał mineralnego w specyfikacji. po za tym co do stanu i tak dalej pozostawie bez komentarza Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Samurai
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 13:15
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

maestro napisał(a):

bej napisał(a):

a co ma przebieg do stanu? ciekawe kto w ponad 20lat zrobi autem tylko 100-200tys Grin Grin Grin Grin Grin PS jak produkowali te silniki to jeszcze nie bylo olejow syntetycznych i producent zalecal jazde na mineralnym


ten turbodiesel nigdy nie miał mineralnego w specyfikacji. po za tym co do stanu i tak dalej pozostawie bez komentarza Wink


tak dla ścisłości już w latach 90 były oleje syntetyczne jak nie wcześniej, wiem że ciężko trafić... u mnie jest rocznik 2004 i przebieg prawie 101tyś km śmiga od nowości na pół syntetyku, jak się zagrzeje i odkręce korek nawet dymek żadny nie leci więc silnik jak najbardziej jest ok. niestety obawiam się że kupie silnik do pełnego remontu i utopie się w kosztach jak to czasami bywa niestety Sad

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
maestro
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 13:25
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

to nie kombinuj i jeździj jak jeździsz Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Samurai
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 13:29
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no własnie chyba tak zrobię Maestro, najwyżej kiedyś kupie wolniejszy reduktor i wyjdzie na to samo Grin

Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
maestro
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 13:32
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

autorowi tematu sprzedałem turbodiesla ze swojego auta bo kładłem tam 1.8 16V w jego miejsce, nie miał zastrzeżeń i kto wie czy to do dzisiaj nie jeździ. kwestia znalezienia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
Samurai
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 13:34
Awatar


Postów: 35

Data rejestracji: 27.05.2014 17:56
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą...


Treść dodana dnia 03 wrzesień 2014 15:53:

dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą...

Edytowane przez Samurai dnia 03-09-2014 16:53
Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
 
Robsajson
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 03-09-2014 18:08
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Samurai napisał(a):

dokładnie, z tego co ja wiem te silniki są dosyć wytrzymałe, wiadomo że mają jakieś tam małe wady np pękające głowice podczas przegrzania lub uszkadzające się uszczelki pod głowicą...

Praktycznie każda głowica może pęknąć po przegrzaniu więc nie zaliczałbym tego do wad.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: