Menu główne
Forum
Klubowicze
wojt02ek |
Dodany dnia 13-06-2011 18:06 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
Witam ponownie.... Od pewnego czasu mam problem z obrotami silnika na biegu jałowym... Otóż gdy obroty są ustawione na 800-900 to silnik nie równo pracuje, tak jak by kichał czy prychał, dokładnie słychać to przy końcowym wydechu, a silnik dostaje wibracji, przez chwile po dopaleniu gdy chodzi na ssaniu to jest ok a potem znowu to samo... jakiś czas temu miałem awarie potencjometru przepustnicy, ale dostałem drugi, który odpowiednio ustawiłem, również wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec zapłonowy, próbowałem to też regulować aparatem zapłonowym i dalej bez poprawy...... nie wiem co tu jeszcze zrobić... z tego co wiem to w tym silniku nie ma silniczka krokowego, może to wina któregoś wtrysku albo aparat zapłonowy jest do dup.... chciałem dodać ze cały układ dolotowy jest szczelny i bez żadnych modyfikacji.... proszę o jakieś sugestie gdzie tu zajrzeć, bo mi pomysły sie skończyły......... Dzięki z góry za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-06-2011 18:06 |
morfi609 |
Dodany dnia 13-06-2011 18:09 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@wojt02ek: silniczek krokowy jest w 16V wyczysc go i moze sie poprawi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
wojt02ek |
Dodany dnia 13-06-2011 18:40 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
a gdzie on się znajduje i jak to coś się czyści? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 13-06-2011 18:42 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@wojt02ek: pod kopułka Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
wojt02ek |
Dodany dnia 13-06-2011 18:48 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
ok dzięki a tak przy okazji może orientujesz się jak wygląda sprawa z pąpka elektryczną do chłodzenia silnika? bo miałem spaloną, wymieniłem na dobrą i po podłączeniu non stop chodzi nie zależnie czy jest włączony czy wyłączony zapłon, mianowicie kiedy ona powinna sie załanczać i ile chodzić i jaka tego mże być przyczyna? Treść dodana dnia 13-06-2011 18:55: Silniczek krokowy w 16v to jest to dziwne ustrojstwo przymocowane do obudowy termostatu i dochodzą do tego 2 gumowe węże? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
CyccX |
Dodany dnia 13-06-2011 19:11 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
tak
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
wojt02ek |
Dodany dnia 13-06-2011 19:14 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
ok a na temat jej elektrycznej pompki możecie coś więcej mi powiedzieć? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 13-06-2011 19:28 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@wojt02ek: tak to jest własnie silniczek krokowy odnosnie tej pompki to pewnie Carter masz zepsuty po lewej stronie auta za lampa taka czarna kostka pompka po zgaszeniu silnika powina pracowac 10 min i sie samo czynie wyłaczac własnie ten carter rozłacza działanie pampki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
maestro |
Dodany dnia 13-06-2011 20:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oświeć mnie jak próbowaleś:
próbowałem to też regulować aparatem zapłonowym i dalej bez poprawy po za tym mam identycznie, wiele rzeczy już wyeliminowalem, pozostala listwa i sonda zasadniczo. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 00:29 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
jak wiesz aparat zpłonowy masz przymocowany dwiema śrubami jak je po puścisz to możesz go delikatnie przesunąć w tył lub przód, ja jak go przekręciłem maksymalnie do przodu to jest widoczna poprawa, ale problemu całkowicie nie wyeliminowałem...... z tego co mi wiadomo to tym aparatem możesz minimalnie przyspieszać lub opóźniać zapłon. Treść dodana dnia 14-06-2011 00:40: A sterownik do tej pompki wody to można gdzieś dostać, czy tylko szrot wchodzi w grę? może macie jakiś namiary? ten sterownik to fachowo nazywa się carter, tak? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 14-06-2011 07:21 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@wojt02ek: jak dobrze pamietam mam taki carter od tej pompki jesli jestes zainteresowany pisz na PW
Edytowane przez morfi609 dnia 14-06-2011 07:21 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 22:33 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
Witam ponownie, chciałbym się wam pochwalić jaką dzisiaj głupotę strzeliłem..... Postanowiłem przeczyścic ten nie szczęsny silniczek krokowy, w tym miejscu chciałem nadmienić że nigdy tego nie robłem i nie wiedziałem jak mam to zrobić.... Po wyciągnięciu tego badziewia postanowiłem to rozebrać i niestety po fakcie doszło do mnie ze czyści się tylko miejsce gdzie płynie powietrze.. po złożeniu i podłączeniu otwiera sie to na maxa i obroty w prawdzie są równe ale utrzymują się na wysokości 3000........ więc teraz to chyba pozostaje kupno innego.. KU PRZESTRODZE, JAK KTOŚ NIE WIE TO NIECH TEGO ZA CHOLERE NIE ROZBIERA! Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 14-06-2011 22:39 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@wojt02ek: to pokazałes klase hehe jak cos mam silniczek cały i sprawny Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 22:44 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
a szkoda gadać ale za głupotę trzeba płacić Treść dodana dnia 14-06-2011 22:46: Aj z tymi samochodami, jak samo coś sie nie popsuje to sam człowiek coś spier...... Chyba trzeba przesiąść sie na rower i zdrowiej będzie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-06-2011 22:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@wojt02ek: jakies bzdury opowiadasz. po pierwsze to w 16v nie ma aparatu zaplonowego, po drugie kopułka nie ma regulacji.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 22:59 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
jak nie ma to co to jest co po prawej stronie wchodzi w wałek wydechowy? Treść dodana dnia 14-06-2011 23:13: Co do tego że kopułka nie ma regulacji to sie zgodze, ale cały aparat ma..... no chyba że to nie aparat, to na czym jest zamocowany palec zapłonowy i kopułka Panie kolego? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-06-2011 23:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
w wałek wydechowy?! wiesz o czym mówisz w ogole? wiesz jak sie podstawowe czesci nazywają pod maską?
To rozumiem że Ty sobie obudową krecisz tak? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 23:22 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
masz wałek rozrządu wydechowy i ssący, tak? czy jak to według Ciebie sie nazywa? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-06-2011 23:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a do dolotowego masz dostep? na razie skupiamy sie na regulacji - bo póki co to rozumiem że obudową sobie ruszasz a to nic nie zmienia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
wojt02ek |
Dodany dnia 14-06-2011 23:25 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.09.2010 23:07 Skąd: - |
a ta obudowa to według Ciebie od czego jest? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 20000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |