Menu główne
Forum
Klubowicze
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 21-06-2011 11:42 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
W passacie jak rozbierałem taką turbine, to było sterowane podciśnieniem. Szło ramię od gruszki i poruszało pierścieniem z łopatkami. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-06-2011 11:42 |
maestro |
Dodany dnia 21-06-2011 12:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kazda 19stka byla wyposazona w intercooler (dT)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 21-06-2011 13:13 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Bylem u ojca w pracy w ramach mojej pracy (fajnie to brzmi ) i moje zapędy skwitował krótkim: " Nie grzeb przy pompie to będziesz zimą odpalał" co się stanie jeśli jedynie pokręce przy turbo, żeby pompy nie ruszać? A i zarzucił mi taki temat, że będzie olej ponoć palił Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 21-06-2011 13:16 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
xxlgogoxxl napisał/a: W passacie jak rozbierałem taką turbine, to było sterowane podciśnieniem. Szło ramię od gruszki i poruszało pierścieniem z łopatkami. Jak widać na załączonym obrazku. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 21-06-2011 13:46 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
No czyli jest możliwość wpięcia takiej sprężarki jak się trochę pokombinuje. Co do odpalania zimą, to u Hifmana nie widziałem żadnego problemujak nie ma nieszczelności w układzie paliwowym, nie ma problemu ze świecami no to nie powinno być żadnych problemów. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Hifman |
Dodany dnia 21-06-2011 14:24 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
@marcin90pl: Ryzyko zawsze jest, że coś się spierniczy. Co do odpalania zimą to bzdura. przy -20st. C odpalałem klekota na "cyka".
Zmienna geometria, hmm ok. Tylko skąd ja wezmę pod to całego kompa który będzie mi sterował podciśnieniem. Mega dużo grzebania i nie jest pewne jaki będzie efekt. Bo wszystko pięknie, sterowane podciśnieniem, tylko skąd ja w turboklekocie wezmę podciśnienie, tylko z vacumpompy. Co za tym idzie trzeba to podciśnienie jakoś sensownie przesterować i tutaj pojawiają się problemy. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 21-06-2011 14:40 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
A jak z apetytem na olej? moja turbina teraz delikatnie rzyga olejem, bo jak przejedzie się szmatą w przewodzie do filtra powietrza (chyba, nie pamiętam czy to był ten, w każdym bądź razie taki szeroki owal) to szmata się brudzi na czarno i ojciec mówi, że to olej. Będzie bardziej rzygać czy po prostu wchłaniać olej do silnika? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 21-06-2011 14:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Panie.
To jest z VW. Czysta mechanika Rozbierasz gruszkę, przekladasz sprężynę i masz sterowane ciśnieniem a nie pod-ciśnieniem Z resztą w Vagu to chyba pod vacupompe jest podłączone więc... Dodajsze sobie dla świetego spokoju MBC i ogien z pupy. Treść dodana dnia 21-06-2011 14:42: http://forum.tdi-...php?t=9161 Gogle w 5 minut mi znalazło. Treść dodana dnia 21-06-2011 14:47: http://forum.vwgo...hp?t=78603 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Hifman |
Dodany dnia 21-06-2011 15:31 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
@marcin90pl: To duże owalne to dolot z filtra powietrza. Jakbyś się przypatrzył to do tej rury doprowadzony jest wąż od odmy, stąd olej w tej rurze.
Każda turbawa musi sobie rzygnąć, taka tego natura. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 22-06-2011 10:41 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Wykaże się lenistwem, ale czy znacie jakiś sklep ze wskaźnikami ciśnienia w turbo z całym potrzebnym osprzętem? Na necie można znaleźć od 60zł do 1000zł i nie wiem co wybrać Nie wspominając o tym, że chciałbym kolor zielony podświetlenia, ale to już moje widzimisie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-06-2011 10:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kupujesz wskaźnik, wezyk i trojnik. i to wszystko co potrzebujesz z calego potrzebnego osprzetu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 22-06-2011 14:15 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Na necie jest wszytko co potrzeba. Każdy wskaźnik doładowania, będący zwykłym manometrem potrzebuje tylko wężyka i kabla do podświetlenia.
Jakikolwiek wskaźnik będzie grał. Ja mam Auto Gauge, zwykły manometr z niebieskim podświetleniem. Działa jak trzeba. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 22-09-2012 17:49 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Przepraszam za odgrzewanie kotleta, ale czy samo bawienie się cięgnem od turbiny coś da? I jakby ktoś dysponował zdjęciem, gdzie wogóle szukać turbiny i tego cięgna to byłoby fajnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-09-2012 20:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Turbina jest z tyłu silnika, przykrecona do kolektora, ciegno zobaczysz na pierwszym planie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 23-09-2012 12:04 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
A jak tym kręcić, jeśli dobrze myślę, że to to? No i w który wężyk wpiąć się manometrem?
[img]http://zapodaj.net/images/fe0582da45983.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez marcin90pl dnia 23-09-2012 12:04 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-09-2012 12:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wepnij się gdziekolwiek pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 23-09-2012 12:26 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Czyli np tu? [img]http://zapodaj.net/images/e79f7c1343128.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-09-2012 21:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Kujtek napisał/a: wepnij się gdziekolwiek pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym Nie zapominaj że w dieslu nie ma przepustnicy @marcin90pl może być. trójnik dajesz i heja Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 23-09-2012 21:47 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Dzięki maestro za odpowiedź. Co do kręcenia cięgnem, to część gwintowana musi zostać przytrzymana kombinerkami, a drugimi kombinerkami trzeba kręcić element zakładany na klin? Wkręcać go, żeby ilość gwintu była mniejsza? Na zdjęciu zamieszczam element 1 i element 2, o których mówie [img]http://zapodaj.net/images/27518be44f1ea.jpg[/img] is not a valid Image. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-09-2012 22:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ale nie bardzo rozumiem co chcesz zyskac? Sprawdz najpierw ile Ci bije turbina, bo sie okaze że marnie dmucha i tyle.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |