Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 15-07-2011 22:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5: F3R nie widział gazu poki nie wylądował u mnie, ale przed tym remont profilaktyczny był, zasadniczo przyjemność z jazdy jest na PB, gazu tak jak teraz uzywam sporadycznie, bo dojezdzam nim w sumie tylko do pracy i na miasto. Wielu już padaka z 1,2 na błotniku zostawiła, a to tylko 115koni...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 15-07-2011 22:32 |
Toma |
Dodany dnia 29-07-2011 17:37 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.07.2011 10:28 Skąd: - |
Hmm a wie ktos może jak polepszyć osiągi w renacie dokładnie mam silnik 1721 ccm 73 km.... bo tego auta juz napewno nie sprzedam a popróbować zawsze można..
Toma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 301500km
|
|
|
lukat1988 |
Dodany dnia 29-07-2011 18:42 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
@Toma: Poczytaj a doczytasz się, żeby wymienić silnik
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-07-2011 20:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Toma: z gówna bata nie ukrecisz. Tylko zmiana silnika.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toma |
Dodany dnia 29-07-2011 22:13 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.07.2011 10:28 Skąd: - |
A wie ktoś może jaka jest przyczyna ze "puszcza" niebieską chmure w sytuacji gdy jadę np 120 km/h i puszczę gaz i po chwili znów go wcisnę (ale nie za każdym razem)
Toma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 301500km
|
|
|
danielb1986 |
Dodany dnia 29-07-2011 22:46 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Toma: uszczelniacze zaworowe lub pierscienie
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
monterek5 |
Dodany dnia 29-07-2011 23:00 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jak chesz koneicznie dlubac swoj silnik to zacznij od dolotu i wydechu z prostych zeczy wywal filtr wloz storzek wytnij kata i wszytkie zbedne puszki zrob przelotowy wydech i poczujesz juz jakas roznice potem mozesz pomyslec o jakims lepszym kolektorze wydechowym a dopiero pozniej sie brac za dlubanie w samym silniku typu walek np i program Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-07-2011 06:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5: prosze Cie w F3Nie.....
@danielb1986: jak pod obciązeniem nie dymi to uszczelniacze na zaworach. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
s_konrad |
Dodany dnia 30-07-2011 07:10 |
Postów: 647 Data rejestracji: 28.04.2007 22:54 Skąd: lubelskie Chełm |
Tak sobie czytam i myślę, dużo już pomysłów było na forum ale niestety większość tak szybko upadła jak powstała. Z mojego może niezbyt bogatego zasobu wiedzy wiem, że moc silnika nie bierze się z samego powietrza (filtry stożkowe czy nawet mokre) lub z zwiększonej ilości paliwa (nowa mapa wtrysku czy BLOS). To wszystko jest tylko ułamkiem w całej masie zależności a nr 1 przy każdym tuningu jest osiąnięcie prawidłowej stechiometrii mieszanki a przez to też wzrost momentu obrotowego.
Wycinanie kata, strumienice, wydechy ULTER'a i różne inne dodatki muszą być dobrze obliczone i zsynchronizowane ze zdolnością przepływu gazów tak na wylocie jak i na dolocie do jednostki napędowej. Być może moja wypowiedź wyda się komuś mało poprawna, jednak ma ona bardzo duże znaczenie dla obliczenia kosztów poprawienia parametrów pracy silnika zwłaszcza wtedy, kiedy rozprężenie wydechu nie daje efektów poprawy a wręcz może pogorszyć parametry pracy silnika a przez to też i osiągi. Pozdrawiam i szerokości Były R19 RN sedan C3J, R19 RT Htb 5D F2N, R19 RN HTB 3D C3J, Renault Safrane 2.2 RN 5D Renault Laguna 2.0 F3R, Renault Megane 1,4e RT,
Jest Renault Laguna 2,0 F4R Millenium Moje auto: Renault Laguna, benzyna+LPG, 335000km
|
edzio |
Dodany dnia 30-07-2011 07:50 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@monterek5: Jak kolega chce dłubać przy F#Nie to proponuję przerobić go na wielopunkt W miarę niskie koszty a efekt współmierny bo dodaje przynajmiej 15KM
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Toma |
Dodany dnia 30-07-2011 09:28 |
Postów: 4 Data rejestracji: 02.07.2011 10:28 Skąd: - |
już nie chodzi mi tyle o zwiększenie tej mocy chociaż miałem ochotę się z tym pobawić ale to chwilowe kopcenie... szczerze powiem że mam ją 4 lata i przez ten czas zmieniłem tylko rozrząd xP
Toma
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 301500km
|
|
|
jasko90 |
Dodany dnia 30-07-2011 11:02 |
Postów: 902 Data rejestracji: 02.06.2010 12:44 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
@Toma: wiec jeśli nie chcesz jednak zwiększać mocy to po co o tym gadać? Chcesz jeździć szybciej - swapuj. A jesli nie to zadbaj o ten silnik który masz. Zmień świece, przewody, filtry i śmigaj dalej. Z F3N-em nic nie zdziałasz, nic mu nie poprawisz tylko bezsensownie wydasz kase Moje auto: Renault Laguna I, Phase II, 1998r., benzyna, (1783/120KM), liftbac, benzyna, 212000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-07-2011 13:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Toma: jak przez 4 lata nie zajrzałeś do oleju czy płynu chłodniczego, klockow hamulcowych to lepiej odstaw już auto na parking i nie ruszaj sie nim nigdzie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 30-07-2011 13:45 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
chwilowy zapal jak to mowia ale jak czeba pare zl wyciagnac z portwela od razu mija lepiej ta kase wzucic w stan samochodu zeby nim w miare bezpiecznie sie poruszac w twoim przypadku
Edytowane przez monterek5 dnia 30-07-2011 13:53 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |