Menu główne
Forum
Klubowicze
Kriss |
Dodany dnia 21-08-2011 08:25 |
Postów: 278 Data rejestracji: 06.11.2008 16:40 Skąd: lubelskie Chełm |
Koledze może chodzi o rozebranie całego rozrządu co jest nieuniknione przy demontażu pompy.
Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-08-2011 08:25 |
luksad2200 |
Dodany dnia 21-08-2011 10:46 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
czy nie uniknione, przecierz wystarczy poluzować rolke napinającą i odkrecic srube od pompy (tą na kole0, i wyciagnąc pompe bez ruszania rozrządu,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-08-2011 11:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kriss: i tak po co jakieś błotniki wewnętrzne ściągać?
rolka (klucz 16?) i powinno zejść. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mati_lysy |
Dodany dnia 22-08-2011 23:16 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.07.2009 18:57 Skąd: wielkopolskie Poznań |
No to teraz mogą mi koledzy wytłumaczyć co, gdzie i jak, bo jestem zielony i nic z tego co napisaliście nie rozumiem.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 24-08-2011 13:46 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
popuszczasz rolke napinającą i odkręcasz pompe sama bez uchwytu mocującego bez ruszania rozrządu i bez koła pompy
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
mati_lysy |
Dodany dnia 24-08-2011 15:35 |
Postów: 39 Data rejestracji: 23.07.2009 18:57 Skąd: wielkopolskie Poznań |
A ktora sruba jest od tej rolki napinajacej? Mozecie mi jakies zdjecie podeslac? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-08-2011 18:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@mati_lysy: a wiesz jaki to jest klucz 16? mam wrażenie że lepiej bedzie jeśli nie bedziesz tego robił, bo my potem za Ciebie przez internet tego nie złożymy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adzik840 |
Dodany dnia 24-08-2011 18:33 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
maestro podpowiedz koledze ,poluje na silnik 1.9,wiec może,ale uszkodzony ,i kup pózniej taka renowke nie wiadomo co autor miał na mysli
Edytowane przez adzik840 dnia 24-08-2011 18:34 renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
morlowsk |
Dodany dnia 27-08-2011 11:42 |
Postów: 62 Data rejestracji: 10.02.2006 12:03 Skąd: mazowieckie Garwolin |
Jak cieknie w tym miejscu to nie jest wielki problem.
Często to jest opisywane na forach vw. Gdzieś nawet fotorelacja jest. Generalnie sprawa wygląda tak że w serwisie boscha trzeba kupić ten oring. Pózniej odkręcić przewody do wtrysków i wspornik pompy. Poluzować tą część pompu ale nie za daleko, bo później dużo roboty złożyć. Tylko tak aby było widać oring. Wydłubać lub przeciąć stary i przez tą głowiczkę naciągnąć nowy, ostrożnie da się. Poskładać wszystko do kupy i cieszyć się autem. I broń cię Boże wyciągać pompę bo jeszcze nie widziałem auta gdzie byle warsztat by ja poprawnie później ustawił. Edytowane przez morlowsk dnia 27-08-2011 11:44 Marcin
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
|
|
|
123zbycho |
Dodany dnia 01-01-2016 19:19 |
Postów: 22 Data rejestracji: 01.05.2012 08:32 Skąd: małopolskie Tuchów |
Szczęśliwego Nowego Roku Mnie powstał taki sam problem wycieku na łączeniu korpusu z głowicą pompy tyle ,że jest to Lucas.Proszę o radę jak rozebrać do tego uszczelniacza.Czy analogicznie jak przy Bosch.Czy czy da się odsunąć głowice pompy na tyle ,że będzie dostępny uszczelniacz, a nowy da się przeciągnąć od strony wyjść na wtryskiwacze .
123zbycho dodał/a następującą grafikę:
Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |