23 Kwiecie 2019 21:20:37
Zdjęcia użytkowników
wlodekostr Przemek_r19
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 16-04-2019 16:04
Robsajson, u mnie to już jest igielka Grin 10k wpakowane i całe auto mechanicznie wymienione Grin

Robsajson [off] 15-04-2019 23:22
gielab0019, Ja się chwilowo wyleczyłem z Volvo a mogłem niedawno kupić 850 2.0T T5 230 KM.W sumie się cieszę,że tego nie zrobiłem.Z Laguny jestem bardzo zadowolony, pomimo kilku mankamentów.

gielab0019 [off] 07-04-2019 21:50
Robsajson, https://www.otomo.
..BOGnl.html
mi się coś takiego marzy Smile

Robsajson [off] 07-04-2019 19:31
gielab0019, Ja się ostatnio przesiadłem z V40 do Laguny II Ph2 Smile

satanix [off] 07-04-2019 19:11
U mnie e7j,f3n,f3p zimne trzeba było kręcić,ciepłe dosłownie sekunda i z zasady nie tykam puki pali,jeżdzi Wink,jak padnie,a nie wiem co Zły(f3p multi),to wymieniłem silnik Wink.Te typy tak mają,części nowe-stare zawsze zimne muszę kręcić,ale zaw

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
jakaś wskazówka.. ...oczywiście przestała paliś od kopa na zimnym... po nocy jak sie wkurze to ją po prostu zezłomuje... ile mozna a tu mi nie styka a tam mi nie działa... im ma lepiej tym jest gorzej...

mirek29a [off] 06-04-2019 07:50
ja mam jeszcze 19 stkę.... i dostała znowu świra aku nowy świece nowe kable sprawne nowy map sensor czujnikk wału wyczuszczona kopułka z nagarów. od kidy wyczysciłem mase nie pali od kopa tylko trzeba pokrecić na zimnym... a było tak fajnie.jake

gielab0019 [off] 04-04-2019 00:00
Radson, duzo nowych os mam na swoim fp

Radson [off] 03-04-2019 19:06
gielab0019, z tymi lagunami 1 też zaczyna robić się mało może nie tak jak R19 ale widać tendencję spadkową

gielab0019 [off] 03-04-2019 00:18
Robsajson, teraz lagun 1 jest na peczki Grin tak jak kiedyś 19 Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
Cieknąca pompa wtryskowa 
Kriss
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 08:25
Awatar


Postów: 278

Data rejestracji: 06.11.2008 16:40
Skąd: lubelskie
Chełm

Koledze może chodzi o rozebranie całego rozrządu co jest nieuniknione przy demontażu pompy.

Była śnieżna R19 C1J na gaźniku 157tys km było czerwone F8Q DIESEL w full opcji a jest teraz 1.7 Ph2 Rotfl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 140000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 21-08-2011 08:25
Awatar
luksad2200
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 10:46
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

czy nie uniknione, przecierz wystarczy poluzować rolke napinającą i odkrecic srube od pompy (tą na kole0, i wyciagnąc pompe bez ruszania rozrządu,

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
maestro
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 11:55
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kriss: i tak po co jakieś błotniki wewnętrzne ściągać?
rolka (klucz 16?) i powinno zejść.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
mati_lysy
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 22-08-2011 23:16
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 23.07.2009 18:57
Skąd: wielkopolskie
Poznań

No to teraz mogą mi koledzy wytłumaczyć co, gdzie i jak, bo jestem zielony i nic z tego co napisaliście nie rozumiem....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
 
luksad2200
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 13:46
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

popuszczasz rolke napinającą i odkręcasz pompe sama bez uchwytu mocującego bez ruszania rozrządu i bez koła pompy

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
mati_lysy
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 15:35
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 23.07.2009 18:57
Skąd: wielkopolskie
Poznań

A ktora sruba jest od tej rolki napinajacej? Mozecie mi jakies zdjecie podeslac?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 260000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 18:25
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42194

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@mati_lysy: a wiesz jaki to jest klucz 16? mam wrażenie że lepiej bedzie jeśli nie bedziesz tego robił, bo my potem za Ciebie przez internet tego nie złożymyWink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 225000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 258000km
 
adzik840
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 24-08-2011 18:33
Awatar


Postów: 499

Data rejestracji: 05.01.2008 17:05
Skąd: -

maestro podpowiedz koledze ,poluje na silnik 1.9,wiec może,ale uszkodzony Rotfl,i kup pózniej taka renowke nie wiadomo co autor miał na mysli

Edytowane przez adzik840 dnia 24-08-2011 18:34
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
 
morlowsk
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 27-08-2011 11:42
Awatar


Postów: 62

Data rejestracji: 10.02.2006 12:03
Skąd: mazowieckie
Garwolin

Jak cieknie w tym miejscu to nie jest wielki problem.
Często to jest opisywane na forach vw. Gdzieś nawet fotorelacja jest.
Generalnie sprawa wygląda tak że w serwisie boscha trzeba kupić ten oring. Pózniej odkręcić przewody do wtrysków i wspornik pompy. Poluzować tą część pompu ale nie za daleko, bo później dużo roboty złożyć. Tylko tak aby było widać oring. Wydłubać lub przeciąć stary i przez tą głowiczkę naciągnąć nowy, ostrożnie da się. Poskładać wszystko do kupy i cieszyć się autem.
I broń cię Boże wyciągać pompę bo jeszcze nie widziałem auta gdzie byle warsztat by ja poprawnie później ustawił.

Edytowane przez morlowsk dnia 27-08-2011 11:44
Marcin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 295000km
 
123zbycho
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2016 19:19
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 01.05.2012 08:32
Skąd: małopolskie
Tuchów

Szczęśliwego Nowego Roku
Mnie powstał taki sam problem wycieku na łączeniu korpusu z głowicą pompy tyle ,że jest to Lucas.Proszę o radę jak rozebrać do tego uszczelniacza.Czy analogicznie jak przy Bosch.Czy czy da się odsunąć głowice pompy na tyle ,że będzie dostępny uszczelniacz, a nowy da się przeciągnąć od strony wyjść na wtryskiwacze .
123zbycho dodał/a następującą grafikę:
pompa_lucas.jpg

Auto Renault 19 hatchback - 1.9 D (B/C53J - 706) 64KM 1992.04-1995.12.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 250000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: