Menu główne
Forum
Klubowicze
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 20:20 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
Koledzy, doradzcie bo ja juz cały dzień kombinuję i nic na razie mi nie wychodzi.
Mam Renie 19 z silnikiem 1,4 E na gaźniku. Wszystko chulało jak trzeba a dziś podczas jazdy zaczął nagle się dusic i spadał z obrotów, tak jak by brakowało paliwka. dojechałem do domu, dolałem i jak pojechałem w trasę to znów to samo z tym że co raz gorzej palił i ledwo sie doczołgałem znów do domu. wyczyściłem gaźnik , wymieniłem filtr paliwa, troszke faluja obroty jak jest zimny, jak sięnagrzeje jest ok. ale jak depnę na pedał gazu to jest moment jak by brakowało paliwa ale po chwili obrotomierz trzyma 3 - 4 tys. i jest ok. Jak wyjade na drogę to znów to samo rozpędza sie przez chwilę ok a nastepnie momentalnie spadaja obroty i zamulony a nastepnie zgasnie. Odpalenie po chwili ok. i powoli przy obr. 1,5 - 2,2 doczołgam sie do domu. Co może byc przyczyną? Pomóżcie bo potrzebuję samochodu na cito z góry dziekuję A sorry , nie napisałem że skrzynia biegów to automat. Edytowane przez Krzychup dnia 08-08-2011 17:09 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-08-2011 20:20 |
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 20:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
automat na gaźniku? pokaz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 20:40 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
tak, sprowadzony z francji, przejechane 228000 km Treść dodana dnia 06-08-2011 20:40: zdjęcia zrobie jutro to wklikam.... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 20:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
niedotarłem do żadnych informacji o tym aby w silniku gaźnikowym była opcja automatu w 19stce (a troche wiem na temat tego modelu)
jak rozwiklamy jaki masz konkretnie motor to bedziemy myśleć. bo na moje to jeśli 1,4 to tylko na jednopunktowym wtrysku energy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 20:50 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
zgadza sie i gaźniku Webera.... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 20:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no nie zgadza sie bo albo masz gaźnik webera albo wtrysk paliwa.
bedziemy badac jak cykniesz fotke, miło jak bedzie ukazywać mniej wiecej takie spektrum: chyba że masz dowód przy sobie to podaj siódmy znak numeru VIN i sie okaże Edytowane przez maestro dnia 06-08-2011 20:52 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 20:58 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
Podaję Ci Vin do 7 znaku: VF1B537...... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po za tym, wiesz że masz 1,4 a wbijasz w dział 1,7
Posypuje głowe popiołem. Faktycznie program diagnostyczny wykazał że to E6J ze skrzynią MB1 (automat 3biegowy). To jesteśmy w kropce bo jesteś pierwszą osobą z takim wynalazkiem jak tu 6 lat jestem na forum. I na żywo też nie widziałem. Porób fotki a na dzien dobry zapytam o stan oleju w skrzyni, jakieś wężyki przy gaźniku i inne duperele. Edytowane przez maestro dnia 06-08-2011 21:03 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:06 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
To prawda, i zato przepraszam ale mam renie od raptem 2 tygodni i tak powiem szczeże wpadłem na forum by poszukac pomocy.... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bedziemy myśleć co tu poradzić, bo może to problem ze skrzynią.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:11 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
Wiesz ... nie wiem czy to skrzynia bo przeżuca płynnie, olej tez ok. ja wiem ok. 2 mm powyżej max. wszystko lata cicho bez zgrzytów.... nie wiem... co może byc za przyczyna.... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pamietaj, że skrzynia automatyczna nie lubi ani za duzo ani za mało oleju O jego jakości też nie musze mówić.
Z opisu wynika że albo traci moc przez zanik paliwa albo nie wiem, lewe powietrze? Tylko czemu raz dobrze a raz źle? Jak rano odpala, po nocy? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:21 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
normalnie, dam deczko ssania i pali.... sprawdze jeszcze teraz czy czasem nie kable bija .... pompę paliwa dziś wyciagałem i chyba ok. dorobiłem tylko uszczelke bo ciekło olejem... raczej bym mówił o zaniku paliwa, ale to według mnie by oznaczało że pompa nie podaje wystarczającej dawki paliwa do gaznika.... czy to jest możliwe.. a co do skrzyni to pomiar był na zimnej skrzyni a to jak słyszałem powinno by deczko więcej... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Widzisz. Gaźnik to taka dziwna konstrukcja bo nie ma żadnej elektroniki sterującej silnikiem. Dlatego jest trudno coś wymyślić miarodajnego. Jakby był wtrysk paliwa to od razu można pare rzeczy dać do sprawdzenia a tutaj bieda. Ciekawe czy jakieś dodatkowe czujniki są bo skrzynia jakoś musi wiedzieć o paru rzeczach z silnika
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:32 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
Wiesz ... jakies czujniki są... ale teraz mi przyszło do głowy... facet co go kupiłem to nakazywał by szybko zmienic olej w silniku, stan oleju jest ok. ale jego kolor to prawie czarny.... może jakiś czujnik czówa nad tym by niedoszło do np. uszkodzenia panewek lub innych elementów silnika? co o tym myślisz? I jeszcze jedno... gośc mówił że jeźdxił na zółtym elfie ... jaki zalac ? Podpowiedz..... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
żółty elf ważne jest to czy mineralny czy półsyntetyczny (10W40 czy np 15W50).
Olej ma być czarny, wtedy wiadomo że łapie syf. Tak czy owak zmień olej w silniku No chyba że ma już 20tys przelatane Olej co 10tys zmieniać łącznie z filtrem oleju (ja też zawsze zmieniam filtr powietrza) Edytowane przez maestro dnia 06-08-2011 21:41 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:42 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
ok. zmienie w poniedziałek... a kable nie biją... ciemno w komorze silnika.. teraz pali na dyk, pracuje równo obr. 800- 850 trzyma ... nie wiem sam chyba ide sie przespac z tym problemen... jeszcze jutro przeczyszczę kopółke... może to cos pomoże.... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-08-2011 21:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@stach2005: masz dobre podejscie, to przeczyścić, to wyjąc, wymyć, takie tam.
mało jest zależnosci przy gaźniku to może i by coś wymyślił Masz cewke normalnie na grodzi z takim podciśnieniowym czymś (grucha, wchodzi wężyk)? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:53 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Pompa paliwa jak najbardziej-łącznie z napędem.Poziom paliwa czyli pływak i zawór iglicowy. Ten gaźnik nie ma przypadkiem jakiegoś podciśnienia do regulacji wyprzedzenia zapłonu? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
stach2005 |
Dodany dnia 06-08-2011 21:55 |
Postów: 19 Data rejestracji: 17.07.2011 20:40 Skąd: podkarpackie Krosno |
jeśli masz na myśli takie urządzenie które widac na twoim zdjęciu po prawej stronie obok filtra powietrza to tak mam identyczne.. i jak ściągne wężyk z tej gruszki to moment gaśnie.. Treść dodana dnia 06-08-2011 22:06: grzes70 nie wiem.... jest przy gażniku jakies takie czarne pudełko z któredo wychodzi jeden wężyk o on wchodzi w gaznik 2 połłaczenie jest odwrotne.. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 228000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |