11 Maja 2024 16:35:40
Zdjęcia użytkowników
wasq mario117
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
TPS 
Bandit
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:12
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Witam. Problem wygląda tak do TPS dochodzi 6,20v zamiast 5,12v i przez to na wyjściu nie można zejść poniżej 1,20v a powinno być 0,20v. Ma ktoś jakiś pomysł na to?

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-08-2011 17:12
Awatar
michor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:19
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Na zapłonie czy na odpalonym silniku?

napięcie daje ecu - może stabilizator w środku padł?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bandit
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:21
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

i na zapłonie i na zapalonym silniku jest za duże

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:22
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Sprawdzałeś względem 3 kabla w TPS'ie czy względem inne masy? bo może tu gdzieś jest różnica.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bandit
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:26
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

to samo 1,31 na wyjściu

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:35
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

DziwnePfft
Musiało się coś popitolić ECU bo powinien wysyłać 5v.

A coś siędzieje z samochodem?
Bo w zasadzie to on bada spadek napiecia /oporność. Więc teoretycznie może mu nie robi różnicy że masz 6,3 zamiast 5 bo spadek ciągle jest 4,8 pomiędzy obydwoma?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bandit
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 17:50
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

robi bo na wyjściu pokazuje za duże napięcie czyli tak jakby przepustnica była w 1/4 otwarta.
Który to pin w kompie?

Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2011 17:52
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 19:13
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Nie robi jeżeli bada różnice pomiędzy dwoma.
Pamiętaj że TPS to opornik nastawny i komp bada oporność nie napięcie.

Ale to mądre głowy by się musiały wypowiedzieć.

Który pin?
Zasilanie czy sygnał? czy masa?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Bandit
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 19:18
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

to jak mam teraz odpowiednie nastawy tps-a znaleźć?
a pin mi chodziło zasilanie do tps te +5v

Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2011 19:19
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 19:27
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

No taką żeby różnica pomiedzy zasilaniem a sygnałem była na te .2 V

Czyli jeżeli masz zasilanie na 6,3V to na wyjściu powinno być (1.3 +0.2=) 1.5 Volta.

Powtórze pytanie:
Czy coś się dzieje z samochodem?
Braki mocy?
nierówne obroty?

Ogólnie objawy źle ustawionego TPS to podwyższone obroty, dławienie chwilowe, duże spalanie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
monterek5
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 20:16
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

mierzymy miedzy 1 a 3 pinem tak? i ustawiamy 0.19

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
Bandit
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 20:21
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

wszystkie powyżej pasują
obroty falują 1000-1300
czasami się przydławi
a spalania jeszcze nie znam bo to nowy nabytek

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2011 21:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

od wieków i zarania dziejów, górale niepamiętają nawet tych czasów ustawiało sie na 0,21 i 4,95 powinno być przy maxie. Tak od zawsze pamietam i tak zawsze sie ustawiało.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bandit
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2011 13:02
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

i tak już jest ustawione.


Treść dodana dnia 12-08-2011 19:43:

Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak po ustawieniu TPS 0,21v przy pełnym otwarciu przepustnicy jest 4,2v czyli za mało. Czyżby zgięta przepustnica? np od strzału z lpg?

Edytowane przez Bandit dnia 12-08-2011 19:42
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2011 21:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zmierz kilka razy, kilka razy na dzien. mi zawsze wychodził inny wynik. najbardziej miarodajny jest jak ktoś pedałem naciska w podłoge a nie naciska sie recznie na przepustnice.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
piotrekTSA
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2011 21:33
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

chyba i ja u siebie będę musiał sprawdzić ten TPS bo też czasem dławi i spalanie spore ;/

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2011 21:52
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie wiem jak wy ale ja od razu odczuwam róznice. dałem mu nowe śruby i sie skończył problem przestawiania. teraz jezdze już 3 tydzien f3rem ale w 16stce czuc od razu takie roznice, na poczatku w obrotach na luzie a potem w dynamice jak ktoś lubi wykorzystywac zapas mocy Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bandit
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2011 22:10
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

właśnie jakaś niemrawa troszkę babka jest. Jutro kilka razy zmierzę jak mówisz ale i tak przepustnica coś mi podpada bo na moje oko nie domyka się do końca nawet jak wszystkie śruby od regulacji są poluzowane

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
piotrekTSA
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2011 07:38
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

no ja zauważyłem że jak chce ruszyć agresywnie to zmuli a później to już sprzęgło nie daje rady Grin

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: