Menu główne
Forum
Klubowicze
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 17:12 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Witam. Problem wygląda tak do TPS dochodzi 6,20v zamiast 5,12v i przez to na wyjściu nie można zejść poniżej 1,20v a powinno być 0,20v. Ma ktoś jakiś pomysł na to? Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-08-2011 17:12 |
michor |
Dodany dnia 10-08-2011 17:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Na zapłonie czy na odpalonym silniku?
napięcie daje ecu - może stabilizator w środku padł? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 17:21 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
i na zapłonie i na zapalonym silniku jest za duże Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 10-08-2011 17:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sprawdzałeś względem 3 kabla w TPS'ie czy względem inne masy? bo może tu gdzieś jest różnica.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 17:26 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
to samo 1,31 na wyjściu Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 10-08-2011 17:35 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dziwne
Musiało się coś popitolić ECU bo powinien wysyłać 5v. A coś siędzieje z samochodem? Bo w zasadzie to on bada spadek napiecia /oporność. Więc teoretycznie może mu nie robi różnicy że masz 6,3 zamiast 5 bo spadek ciągle jest 4,8 pomiędzy obydwoma? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 17:50 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
robi bo na wyjściu pokazuje za duże napięcie czyli tak jakby przepustnica była w 1/4 otwarta.
Który to pin w kompie? Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2011 17:52 Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 10-08-2011 19:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Nie robi jeżeli bada różnice pomiędzy dwoma.
Pamiętaj że TPS to opornik nastawny i komp bada oporność nie napięcie. Ale to mądre głowy by się musiały wypowiedzieć. Który pin? Zasilanie czy sygnał? czy masa? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 19:18 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
to jak mam teraz odpowiednie nastawy tps-a znaleźć?
a pin mi chodziło zasilanie do tps te +5v Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2011 19:19 Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 10-08-2011 19:27 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No taką żeby różnica pomiedzy zasilaniem a sygnałem była na te .2 V
Czyli jeżeli masz zasilanie na 6,3V to na wyjściu powinno być (1.3 +0.2=) 1.5 Volta. Powtórze pytanie: Czy coś się dzieje z samochodem? Braki mocy? nierówne obroty? Ogólnie objawy źle ustawionego TPS to podwyższone obroty, dławienie chwilowe, duże spalanie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 10-08-2011 20:16 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mierzymy miedzy 1 a 3 pinem tak? i ustawiamy 0.19 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2011 20:21 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
wszystkie powyżej pasują obroty falują 1000-1300 czasami się przydławi a spalania jeszcze nie znam bo to nowy nabytek Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-08-2011 21:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
od wieków i zarania dziejów, górale niepamiętają nawet tych czasów ustawiało sie na 0,21 i 4,95 powinno być przy maxie. Tak od zawsze pamietam i tak zawsze sie ustawiało.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bandit |
Dodany dnia 11-08-2011 13:02 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
i tak już jest ustawione.
Treść dodana dnia 12-08-2011 19:43: Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak po ustawieniu TPS 0,21v przy pełnym otwarciu przepustnicy jest 4,2v czyli za mało. Czyżby zgięta przepustnica? np od strzału z lpg? Edytowane przez Bandit dnia 12-08-2011 19:42 Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 12-08-2011 21:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zmierz kilka razy, kilka razy na dzien. mi zawsze wychodził inny wynik. najbardziej miarodajny jest jak ktoś pedałem naciska w podłoge a nie naciska sie recznie na przepustnice.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piotrekTSA |
Dodany dnia 12-08-2011 21:33 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
chyba i ja u siebie będę musiał sprawdzić ten TPS bo też czasem dławi i spalanie spore ;/
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-08-2011 21:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie wiem jak wy ale ja od razu odczuwam róznice. dałem mu nowe śruby i sie skończył problem przestawiania. teraz jezdze już 3 tydzien f3rem ale w 16stce czuc od razu takie roznice, na poczatku w obrotach na luzie a potem w dynamice jak ktoś lubi wykorzystywac zapas mocy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bandit |
Dodany dnia 12-08-2011 22:10 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
właśnie jakaś niemrawa troszkę babka jest. Jutro kilka razy zmierzę jak mówisz ale i tak przepustnica coś mi podpada bo na moje oko nie domyka się do końca nawet jak wszystkie śruby od regulacji są poluzowane Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 13-08-2011 07:38 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
no ja zauważyłem że jak chce ruszyć agresywnie to zmuli a później to już sprzęgło nie daje rady
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |