Menu główne
Forum
Klubowicze
GreGoR19 |
Dodany dnia 11-08-2011 18:26 |
Postów: 73 Data rejestracji: 20.02.2010 12:44 Skąd: mazowieckie Radom |
Witam . Posiadam silnik E7J w swojej R19 . Z kolegą montujemy w niej LPG i mamy problem z wtryskiem paliwa . Kiedy dokladam wtrysk gazu pod wtrysk paliwa renia nie trzyma wolnych obrotow tylko trzyma "gaz w podlodze" . Jak zdejmuje wtrysk gazu i przykrecam wtrysk paliwa orginalnie tak jak powinien byc bez instalacji LPG wszystko jest ok trzyma wole obroty . To wszystko dzieje sie podczas pracy silnika na paliwie .Po odpieciu silniczka krokowego silnik dalej chodzi ok . Wtrysk paliwa dostaje glupawki jak dokladam pod niego wtrysk gazu . Macie jakies pomysly prosze o jakies wskazowki dziekuje . Moje auto: Volvo V40 2,0 T4, benzyna+LPG, 310000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-08-2011 18:26 |
maestro |
Dodany dnia 11-08-2011 18:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czy podczas pracy na LPG prawidłowo odcinany jest wtryskiwacz benzynowy? Czy wszystko jest składane szczelnie (uszczelniane jakimś mazidłem, np DIRKO)?
Pamietaj że aby testować takie rzeczy musi być wszystko poskładane (obudowy, dolot, filtr), w przeciwnym razie efekt bedzie niewiarygodny. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
GreGoR19 |
Dodany dnia 11-08-2011 19:19 |
Postów: 73 Data rejestracji: 20.02.2010 12:44 Skąd: mazowieckie Radom |
Praca na LPG jest robiona na krotko bo nie dochodzi prad do przekaznika i do butli w bagazniku i narazie chcielismy ustawic wtrysk paliwa . wszystko szczelne nowe przewody ,zlaczki . Moje auto: Volvo V40 2,0 T4, benzyna+LPG, 310000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-08-2011 23:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nic nie rozumiem. Ma po pierwsze poprawnie pracować na podstawowym paliwie - benzynie. A dopiero potem na gazie. Jak robicie cudawianki to nigdy sie nie dojdzie co jak i dlaczego.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 11-08-2011 23:46 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Wtrysk gazu?Jaką wy tam instalację wkładacie?Pod wtryskiwacz (benzyny) nic się nie podpina-obwód wtryskiwacza trzeba przerwać przy pracy na lpg. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
GreGoR19 |
Dodany dnia 12-08-2011 10:15 |
Postów: 73 Data rejestracji: 20.02.2010 12:44 Skąd: mazowieckie Radom |
no wlasnie nie pracuje dobrze na tym podstawowym paliwie BENZYNIE a na tym mi teraz zalezy . @grzes70: od gory idzie wtrysk benzyny a pod nim idzie wtrysk gazu i nic sie nie podlacza pod wtrysk benzyny Moje auto: Volvo V40 2,0 T4, benzyna+LPG, 310000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 12-08-2011 11:45 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
GreGoR19 napisał/a: Jak zdejmuje wtrysk gazu i przykrecam wtrysk paliwa orginalnie tak jak powinien byc bez instalacji LPG wszystko jest ok trzyma wole obroty . No to jest dobrze na benzynie czy nie jest?Jakie są dokładnie objawy złej pracy na paliwie bez elementów instalacji lpg?Której generacji lpg montujesz,bo mam wrażenie że chodzi o mikser a nie o wtryskiwacz gazu. Z tego co zrozumiałem próbujesz postawić na kolektorze najpierw mikser a potem zespół przepustnicy.A kolejność powinna być odwrotna-zepół przepustnicy zostaje tam gdzie był a mikser montujesz przed nim.Jak zrobisz nieszczelność ZA zespołem przepustnicy to w życiu nie ustawisz żadnego silnika na żadnym paliwie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
GreGoR19 |
Dodany dnia 12-08-2011 17:59 |
Postów: 73 Data rejestracji: 20.02.2010 12:44 Skąd: mazowieckie Radom |
lpg pierwsza zwyczajna instalacja . jak chodzi na benzynie i sa zamontowane elementy instalacji lpg mikser to obroty rosna na max 7 tys . Moje auto: Volvo V40 2,0 T4, benzyna+LPG, 310000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 12-08-2011 18:10 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Jeśli możesz to wstaw zdjęcia tego miksera i miejsca gdzie go montujecie albo dokładnie to opisz. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
bej |
Dodany dnia 12-08-2011 19:14 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Mixer jest montowany miedzy monowtryskiem a kolektorem. W innym aucie instalacja chodzila bez problemu a tu sie cos pierniczy. Zatkajcie palcem doplyw gazu w mixerze i sparwdzcie czy jest ok.
Edytowane przez bej dnia 12-08-2011 19:19 >>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-08-2011 21:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak ktoś pisze że:
GreGoR19 napisał/a: od gory idzie wtrysk benzyny a pod nim idzie wtrysk gazu i nic sie nie podlacza pod wtrysk benzyny to nie powinien w ogole sie brać za takie rzeczy. Mikser montuje sie miedzy kolektor a przepustnice, a nie na przepustnice, wtrysk podczas pracy na LPG trzeba odciąć. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
GreGoR19 |
Dodany dnia 13-08-2011 17:10 |
Postów: 73 Data rejestracji: 20.02.2010 12:44 Skąd: mazowieckie Radom |
@maestro: nie jestem mechanikiem wiec nie musze nazywac rzeczy doslownie po imieniu a od tego jest forum zeby komus pomoc a nie krytykowac Moje auto: Volvo V40 2,0 T4, benzyna+LPG, 310000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-08-2011 15:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@GreGoR19: Gaz to nie jest zabawa. Potem sie slyszy że gaz niebezpieczny bo wybucha. Albo że koleś odpalił se fajke w aucie i bum. To nie są żarty. Jak jest składany w garażu bez podstawowej wiedzy na jego temat to tak jest, a już najbardziej mnie wnerwia jak koles po terenie stacji benzynowej czy lpg chodzi z fajką. łeb urwać i do kibla wrzucić tylko.
Krytykuje Cie bo to co robisz jest niebezpieczne, nie tylko dla Ciebie. Mechanikiem też nie jestem, ale jak sie za coś biore to najpierw badam temat a nie wchodze na żywioł. Wystarczyło wczesniej dać temat a jak z Twojego opisu wynika że nie odciąłeś wtryskiwacza wiec niby chodzi na obu paliwach. Brawo. Jeżeli chcesz konstruktywne odpowiedzi to zadaj najpierw takie pytania, a nie po fakcie że "coś sie upitoliło, nie trzyma obrotów" blabla bla Edytowane przez maestro dnia 14-08-2011 15:54 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |