Menu główne
Forum
Klubowicze
sCATman |
Dodany dnia 22-08-2011 20:37 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
Witajcie
mam mały problem podpowiedzcie mi jak podłączyć wzmaka do radia bez wejścia na chnch (czincze) tak żeby to grało i nic nie popaliło Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-08-2011 20:37 |
kimada |
Dodany dnia 22-08-2011 20:49 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@sCATman: zasadnicze pytanie, jakie radio, czy masz rozpiskę kabli itd. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 22-08-2011 21:09 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
niedawno wzmacniacz kupiłem i mocowałem... i wszystko zależy czy masz dobre kable do wzmacniacza i od radia... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
sCATman |
Dodany dnia 22-08-2011 21:16 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
kimada prosze to cała jego specyfikacja
a radio JVC KD r 45 kupiłem go tylko specjalnie dla zestawu głośnomówiącego ale nie skapłem sie że nie ma wyjścia na czincze KD-R45E KD-R45E Radioodtwarzacz CD Odtwarzacz CD MP3/WMA kompatybilne z ID3 Tag / WMA Tag Tak CD-R/RW Tak Funkcja CD Text Tak Odtwarzanie losowe / powtarzanie Tak Charakterystyka częstotliwościowa 5 - 20,000 Hz Stosunek sygnału do szumu 98dB Separacja kanałów Więcej niż 85dB Kołysanie i drżenie Mniej niż wymierne ograniczenie Bluetooth Conrol Kontrola Bluetooth [2] Ready (KS-BTA100 wymagane) Hands Free połączeń Tak (Redial) [5] Audio Streaming & Control Tak [5] Voice Recognition wybierania (kompatybilnego telefonu komórkowego wymagane) Tak [5] Mikrofon Tak [5] USB Miejsce Przód MP3/WMA kompatybilne z ID3 Tag / WMA Tag Tak Odtwarzanie losowe / powtarzanie Tak Tuner RDS Tak Rodzaj tunera HS-IVI Tak Zaprogramowanych stacji 18FM + 6MW/LW SSM (dla FM) Tak Wyszukiwanie (w gore / w DOL) Tak Przełącznik stereo / mono (dla FM) Tak FM Zakres częstotliwości 87,5 - 108,0 MHz Czułość użytkowa 9.3dBf (0.8uV/75 omów) 50 dB Czułość wyciszania 16.3dBf (1.8uV/75 omów) Separacja stereo 40dB MW Zakres częstotliwości 531 - 1611 kHz Wrażliwość 20uV Selektywność 40dB LW Zakres częstotliwości 153 - 279kHz Wrażliwość 50uV Wzmacniacz Maksymalna moc wyjściowa 4 x 50W Moc wyjściowa (RMS) 4 kanały x 20W RMS przy 4 ohm i nie więcej niż 1,0% THD + N Wzmacniacz MOS-FET Tak Audio DAC 24-bitowy przetwornik DAC Tak Oddzielna regulacja DLA każdego źródła Tak Funkcja wyciszenia Tak Regulacja głośności Tak Regulacja Balance / Fader Tak EQ 3-pasmowy korektor parametryczny iEQ Tak Przełącznik do wyłączania wzmacniacza Tak Podwójne wejście AUX Tak (przód / tył) Charakterystyka częstotliwościowa 40 - 20,000 Hz Impedancja 4 omy (4 - 8 omów dopuszczalne) Wyświetlacz Regulacja jasności wyświetlacza Tak Ogólne Zdejmowany panel twarzy Tak Potwierdzanie operacji dźwiękiem Tak (z głośników) COMPU PLAY Tak Pokrętło Tak Wysuwanie Płyty Przy wyłączonym zasilaniu Tak Złącze ISO Kabel Wymiary (szer. x wys. x głęb.) Wymiary instalacji 182 x 52 x 159mm Wielkość panelu 188 x 59 x 8,5 mm Odłączany Rozmiar płyty czołowej 170 x 46.4 x 20.6mm Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 22-08-2011 21:20 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
no to luzik podobne do mojego idzie podłaczyc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
sCATman |
Dodany dnia 22-08-2011 21:21 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
no ok tylko jak
żeby to nie popalić gdzieś czytałem o jakimś konwerterze z kabli na czincz a kable mam orginalne tzn na przód mam orginały a na tył założone są ciut grubsze Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 22-08-2011 21:31 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
Musisz miec kable... Kabel zasilający przekrój 6mm2 (60A/105 Stopni-temperatura) który podłączasz pod stały plus chociaz radze pod plus po przekreceniu kluczyka, poniewaz wzmachol na stałym by ciagnał ci prat cały czas ... Kabel masowy 8GA 1,2 metra, przekrój 6mm2 (58A/105 Stopni-temperatura) podłaczasz gdzies w bagazniku nawet do masy Kabel głośnikowy 6 metrowy - podłaczasz pod wtyki w radiu Kabel RCA z przewodem sterującym 6 metrowy - kabel sterujacy musi byc bo inaczej wzmachol nie zadziała w kostce tego nie ma musisz w radu w rozpisce wyjsc poszukac i w kostce zamontowac i bedzie chodzic ;p dodam jeszcze ze na przewodzie plusa dobrze jakby był bezpiecznik... Bezpiecznik 30A najlepiej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
sCATman |
Dodany dnia 22-08-2011 21:37 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
ja mam wszystko zrobione , bo mam ogólnie wzmacniacz z tubą już zamontowane w aucie tylko taka sprawa ze pokusiłem sie o radio które ma zestaw głośnomówiący i nie posiada wyjścia czincz
a chce spowrotem podłaczyć tego wzmaka chodzi mi tylko o to jak to zrobić żeby to działało gdzieś wyczytałem o takim urządzeniu i czy ono zda egzamin http://allegro.pl...33618.html a jak nie to jak inaczej podłączyć Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 22-08-2011 21:42 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
nie mam zielonego pojecia Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
Zero |
Dodany dnia 22-08-2011 22:36 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
Loczek od kiedy wzmacniacz się podłącza przez kluczyk? po to jest kabel remote który załącza wzmacniacz. Dodatkowo wzmacniacz poza wejściem Rca ma także hi imput który można wykorzystać w tym celu. Co do bezpiecznika to nie najlepiej aby był tylko nie wyobrażam sobie instalacji bez niego i nie 30A tylko zaczął bym od 50A.
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
kimada |
Dodany dnia 22-08-2011 22:42 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@sCATman: nie o to mi chodziło, tylko o rozpiskę kostek połączeniowych. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 22-08-2011 23:07 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
loczek1124 napisał/a: Musisz miec kable... Kabel zasilający przekrój 6mm2 (60A/105 Stopni-temperatura) który podłączasz pod stały plus chociaz radze pod plus po przekreceniu kluczyka, poniewaz wzmachol na stałym by ciagnał ci prat cały czas ... Kabel masowy 8GA 1,2 metra, przekrój 6mm2 (58A/105 Stopni-temperatura) podłaczasz gdzies w bagazniku nawet do masy Kabel głośnikowy 6 metrowy - podłaczasz pod wtyki w radiu Kabel RCA z przewodem sterującym 6 metrowy - kabel sterujacy musi byc bo inaczej wzmachol nie zadziała w kostce tego nie ma musisz w radu w rozpisce wyjsc poszukac i w kostce zamontowac i bedzie chodzic ;p dodam jeszcze ze na przewodzie plusa dobrze jakby był bezpiecznik... Bezpiecznik 30A najlepiej O matko ile tu bzdur jest nawpisywane.... A wieć wzmacniacz bez wzbudzenia króre podaje radio (remote) nie ciągnie żadnego prądu ! Poza tym kable 6mm2 odrazu dziękuje jak juz to minimum 10mm2 dodatkowo przy aku na kablu plusowym bezpieczniki 40A . If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Zero |
Dodany dnia 22-08-2011 23:10 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
kolego bez przesady co do przekroju kabla to wszystko zależy co ma on zasilać, poza tym kolego kable chcesz 10mm2 a bezpiecznik tylko 40A
Edytowane przez Zero dnia 22-08-2011 23:10 Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 22-08-2011 23:35 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Zero: dlaczego taki kabel a no dla łatwego przepływu prądu. Ja mam 35mm2 a bezpiecznik 60A wzmak bierze jakieś 60A .Kable takie grube bo planuje mocniejszy sprzęt montować.
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Zero |
Dodany dnia 22-08-2011 23:38 |
Postów: 3662 Data rejestracji: 05.03.2007 13:39 Skąd: - |
to że piec bierze 60A to stwierdziłeś po czym?
Zero się nie ściga, Zero uświadamia
innych albo samego siebie Moje auto: Renault Megane Coupe, benzyna, 150000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-08-2011 18:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@danielb1986: nie popadajmy w skrajności. Robi sie odwrotna sytuacja jak cienkie kable dawać do dużego poboru a niewiadomo jak gruby do małego. Jak mu dasz linke na dwa palce to gwarantuje że nie bedzie to grało lepiej niż na grubości jednego palca.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bambaryla |
Dodany dnia 23-08-2011 19:02 |
Postów: 57 Data rejestracji: 22.10.2009 22:46 Skąd: - |
ja mam taki konwerter zalozony od trzech lat.koszt ok.20zl.prosta konstrukcja.proste podlaczenie.biezesz sygnal z kabli glosnikowych(ja wzialem z tylnych)nastepnie laczysz czinczem do wzmachola i jazda.nie mozna spieprzyc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 230000km
|
|
|
sCATman |
Dodany dnia 27-09-2011 16:50 |
Postów: 1111 Data rejestracji: 17.09.2007 21:48 Skąd: łódzkie Bełchatów |
Temat można zamknąć , założony konwerter audio i wszystko hasa jak należy
Czarna R19 oddała za mnie życie, twój czas nadszedł ku koncowi Młodsza siostra "Megi" classic'czna kochanka NIC NIE MUSZE Moje auto: Renault Megane Kombi 2.0 16V, benzyna+LPG, 152000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 27-09-2011 19:01 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
w jakim miejscu umiejscowiłeś konwerter RCA tak żeby nie było go widać a żeby radia nie blokował
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 27-09-2011 19:20 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Naprawdę jest sporo miejsca na niego . Pod radiem masz miejsce , obok radia masz miejsce , wystarczy tylko popatrzeć dobrze
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |