Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 27-08-2011 19:58 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jako ze robie wielka przekladke z htb do sedana ogarniam najpierw silnik jezdzacy w samochodzie dawcy zeby potem wlozyc spiac i nie grzebac no i pojawil mi sie problem zauwazylem wyciek z pod dekla jeden z kilku sciagnolem dekiel , mam nowa uszczelke dobry silikon tylko dwie z wielu srob mocujacych dekiel maja zerwane gwinty i tu sie pytam co z tym najlepiej zrobic zanim to zloze na nowo czy np przegwintowac z 10 na 11 czy polecacie jakis inny sposob
Edytowane przez monterek5 dnia 27-08-2011 20:39 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-08-2011 19:58 |
grzes70 |
Dodany dnia 27-08-2011 20:49 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Te wkładki helicośtam do naprawy gwintów mogą się sprawdzić i nie zmieniasz średnicy śruby mocującej.Tylko pod wkładkę trzeba wywiercić i nagwintować otwór,dane są na opakowaniu wkładek. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
ciastini |
Dodany dnia 27-08-2011 23:47 |
Postów: 1364 Data rejestracji: 12.03.2008 20:47 Skąd: - |
@monterek5: klej do gwintów
Wysokość niektórych zarobków nie jest wynagrodzeniem czynności, lecz odszkodowaniem za czas spędzony w pracy.
Moje auto: Saab 900S 2.0 16v 133km, benzyna+LPG, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-08-2011 23:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tyle że to wypada jeszcze kiedys odkręcić
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toretto |
Dodany dnia 28-08-2011 11:27 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
klej do gwintów założyłem u siebie jakieś półtora roku temu w F3N na dwóch i ani trochę nie zdaje to egzaminu bo nie wiem czy rok czasu cokolwiek one trzymały Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
arczycho |
Dodany dnia 28-08-2011 11:38 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@grzes70: a zapodaj jakiś link do tych wkładek
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-08-2011 11:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
myśle że najbardziej trwałe byłoby przegwintowanie, tylko że czy to wytrzyma
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Toretto |
Dodany dnia 28-08-2011 12:29 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
raz że trwałe a dwa że dociągniesz z takim momentem jak potrzebujesz a nie z takim jaki Ci klej złapie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-08-2011 13:00 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no chyba ze sciagnac dekiel sciagnac ta czesc co trzyma walki i wymeinic jeszcze przed glowica to jest taka 2 czesciowa pod deklem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 28-08-2011 13:13 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Toretto |
Dodany dnia 28-08-2011 13:15 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
ewentualnie jest i taka opcja w Twoim przypadku aczkolwiek dopaść sam ten element pewnie będzie nie zbyt łatwo Treść dodana dnia 28-08-2011 13:24: @grzes70: ciekawi mnie tylko ile by wychodziły koszta takiego cuda Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-08-2011 14:36 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
i tak na tym patenicie rozwierca zerwany gwint to wole przegwintowac na jeden wiekszy wymiar albo wziasc calowe i nawet na calowy powiekszyc bo znajde po srodku 10tki i 11nastki calowy gwintownik Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |