Menu główne
Forum
Klubowicze
rudy49 |
Dodany dnia 01-09-2011 14:43 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
wita w temacie nie wyraziłem się do końca jasno, o tuż silniczek odpala bez problemu ale za chwile schodzi z obrotów jakby nie dostawał paliwa, jak dodaje gazu to gaśnie muszę odpalić parę razy by pojechać a i tak do puki się nie nagrzeję to się dusi. Objaw jest mniej odczuwalny w ciepłe dni a nawet zanika Wymieniłem świece,przewody, regulator ciśnienia paliwa nie pomogło. Renia jak się nagrzeje lub przejedzie ok 1.5km to się naprawia sama.
Jakieś pomysły? lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-09-2011 14:43 |
Snorky |
Dodany dnia 01-09-2011 14:46 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Sprawdź uszczelkę pod głowicą i stopień sprężania na poszczególnych cylindrach.
Na zimnym silniku głowica może nie dolegać jak należy, a po rozgrzaniu się doszczelnia (rozszerzalność cieplna metali). Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 01-09-2011 16:08 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
u mnie te same objawy były jak walnięta była sonda lambda warto sprawdzić Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
rycho666 |
Dodany dnia 01-09-2011 16:35 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
może też być czujnik położenia wałka rozrządu albo wału Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
rudy49 |
Dodany dnia 01-09-2011 18:56 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
mam dwie sondy , to samo na jednej i drugiej poza tym obie są sprawne więc raczej to odpada
co do głowicy silniczek jest ok czujnik położenia to może jest i dobry trop lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-09-2011 22:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rycho666: czujnik połozenia wału korbowego to jest, ale wałków (góra) to nie ma.
TPS masz dobrze ustawiony? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rudy49 |
Dodany dnia 02-09-2011 20:19 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
tps jest w oryginale ustawiony i nie ruszany
czy czujnik walu jest taki sam w wszystkich silnikach oprócz diesla lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-09-2011 23:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rudy49: nie mozliwe żeby nikt przez 20 lat go nie ruszal, nie ma takiej opcji. sprawdz ile ma V na zapłonie pomiedzy skrajnymi przewodami.
w dieslu nie ma czujnika położenia wału Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rudy49 |
Dodany dnia 04-09-2011 12:09 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
żarcik
a ile powinno by v bo w swoim starym silniku mierzyłem omy Edytowane przez rudy49 dnia 04-09-2011 12:10 lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-09-2011 20:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rudy49: 0,21V na zapłonie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Azazel |
Dodany dnia 12-11-2011 10:47 |
Postów: 434 Data rejestracji: 19.07.2006 23:33 Skąd: śląskie Gliwice |
ja mam podobne objawy przy odpalaniu, zimą to jest masakra aż mi żal rozrusznika
znalazłeś przyczyne rudy ? ja mam jeszcze jeden dziwny problem: jak paliwo w baku zbliży się do 1/4 to przy skręcie w prawo auto mi sie dusi i często gaśnie... w lewo moge skręcać do woli. wie ktoś co to może być ? Jedziemy! Sunie pirelli na 19nastkach, Piszczą jak Farinelli ostatni kastrat! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
|
|
morfi609 |
Dodany dnia 12-11-2011 12:43 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@Azazel: przy tym stanie paliwa w baku i przy szybszym wejsciu w zakret nastepuje przelanie sie paliwa na jedna czesc baku i pompa prawdopodobnie zaciaga powietrze i dlatego auto gasnie przy wiekszej ilosci paliwa w baku np 1/2 czy wiecej tez tak ci sie dzieje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 02:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@morfi609: bzdury, przy rezerwie moge wchodzić ostro w zakrety i nic sie nie dzieje
po za tym - moze pompy nie dają rady? u mnie pompa z f3na i zawsze jest problem z odpaleniem. jak juz sie odpali raz to ok. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rudy49 |
Dodany dnia 19-11-2011 22:09 |
Postów: 36 Data rejestracji: 24.03.2009 15:27 Skąd: podlaskie Białystok |
oj dawno tu nie byłem
lukas
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 20000km
|
Azazel |
Dodany dnia 27-12-2011 22:37 |
Postów: 434 Data rejestracji: 19.07.2006 23:33 Skąd: śląskie Gliwice |
to sie zaczęło od jakiegoś czasu dziać, wcześniej było ok, a teraz jest ok tylko powyżej 1/4 baku...
maestro masz pomysł co to może być ? Jedziemy! Sunie pirelli na 19nastkach, Piszczą jak Farinelli ostatni kastrat! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2011 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
morfi609 |
Dodany dnia 28-12-2011 06:54 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
maestro zadna bzdura przekonałem sie sam jak szybko mozna zatyrac pompe jezdzac z mała iloscia palwa w baku i zapierdalaj... po zakretach raz dwa razy moze trzy poczułem jak pompa zasała powietrze i z dna na dzien coraz głosniech chodzila az pózniej niemogłem przekroczyc 3,5tys obrotów na zadnym biegu bo tak mało paliwa podawała a jęk pompy było słychac z daleka
a pompy to ja zawsze miałem z 16V tak ze kazda dawała bardzo dobre cisnienie Edytowane przez morfi609 dnia 28-12-2011 06:56 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |