Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 23-09-2011 13:30 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Nie ma to jakichś tam negatywnych skutków w stylu za szybkiego opróżniania,skopania zjawisk falowych/dynamicznych czy co tam jeszcze?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-09-2011 13:30 |
CyccX |
Dodany dnia 23-09-2011 14:01 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
niet
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
SKUTI |
Dodany dnia 24-09-2011 19:57 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
macio8888 napisał/a: Tylko sie zastanawialem nad owinieciem, bo on sie pieronsko grzeje i zeby troszko ostudzic atmosfere pod maska Macio nie kombinuj tylko zmien maske Jak juz pisali - nie po to tegie głowy myslały nad tym zeby to tylko ten wlot ładnie wyglądał Widziales co sie dzieje ja jest oryginalna maska bez oslony termicznej, a bez oslony i bez wlotu to juz masakra. Pierwsza moja 16v miala kolektor wydechowy pomalowany wapnem, na bialo , ponoc dobrze odprowadza cieplo jak cos to mam wapno pozdrowka Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
macio8888 |
Dodany dnia 27-09-2011 09:00 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Dobrze Krzysztof, zmienię maskę ale to owijanie i tak mnie meczy żeby się pod maska nie grzało. Zmienię i zobaczę jak to będzie wyglądało w praktyce P.S. nie smuć się z powodu Red Diabolo, zawsze połowe jej możesz w mojej białej strzale zobaczyć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
michor |
Dodany dnia 27-09-2011 09:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ja nie mam wlotu i osłony i jakoś poza ukropem nic dziwnego sie nie dzieje
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
macio8888 |
Dodany dnia 27-09-2011 14:53 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Ja malowałem wnętrze komory silnika i właśnie ta farba nie wytrzymuje za kolektorem a swoja drogą to właśnie w środku każde mocniejsze naciśnięcie pedału gazu czuć odpowiednim ciepłem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 27-09-2011 15:38 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
u mnie siedzi kolektor f7r podobno najlepiej sie owija najpierw zmoczywszy bandarz a tak wyglada i pod maska spokojny chlodek panuje
monterek5 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |