Menu główne
Forum
Klubowicze
Iro |
Dodany dnia 26-09-2011 20:33 |
Postów: 14 Data rejestracji: 08.10.2009 19:25 Skąd: - |
WITAM jestem na kupnie sprzęgła do mojej reni bo się coś ślizga co myślicie o takim sprzęgle ; DELPHI numer katalogowy HK09761 HK 09761 Sprzęgło markowane przez DELPHI, w środku cześci VALEO. Średnica - 200mm Ilość zębów - 26 Profil piasty - 26x20x21,9 Zestaw zawiera - Docisk, Tarcza, Łożysko Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-09-2011 20:33 |
szulgus |
Dodany dnia 26-09-2011 20:39 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Jakby co mam używane na sprzedaż Valeo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
maestro |
Dodany dnia 26-09-2011 22:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Iro: jaka cena? Po za tym temat nadaje sie do UKŁADU PRZENIESIENIA NAPĘDU.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Iro |
Dodany dnia 27-09-2011 12:07 |
Postów: 14 Data rejestracji: 08.10.2009 19:25 Skąd: - |
WITAM za to sprzęgło krzyczą 260 zł z dostawą do domu nie wiem czy spasuje i czy to nie jest jakaś tandeta na miesiąc lub dwa chciałbym już na nim pojeżdzić do końca Treść dodana dnia 27-09-2011 15:50: WITAM Mam jeszcze jedno pytanko przy wymianie sprzegła trzeba wyciągac cały silnik czy jest na tyle miejsca zeby wyciagnąć bez silnika? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 190000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 27-09-2011 15:53 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
da radę bez wyciągania silnika górę odkręcasz puchę od filtra powietrza tak jak ja u siebie robiłem .
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-09-2011 23:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Iro: silnika wyjmowac nie trzeba, każdy robi jak uważa. kup po prostu VALEO i bedziesz miał spokoj
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Snorky |
Dodany dnia 28-09-2011 08:28 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Akurat temat na czasie i dla mnie
Z tego co widziałem przy wkładaniu silnika ciężko będzie wymienić sprzęgło, bez wyciągania silnika, aczkolwiek się da. Silnik na ławie w dół, skrzynia wtedy w bok i jest bomba dojście. Kanał oczywiście wymagany - bez niego ani rusz. Co do tarcz sprzęgłowych to może warto kupić same okładziny do regeneracji tarczy i tylko to wymienić? Koszt sprzęgła z dociskiem i łożyskiem oporowym - 205zl (STATIM), a 2 okładziny wyjdą w sumie coś koło 100zł. Nie lepiej wyciągnąć tarczę, zmienić okładziny, założyć i latać? Jeśli zdarta jest tylko tarcza (tak jak u mnie) to jest to połowa kasy wydana na regenerację sprzęgła, a efekt ten sam. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
szulgus |
Dodany dnia 28-09-2011 08:45 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Snorky napisał/a: Akurat temat na czasie i dla mnie Z tego co widziałem przy wkładaniu silnika ciężko będzie wymienić sprzęgło, bez wyciągania silnika, aczkolwiek się da. Silnik na ławie w dół, skrzynia wtedy w bok i jest bomba dojście. Kanał oczywiście wymagany - bez niego ani rusz. Co do tarcz sprzęgłowych to może warto kupić same okładziny do regeneracji tarczy i tylko to wymienić? Koszt sprzęgła z dociskiem i łożyskiem oporowym - 205zl (STATIM), a 2 okładziny wyjdą w sumie coś koło 100zł. Nie lepiej wyciągnąć tarczę, zmienić okładziny, założyć i latać? Jeśli zdarta jest tylko tarcza (tak jak u mnie) to jest to połowa kasy wydana na regenerację sprzęgła, a efekt ten sam. A po miesiącu poleci albo docisk, albo łożysko i cała robota psu w dupę ... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
Snorky |
Dodany dnia 28-09-2011 08:50 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@szulgus - mówisz? No to trochę lipa z tym... Zmieniałem silnik i nie spojrzałem w jakim stanie jest sprzęgło, a przy montażu okazało się, że jest w kiepskim stanie.
Ślizgać się nie ślizga (jeszcze), ale wizualnie to tak trochę tragedia... Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
szulgus |
Dodany dnia 28-09-2011 08:52 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Snorky napisał/a: @szulgus - mówisz? No to trochę lipa z tym... Zmieniałem silnik i nie spojrzałem w jakim stanie jest sprzęgło, a przy montażu okazało się, że jest w kiepskim stanie. Ślizgać się nie ślizga (jeszcze), ale wizualnie to tak trochę tragedia... Na tym akurat nie ma co oszczędzać ... Wymienisz raz porządny zestaw i gwarantuje że przy normalnym użytkowaniu to sprzęgło przeżyje Ciebie Bądź też Auto ... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
Snorky |
Dodany dnia 28-09-2011 08:54 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
OK. To tak też trzeba będzie zrobić
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
szulgus |
Dodany dnia 28-09-2011 08:55 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Snorky napisał/a: OK. To tak też trzeba będzie zrobić Przy okazji grzybka w skrzyni i uszczelniacz pod kołem zamachowym Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |