Menu główne
Forum
Klubowicze
gibon1989 |
Dodany dnia 27-09-2011 20:18 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
z jakim momentem dokręcić głowice silnika f7p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-09-2011 20:18 |
rycho666 |
Dodany dnia 27-09-2011 20:27 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
ściągnij sobie autodatę 3.17pl bardzo przydatny program tam masz wszystkie momenty dokręcania, a na uszczelce nie było kartki na której by było napisane? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
monterek5 |
Dodany dnia 27-09-2011 20:38 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
mozna 20 Nm i obrót o 100 stopni, ale tez 5-10 Nm i do 65Nm dociągnąć zaczynajac od srodka, jak nie masz z uszczelka pod glowice danych to sugeruj sie momentami z f7r czyli 2.0 16v z megane scenica i innych bo sa podobne konstrukcyjnie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 27-09-2011 23:25 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
dzięki za info
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
SKUTI |
Dodany dnia 01-10-2011 21:49 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
hej
praktycznie zawsze jak masz uszczelke GOETZE czy jak to sie pisze to dokrecasz jak oryginal czyli wg autodata na przyklad, jak innej firmy to tak jak masz napisane na ulotce przy uszczelce pzdr Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
artomek |
Dodany dnia 23-05-2013 20:46 |
Postów: 27 Data rejestracji: 28.01.2013 21:26 Skąd: - |
Według ksizki Etzold: zaczynamy 30Nm w odpowiedniej kolejnosci zaczynajac od srodka drugi etap 50Nm przerwa 3minuty odkrecamy wszystkie sruby az beda obracaly sie bez oporu Dokrecamy 25Nm a na koniec jednym ruchem kazda ze srub sztywnym kluczem o kat 107 stopni (+-2) w zalecanej kolejnosci i to na tyle Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |