Menu główne
Forum
Klubowicze
kapusniak19 |
Dodany dnia 05-10-2011 22:43 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
Co to za zabezpieczenie w skrzyni przed redukcja z 2 na 1w czasie jazdy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-10-2011 22:43 |
maestro |
Dodany dnia 05-10-2011 22:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kapusniak19: no sprobuj tak zrobić. na siłe wejdzie, a wystarczy przy zbijaniu z 2 na 1 lekko przygazowac ~2-3k obr i wejdzie jak w masło. predkosci obrotowe muszą sie równoważyć aby wrzucić 1
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kapusniak19 |
Dodany dnia 06-10-2011 18:16 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
maestro napisał/a: @kapusniak19: no sprobuj tak zrobić. na siłe wejdzie, a wystarczy przy zbijaniu z 2 na 1 lekko przygazowac ~2-3k obr i wejdzie jak w masło. predkosci obrotowe muszą sie równoważyć aby wrzucić 1 Dziwne to trochę Przecież 1 jest zsynchronizowana i powinna wchodzic podczas powolnej jazdy auta. Może juz synchronizatory kiepskie i dlatego tak jest. Ale to nie ważne Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 06-10-2011 19:01 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
No to dzisiaj trochę pomodziłem i znów ma lekką poprawę. Dołozyłem jeszcze dwie podkładki, sprawdziłem, czy pedał schodzi do samej podłogi i nie zapiera się o wykładzinę i jak na razie jest dla mnie o niebo lepiej. Jutro i przez łikned pojeżdżę trochę dalej to sprawdzę dokładnie co i jak, bo po mieśc i w korkach to się nie da Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-10-2011 22:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kimada: pamietaj tylko że nadmiar podkładek bedzie skutkował przeskakiwaniem ząbków, w najgorszym wypadku rozwaleniem samoregulatora lub linki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 07-10-2011 23:15 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: oki, kontroluję to wszystko. jak na razie jeździ mi się o niebo lepiej a dalej się obaczy
Treść dodana dnia 09-10-2011 18:10: No i powiem Wam szczerze, że dzisiaj pojeździłem trochę, tu,tam i siam i już nie mam zastrzeżeń, wszystko gładziutko isłodziutko, tak jak trza A po podłożeniu podkładek, samoregulator skoknął tylko o jeden ząbek Edytowane przez kimada dnia 09-10-2011 18:10 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |